Maak het jezelf in dit geval (previews in hoge kwaliteit van elk nummer zou een ander verhaal zijn) niet zo moeilijk, die Secret Door is een aanraderquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Bij crying lightning kon ik me gewoon echt niet inhouden, toen die tv-versie op internet kwam. En toen iedereen der 'achterkwam' dat het album in oktober uitkwam was ik erg verdrietig en ging ik dus de rest luisteren 1 a 2 keer vaag gaan luisteren. Ik ben ze inmiddels al wel weer zo goed als vergeten. Toen ik de tracklist zag en er achterkwam dat er maar 10 liedjes opstonden besloot ik ook te stoppen met CL luisteren en ging ik als de wiedeweerga Go-kart luisteren, wat ik nog steeds doe, ik heb misschien geen bevestiging dat ie niet op het album staat maar boeie. Ik had noooooit verwacht dat Fire and The Thud erop zou komen dus die heb ik ook nog wel es geluisterd, ik vond hem eigenlijk best kut maar volgens mij is ie nou wet veranderd. Die mag ik ook niet van mezelf luisteren (ook al heb ik daar niet heeeel veel behoefte aan).
Nu heb ik een afspraak met mezelf dat ik alleen de singel mag luisteren als het CL is.
Ik maak het mezelf wel een beetje moeilijk en het is ietsiepietsie sneu, maarja. Het is alsof ik hele erge honger heb en de hele tijd met hamburgers voor me neus zit die ik niet mag eten.
Klopt, ik upload ze wel. Eén moment geduld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:32 schreef JeroenV het volgende:
Klopt het dat die links hierboven niet meer werken?
Of doe ik iets fout..
Ik heb al een paar keer zitten kijken of ze nou toch écht geen sigaret in de handen haddenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:57 schreef hallo-daar het volgende:
Als je 1 seconde heel snel naar de artwork kijkt lijkt het net alsof matt, alex en jamie aan het paffen zijn
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:49 schreef Aisumasen het volgende:
Zojuist uitgezonden op BBC Radio 4, een humoristisch kijkje in het leven van Alex James, de frontman van Arctic Monkeys. 't Is weer eens wat anders dan Mike Turner...
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)ret_World_Episode_3/ Vanaf 15:50. Ik heb 'em nog nooit zo enthousiast gehoord![]()
. Ik denk dat je in het land moet wonen om de humor goed te begrijpen
.
Ja, ik vind er ook weinig 'an. Op de live-opnames uit januari werd ik wel enthousiast van de coupletten, omdat het ritmisch erg goed in elkaar zit. In de flarden die we van de studio-versie gehoord hebben vind ik dat nog veel vetter klinken, maar het refrein en het intro... Mwa. Geef mij "Cornerstone" maar. Lang geleden dat ik zo overdonderd werd door een nieuwe song.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:21 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind het orgel stukje van Pretty Visitors eigenlijk helemaal zo tof niet
Echt een halve martelgang tot ie eindelijk hard gaat
Het gaat toch om de B-kantjes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 02:11 schreef Aisumasen het volgende:
En weer een bron die "Crying Lightning" als eerste single noemt: http://www.rollingstone.com.br/blog/2009/06/22/ Wel een domper, die track kennen we nu al een half jaar...
Ik ken het, heb zelfs meer zin in het nieuwe album dan in m'n vakantie en lowlands (op AM na) bij elkaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef Xrenity het volgende:
Mijn hype voor nieuw Arctic Monkeys materiaal is op het moment echt ongekend hoog.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef hallo-daar het volgende:
Heeft iemand nog een artikel in de aanbieding? Aisumasen?
Beide zinnen begrijp ik niet... Explainquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:54 schreef maan. het volgende:
yo aisamusen update je tag eens;)
Ik kan alles niet luisteren of horen of wat dan ook:s
Waarom niet eigenlijk? Is toch een lekker melodieus nummertje, prima geschikt als single imo.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:04 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, maar ik vind "Crying Lightning" nou ook niet bepaald een goede single-kandidaat.
De Europese clubtour zal wel in november en december plaatsvinden. Daar zou ik eigenlijk geen problemen mee hebben: twee concerten (festival + club) verspreid over een jaar, in plaats van snel achter elkaar.quote:Milwaukee Show Announced
Arctic Monkeys are pleased to announce they will perform at The Rave, Milwaukee on Saturday 26th September 2009.
Tickets will go onsale on Friday 3rd July at 10am CST.
Ik heb sinds vanochtend een kaartje via via en ik heb er echt extreem veel zin in- misschien nog wel het meest in de Arctic Monkeysquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |