Zit dat in de tekst, ja?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:57 schreef hallo-daar het volgende:
Ik ben mn arctic-site wachtwoord vergeten. Niet dat ik naar die dingen zou luisteren, ben wel blij dat de nieuwe "cornerstone" al door 1 iemand vet wordt gevonden. Kan trouwens iemand binnenkort weer het nieuwe artikel hier plaatsen? Ik vind ze altijd wel leuk om te lezen. Daarnaast wil ik nog steeds weten of go-kart het nou heeft gehaald of niet, dan is dat of "dance little liar" of "potion approaching". Ik denk wel steeds dat ik bij go-kart "no matter how she ...... potion, yours is the only ocean/option/potion". Wie weet....
Ze speelt spelletjes met ze volgens mij, al kun je dat als 'playen' zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef hallo-daar het volgende:
En crying lightning gaat toch gewoon over een bitch die allerlei boys played? Dat is redelijk-humbug achtig.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zit dat in de tekst, ja?Dat zou er inderdaad wel op kunnen wijzen dat ze zelf de titel ook een beetje "too much" vonden
. Ben benieuwd...
jep dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze speelt spelletjes met ze volgens mij, al kun je dat als 'playen' zien.
En dat noemen ze "clean"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:05 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
1:19 voor als je nog geïnteresseerd bent
Bij crying lightning kon ik me gewoon echt niet inhouden, toen die tv-versie op internet kwam. En toen iedereen der 'achterkwam' dat het album in oktober uitkwam was ik erg verdrietig en ging ik dus de rest luisteren 1 a 2 keer vaag gaan luisteren. Ik ben ze inmiddels al wel weer zo goed als vergeten. Toen ik de tracklist zag en er achterkwam dat er maar 10 liedjes opstonden besloot ik ook te stoppen met CL luisteren en ging ik als de wiedeweerga Go-kart luisteren, wat ik nog steeds doe, ik heb misschien geen bevestiging dat ie niet op het album staat maar boeiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En dat noemen ze "clean"? Ik dacht trouwens dat jij de nieuwe songs niet wilde checken voor de release, haha
. Maar dat klinkt mij ook als iets met "potion" in de oren. We zullen zien!
Maak het jezelf in dit geval (previews in hoge kwaliteit van elk nummer zou een ander verhaal zijn) niet zo moeilijk, die Secret Door is een aanraderquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Bij crying lightning kon ik me gewoon echt niet inhouden, toen die tv-versie op internet kwam. En toen iedereen der 'achterkwam' dat het album in oktober uitkwam was ik erg verdrietig en ging ik dus de rest luisteren 1 a 2 keer vaag gaan luisteren. Ik ben ze inmiddels al wel weer zo goed als vergeten. Toen ik de tracklist zag en er achterkwam dat er maar 10 liedjes opstonden besloot ik ook te stoppen met CL luisteren en ging ik als de wiedeweerga Go-kart luisteren, wat ik nog steeds doe, ik heb misschien geen bevestiging dat ie niet op het album staat maar boeie. Ik had noooooit verwacht dat Fire and The Thud erop zou komen dus die heb ik ook nog wel es geluisterd, ik vond hem eigenlijk best kut maar volgens mij is ie nou wet veranderd. Die mag ik ook niet van mezelf luisteren (ook al heb ik daar niet heeeel veel behoefte aan).
Nu heb ik een afspraak met mezelf dat ik alleen de singel mag luisteren als het CL is.
Ik maak het mezelf wel een beetje moeilijk en het is ietsiepietsie sneu, maarja. Het is alsof ik hele erge honger heb en de hele tijd met hamburgers voor me neus zit die ik niet mag eten.
Klopt, ik upload ze wel. Eén moment geduld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:32 schreef JeroenV het volgende:
Klopt het dat die links hierboven niet meer werken?
Of doe ik iets fout..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |