quote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hij klopt nog niet helemaal hoor... ik sta er nog niet bij
Heb kaartje besteld![]()
ja dat is op dit moment ook mijn probleemquote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op deze manier doe jij jezelf te kort.
quote:
Dacht ik ook, viel best meequote:Op maandag 22 juni 2009 20:10 schreef Flena het volgende:
[..]
nou gewoon niet![]()
althans dat denk ik dan
ik nog niet van de kaneelbrokkenquote:
Bij mij ook. Gelukkig ben ik al een stuk zelfverzekerde geworden de laatste tijdquote:Op maandag 22 juni 2009 20:22 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat is op dit moment ook mijn probleemmaar dat komt wel goed
och, MOPPIE toch gaat het een beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
ja das wel beter jaquote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij ook. Gelukkig ben ik al een stuk zelfverzekerde geworden de laatste tijd
Welkom terugquote:
Tot zoquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
och, MOPPIE toch gaat het een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pijn in me buik nu
![]()
die dingen zijn zooo lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja das wel beter ja![]()
bij mij is het juist erger geworden
Ik was ervan overtuigd eigenlijk dat niemand me ooit zou willen... (Voor iets anders dan sex )quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja das wel beter ja![]()
ja nou ja...dat is dus wat ik ook wel heb...zo voel ik me ook...alleen denk ik dan nog iets erger..ben er zo goed als van overtuigd dat ik vanaf nu single blijf..quote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd eigenlijk dat niemand me ooit zou willen... (Voor iets anders dan sex )
Snap het nog steeds niet helemaal eigenlijk
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
ja nou ja...dat is dus wat ik ook wel heb...zo voel ik me ook...alleen denk ik dan nog iets erger..ben er zo goed als van overtuigd dat ik vanaf nu single blijf..
Gelukkig welquote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja das wel beter ja![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Flena het volgende:
[..]
pijn in me buik nu
![]()
die dingen zijn zooo lekker
stop met snoepen jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga alleen naar geen enkelequote:
Hoi Vencoquote:
zoo herkenbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was ervan overtuigd eigenlijk dat niemand me ooit zou willen... (Voor iets anders dan sex )
Snap het nog steeds niet helemaal eigenlijk
Waarom denk je zo?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
ja nou ja...dat is dus wat ik ook wel heb...zo voel ik me ook...alleen denk ik dan nog iets erger..ben er zo goed als van overtuigd dat ik vanaf nu single blijf..
ook herkenbaar, weet het vaak ook zeker!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
Ik was ook niet echt op zoek, ben gewoon verliefd geworden op een man die me het gevoel geeft dat ik de moeite waard ben. Al begrijp ik dus nog steeds niet wat hij in me zietquote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
teveel meegemaakt vrees ik...en me ex wilde niet voor de relatie met mij en de meiden vechten dus dan krijg ik meteen het gevoel weer trug dat ik de moeite niet waard ben om voor te vechten..quote:
Je moest eens weten joh. T zijn niet allemaal cougars als rip.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:onzekere MILF je ziet het in singles
Je bent niet zo belangrijk...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:
[..]
teveel meegemaakt vrees ik...en me ex wilde niet voor de relatie met mij en de meiden vechten dus dan krijg ik meteen het gevoel weer trug dat ik de moeite niet waard ben om voor te vechten..
ooh wel super fijn zeg dat je zo iemand gevonden hebt!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt op zoek, ben gewoon verliefd geworden op een man die me het gevoel geeft dat ik de moeite waard ben. Al begrijp ik dus nog steeds niet wat hij in me ziet
Hij is tot nu toe blijven hangen en het lijkt erop dat dat voorlopig ook wel zo blijft
En ik mag mezelf zijn en hij vindt me niet stom of raar ofzo...
Heerlijk is dat
Ik was (ben) ziek, mn ex vond me dan altijd maar lastig en werd er mopperig van.
Mn huidige vriend is lief en bezorgd en voorkomend en ik heb moeite dat te accepteren, omdat ik het niet verwacht, omdat ik het niet gewend ben... Hij zegt: dat zou jij toch ook doen? En dan denk ik: ja, klopt... Ben het gewoon niet gewend dat anderen dat voor mij doen.
Na een half jaar vind ik de dingen nog lang niet vanzelfsprekend iig
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:
[..]
teveel meegemaakt vrees ik...en me ex wilde niet voor de relatie met mij en de meiden vechten dus dan krijg ik meteen het gevoel weer trug dat ik de moeite niet waard ben om voor te vechten..
Dat ligt niet aan jou maar aan je ex.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:
[..]
Zijn er zat, snap gewoon niet dat ze single zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je moest eens weten joh. T zijn niet allemaal cougars als rip.
Wat fijn voor je.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt op zoek, ben gewoon verliefd geworden op een man die me het gevoel geeft dat ik de moeite waard ben. Al begrijp ik dus nog steeds niet wat hij in me ziet
Hij is tot nu toe blijven hangen en het lijkt erop dat dat voorlopig ook wel zo blijft
En ik mag mezelf zijn en hij vindt me niet stom of raar ofzo...
Heerlijk is dat
Ik was (ben) ziek, mn ex vond me dan altijd maar lastig en werd er mopperig van.
Mn huidige vriend is lief en bezorgd en voorkomend en ik heb moeite dat te accepteren, omdat ik het niet verwacht, omdat ik het niet gewend ben... Hij zegt: dat zou jij toch ook doen? En dan denk ik: ja, klopt... Ben het gewoon niet gewend dat anderen dat voor mij doen.
Na een half jaar vind ik de dingen nog lang niet vanzelfsprekend iig
Wat de anderen ook zeggen: je ex was gewoon niet goed genoeg voor jou. Niet andersom.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog eens iemand de liefde verklaard en toen met mn dronken hoofd gezegd dat ik voor haar met iemand op de vuist zou gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou maar aan je ex.En tuurlijk ben jij wel de moeite waard om voor te vechten.
Ik kan prima begrijpen dat ze niet settlen voor 'goed genoeg' andersquote:Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zijn er zat, snap gewoon niet dat ze single zijn
Zie je er zijn nog wel mannen die ergens voor willen gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh wel super fijn zeg dat je zo iemand gevonden hebt!![]()
ik kan me dat dus heel goed voorstellen dat moeite hebben met accepteren...dat zou ik ook hebben..
nee ok dat is miss ook wel zo...misschien denk ik ook wel te erg na..dat heb ik vaker...wie moet mij nou, der zijn veel leukere vrouwen, wie wil nou iemand van 25 met 2 kinderen enz.. maar het gevoel dat ik waardeloos ben dat heeft hij wel heel erg versterkt...ik ben altijd wel onzeker geweest over mezelf, alleen was het net wat minder aan het worden. En nu ben ik gewoon weer helemaal trug bij nul..en miss dat het wel weer minder word, maar op dit moment twijfel ik daar zeer aan.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
meid toch, als een kerel toch een beetje gezond verstand in ze botte harses deed ie dat niet
Er zijn zat kerels, die wel voor je zouden vechten, dat je een vent getroffen heb die zo laf was,
wil niet beteken dat je altijd single blijft
Ik blijf maar verbaasdquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh wel super fijn zeg dat je zo iemand gevonden hebt!![]()
ik kan me dat dus heel goed voorstellen dat moeite hebben met accepteren...dat zou ik ook hebben..
Hahahaquote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog eens iemand de liefde verklaard en toen met mn dronken hoofd gezegd dat ik voor haar met iemand op de vuist zou gaan.
Ze was erg gevleid, maar verder niet geinteresseerd.
Je bent ook zo koppig als je knap bent he, er zijn genoeg kerels die dat geen punt vindenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ok dat is miss ook wel zo...misschien denk ik ook wel te erg na..dat heb ik vaker...wie moet mij nou, der zijn veel leukere vrouwen, wie wil nou iemand van 25 met 2 kinderen enz.. maar het gevoel dat ik waardeloos ben dat heeft hij wel heel erg versterkt...ik ben altijd wel onzeker geweest over mezelf, alleen was het net wat minder aan het worden. En nu ben ik gewoon weer helemaal trug bij nul..en miss dat het wel weer minder word, maar op dit moment twijfel ik daar zeer aan.
Wil dus zeggen dat zowat hetzelfde dacht (en denk, maar minder) en dat het nu heel erg goed gaat tussen onsquote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ok dat is miss ook wel zo...misschien denk ik ook wel te erg na..dat heb ik vaker...wie moet mij nou, der zijn veel leukere vrouwen, wie wil nou iemand van 25 met 2 kinderen enz.. maar het gevoel dat ik waardeloos ben dat heeft hij wel heel erg versterkt...ik ben altijd wel onzeker geweest over mezelf, alleen was het net wat minder aan het worden. En nu ben ik gewoon weer helemaal trug bij nul..en miss dat het wel weer minder word, maar op dit moment twijfel ik daar zeer aan.
JBquote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik blijf maar verbaasd
Hij zei dat ik mezelf meer moet gaan zien als zn vriendin en minder als bezoek, heeft een tandenborstel voor me gekocht, ik heb schoenen bij hem liggen... en als ik eraan denk dat hij zegt dat ik die dingen best uit mezelf mag doen, zonder het te vragen en dat hij wil dat ik me thuis voel enzo, word ik helemaal week...
Voor hem is dat normaal, voor mij dus niet
Ws ook omdat ik 5 jaar heb samengewoond met mn ex die na al die tijd nog steeds bleef zeggen: Dit is MIJN huis! er is niets van jou bij!
We zouden ff snel een fokmeet middelburg kunnen opzettenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
Ik heb nu wel een tvptje gezet d.m.v. eenmaar eigenlijk heb ik niets te vertellen.
Met als bonus dat dat de kerels zijn die ook een beetje zeker zijn van zichzelf, in plaats van met allerlei uiterlijkheden zichzelf maar moeten bewijzen.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent ook zo koppig als je knap bent he, er zijn genoeg kerels die dat geen punt vinden
Dat zorgt er niet voor dat ik heel veel gespreksstof heb.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef halfbearad het volgende:
[..]
We zouden ff snel een fokmeet middelburg kunnen opzetten
Helemaal niks? Wat heb je gedaan vandaag dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
Ik heb nu wel een tvptje gezet d.m.v. eenmaar eigenlijk heb ik niets te vertellen.
Komt bij je zelf vandaan, zal wel besmetellijk zijnquote:
Ooit kom jij ook je droomman tegenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef Flena het volgende:
[..]
Wat een rare man je exquote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik blijf maar verbaasd
Hij zei dat ik mezelf meer moet gaan zien als zn vriendin en minder als bezoek, heeft een tandenborstel voor me gekocht, ik heb schoenen bij hem liggen... en als ik eraan denk dat hij zegt dat ik die dingen best uit mezelf mag doen, zonder het te vragen en dat hij wil dat ik me thuis voel enzo, word ik helemaal week...
Voor hem is dat normaal, voor mij dus niet
Ws ook omdat ik 5 jaar heb samengewoond met mn ex die na al die tijd nog steeds bleef zeggen: Dit is MIJN huis! er is niets van jou bij!
Is de pc van je folk al gefikst?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zorgt er niet voor dat ik heel veel gespreksstof heb.
Je ex was gewoon een botte lul zo te horen. Knuffel.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef Flena het volgende:
[..]
Ik heb m hier gevonden Tijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit kom jij ook je droomman tegen![]()
[..]
Wat een rare man je ex![]()
Gelukkig heb je nu een beter iemand gevonden? Hoe vinden je kinderen hem?
Kostte me ook echt een jaar ofzo om de moed op te brengen het tegen haar te vertellen en dan verclown ik het zo.quote:
Euh, mn ma geholpen met de was. O.a. gestreken. Toen per ongeluk strijkijzer aan laten staan en 2 uur later pas uitgezet. Nu is het strijkijzer kapot.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Helemaal niks? Wat heb je gedaan vandaag dan?
Dat zijn wij altijdquote:
ha ha , uit verveling die boel slopen, mooie ben jijquote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, mn ma geholpen met de was. O.a. gestreken. Toen per ongeluk strijkijzer aan laten staan en 2 uur later pas uitgezet. Nu is het strijkijzer kapot.![]()
Verder euh, weinig gedaan.
Yes.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is de pc van je folk al gefikst?
quote:
Nah, die weet dat ik hem wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ja dat weet ikquote:Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb m hier gevonden TijnDat wist je toch
En mn kinderen mogen hem graag, vooral de jongste
nog maar een *knuffel* en eenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat blijkt maar weer...zoveel lieve reacties van iedereen...doet me wel ff goed..:)
dus bij deze...thnx iedereen..
Maar je bent dus al 25 met twee kinderen. even ter verificatie dusquote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat blijkt maar weer...zoveel lieve reacties van iedereen...doet me wel ff goed..:)
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, die weet dat ik hem wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja klopt jaquote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Maar je bent dus al 25 met twee kinderen. even ter verificatie dus
Ikzelf heb ook niks uitgespookt vandaag, behalve even langs de wasserette gaan dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zorgt er niet voor dat ik heel veel gespreksstof heb.
Ik kan me best voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachtenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Dat is goed om te horen.![]()
Ik weet niet hoe ik zelf op zoiets zou reageren.Ik denk dat ik het erg moeilijk zou vinden als zij kind(eren) zou hebben.
Dat gebeurd iedereen tenmiste een keer.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kostte me ook echt een jaar ofzo om de moed op te brengen het tegen haar te vertellen en dan verclown ik het zo.
Kan er nu wel om lachen.
Ik heb hier ook vaak genoeg mij hart uitgestort. Af en toe doe ik dat nog wel eens. En ik heb ook veel gehad aan alle reacties hier.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef Flena het volgende:
[..]
idd er zijn genoeg mannen, die dat geen probleem vindenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachten
Maar goed, er zijn er ook die het niet zo'n probleem vinden.
Hij zegt: ik word alleen maar ouder en dus wordt de kans dat ik een vrouw met kinderen tegenkom groter.
En hij wil mij, dus ook de kinderen
Haha.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, mn ma geholpen met de was. O.a. gestreken. Toen per ongeluk strijkijzer aan laten staan en 2 uur later pas uitgezet. Nu is het strijkijzer kapot.![]()
Verder euh, weinig gedaan.
Uiteraard helpt het wel dat hij óók nog geinteresseerd is in een band opbouwen met de kinderen. Alleen jou willen is leuk, maar uiteindelijk gaat er dan toch iets scheef lijkt me...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij zegt: ik word alleen maar ouder en dus wordt de kans dat ik een vrouw met kinderen tegenkom groter.
Klote dat het zo gelopen is voor je. Maargoed je doet er niets aan.quote:
Mijn probleem is dat ik mijzelf nooit als vader zou kunnen zien omdat ik mijzelf niet in staat zien om kinderen op te voeden.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachten
Maar goed, er zijn er ook die het niet zo'n probleem vinden.
Kloptquote:Op maandag 22 juni 2009 21:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard helpt het wel dat hij óók nog geinteresseerd is in een band opbouwen met de kinderen. Alleen jou willen is leuk, maar uiteindelijk gaat er dan toch iets scheef lijkt me...
nee idd je doet er niks aan nee...Het vormt zeker wel een obstakel ja..maar dat word miss wel minder met de tijd..eerst maar es aan mijn onzekerheid werken en kijken of ik op de een of andere manier weer zelfvertrouwen kan krijgen en dan zien we wel verderquote:Op maandag 22 juni 2009 21:03 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Klote dat het zo gelopen is voor je. Maargoed je doet er niets aan.
Snap dat je er zo over denkt. Je bent aardig jong, en (nu single?) als je dan nog iemand moet zoeken, snap ik dat het een obstakel vormt. Om heel eerlijk te zijn, zou dat het voor mij wel zijn idd. Maargoed, er zijn natuurlijk meer mensen dan ik
Link naar het topicquote:Op maandag 22 juni 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
@ KF.
Ik zei gister dat ik je beetje respectloos vond zoals je over je zus praatte, maar ik bedacht me vanmorgen dat ik nog niet zo lang geleden een klaagbaak of R&P topic had geopend over mijn zus.![]()
Dus sorry dat ik er zo over begon want mijn topic was toen ook niet zo lief.
Het is natuurlijk zo dat als je een relatie krijgt met een vrouw met kinderen, dat die kinderen al een vader hebben. Het is verreweg niet vanzelfsprekend (of zelfs maar wenselijk) dat jij als de vriend van de moeder óók een soort van vaderrol op je moet nemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn probleem is dat ik mijzelf nooit als vader zou kunnen zien omdat ik mijzelf niet in staat zien om kinderen op te voeden.Ik wil de fouten die mijn ouders hebben gemaakt niet nog eens maken.
Ook nog eens (3e klas ofzo) voor valentijn rozen bij een meisje langsgebracht, maar toen ik voor de deur stond zonk de moed me in de schoenen en heb ik ze na aanbellen op de deurmat achtergelaten.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gebeurd iedereen tenmiste een keer.![]()
Gelukkig kan je er later altijd om lachen.![]()
dat ligt eraan...quote:Op maandag 22 juni 2009 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zo dat als je een relatie krijgt met een vrouw met kinderen, dat die kinderen al een vader hebben. Het is verreweg niet vanzelfsprekend (of zelfs maar wenselijk) dat jij als de vriend van de moeder óók een soort van vaderrol op je moet nemen.
Idd. Positief blijvenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:06 schreef Flena het volgende:
[..]
nee idd je doet er niks aan nee...Het vormt zeker wel een obstakel ja..maar dat word miss wel minder met de tijd..eerst maar es aan mijn onzekerheid werken en kijken of ik op de een of andere manier weer zelfvertrouwen kan krijgen en dan zien we wel verder
Oh ja? Als de originele vader nog gewoon betrokken is bij de opvoeding? Dan zie ik niet in elk geval (er zullen altijd uitzonderingen zijn) dat er een open vaderrol is om in de eerste plaats ingevuld te worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat ligt eraan...
Als je zou gaan samenwonen, zul je wel moeten
Dat valt best mee eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Idd. Positief blijvenAl zal dat niet meevallen denk, aangezien aardig wat mannen afknappen of dat feit denk ik
Idd, maar buiten het feit of je dit wilt, zou voor mij het grootste obstakel blijven dat ik altijd de tweede plek ben.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt eraan...
Als je zou gaan samenwonen, zul je wel moeten
Toch zou er verwacht worden dat ik een rol zou gaan spelen in de opvoeding.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zo dat als je een relatie krijgt met een vrouw met kinderen, dat die kinderen al een vader hebben. Het is verreweg niet vanzelfsprekend (of zelfs maar wenselijk) dat jij als de vriend van de moeder óók een soort van vaderrol op je moet nemen.
Och ik heb weleens een elektrische grill een nacht aan laten staan. Toen was de aanbaklaag erafgeschroeid en het elektrisch element gesmolten.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het niet zo grappig.
Je zal toch een vorm van verantwoording op je moeten nemen, kinderen is toch wel iets anders dan bv een huisdier, ze hebben de nodige aandacht en liefde nodigquote:Op maandag 22 juni 2009 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ik zeg "aanname".quote:Op maandag 22 juni 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
Toch zou er verwacht worden dat ik een rol zou gaan spelen in de opvoeding.
Nee, natuurlijk niet, maar jij bent (In het geval van een bezoekregeling, weet ik veel, eens in de twee weken een weekend) wel de man die het meest aanwezig is in het leven van de kinderen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja? Als de originele vader nog gewoon betrokken is bij de opvoeding? Dan zie ik niet in elk geval (er zullen altijd uitzonderingen zijn) dat er een open vaderrol is om in de eerste plaats ingevuld te worden.
Ja, die verantwoording klopt uiteraard wel. Maar bijv. het vaststellen van wat wel en niet kan? Dat lijkt mij de taak van de ouders (en dat de moeder dan vervolgens mij nog een keertje vraag om mee te denken, is een tweede).quote:Op maandag 22 juni 2009 21:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je zal toch een vorm van verantwoording op je moeten nemen, kinderen is toch wel iets anders dan bv een huisdier, ze hebben de nodige aandacht en liefde nodig
Nog een reactie gehad?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:08 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ook nog eens (3e klas ofzo) voor valentijn rozen bij een meisje langsgebracht, maar toen ik voor de deur stond zonk de moed me in de schoenen en heb ik ze na aanbellen op de deurmat achtergelaten.
Maar iedereen wist toch dat ze van mij kwamen nadat alle handschriften waren geanalyseerd
Ik ga wel zoekenquote:
Dat maakt het nu juist zo lastig. Althans voor mij.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat valt best mee eigenlijk
Als iemand voor je valt, denkt hij daar anders en dieper over na dan wanneer je het zomaar vraagt.
Eerste keus is het voor de meeste mannen niet nee...
Denk dat dat redelijk afhankelijk is van de leeftijd van die kinderen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch zou er verwacht worden dat ik een rol zou gaan spelen in de opvoeding.
Dit soort dingen zijn allemaal erg lastig.![]()
Nu zou ik het niet willen kinderen. Niet van mijzelf en ook niet van andere.
Misschien denk ik daar in de toekomst anders over.
Ik zie de disciplinerende rol al zeker niet als iets die je al te makkelijk naar je toe moet trekken. Maar goed, blijkbaar ben ik hier ernstig in de minderheidquote:Op maandag 22 juni 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, natuurlijk niet, maar jij bent (In het geval van een bezoekregeling, weet ik veel, eens in de twee weken een weekend) wel de man die het meest aanwezig is in het leven van de kinderen.
Als er iets is, ben jij de eerste die in de buurt is, als ze iets doen wat niet mag, ben jij degene die ze aanspreekt, je kookt voor ze, helpt met huiswerk evt, vraagt hoe hun dag was...
Dat gaat vanzelf.
Ligt er maar net aan wat je onder vaderrol verstaat, ik versta daar dit soort dingen onder.
Ik hou mij dan ook heel stilquote:Op maandag 22 juni 2009 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
Krijgen we toch nog kinder geouwehoer hier.
quote:
Wat hij zegtquote:Op maandag 22 juni 2009 21:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je zal toch een vorm van verantwoording op je moeten nemen, kinderen is toch wel iets anders dan bv een huisdier, ze hebben de nodige aandacht en liefde nodig
Dat lijkt mij niet meer dan logischquote:Op maandag 22 juni 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar jij bent (In het geval van een bezoekregeling, weet ik veel, eens in de twee weken een weekend) wel de man die het meest aanwezig is in het leven van de kinderen.
Als er iets is, ben jij de eerste die in de buurt is, als ze iets doen wat niet mag, ben jij degene die ze aanspreekt, je kookt voor ze, helpt met huiswerk evt, vraagt hoe hun dag was...
Dat gaat vanzelf.
Ligt er maar net aan wat je onder vaderrol verstaat, ik versta daar dit soort dingen onder.
Tja, da's waar. Ikzelf had zoiets met wat neefjes van mn ex. Zij woonde bij haar zus en ik was daar voor een maandje bij. De zus was net gescheiden en haar ex-man was op z'n zachts gezegd niet echt aardig.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf.
Dat lijkt mij ook niet, als je samenwoont en de een heeft heel andere ideeën dan de ander...quote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, die verantwoording klopt uiteraard wel. Maar bijv. het vaststellen van wat wel en niet kan? Dat lijkt mij de taak van de ouders (en dat de moeder dan vervolgens mij nog een keertje vraag om mee te denken, is een tweede).
quote:
Ja, maar dat is tussen mij en de moeder. Niet tussen mij en haar kinderen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zou wat zijn als alleen de moeder dat doet en die vindt het heel normaal dat de kinderen het behang op hun eigen slaapkamer ondertekenen bv Daar zul je het toch over eens moeten worden, het kan niet zo zijn dat er totaal geen rekeining gehouden wordt met wat de nieuwe partner belangrijk vindt.
Nee, dat klopt, dat ga je niet in de eerste twee weken dat je elkaar kent doenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie de disciplinerende rol al zeker niet als iets die je al te makkelijk naar je toe moet trekken. Maar goed, blijkbaar ben ik hier ernstig in de minderheid.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
Zo. Van 400 bladzijdes naar 15.![]()
Hallo mensen
Toch denk ik dat ook jij, mocht je vriendin niet in de buurt zijn en je hoort boven twee kinders elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen, naar boven gaat en even vraagt wat er aan de hand is.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie de disciplinerende rol al zeker niet als iets die je al te makkelijk naar je toe moet trekken. Maar goed, blijkbaar ben ik hier ernstig in de minderheid.
Oh, van haar beste vriendin een subtiele hint. Maar verder niks mee gedaan en toen een beetje uit het oog verloren.quote:
Ehm ja... Maar dan bepaal jij toch mede 'de regels' ?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar dat is tussen mij en de moeder. Niet tussen mij en haar kinderen.
Helmpjes geven, weer een probleem opgelostquote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, dat ga je niet in de eerste twee weken dat je elkaar kent doen
Maar als je samenwoont, zal het vast ook weleens voorkomen dat ze elkaar de hersens inslaan als moeder niet thuis is. Uiteindelijk zal het wel moeten lijkt me
Uitzonderingen zijn er altijd (ik val in herhaling geloof ik), maar in de regel? Niet iets wat ik zou doen zonder overleg met de moeder.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar als je samenwoont, zal het vast ook weleens voorkomen dat ze elkaar de hersens inslaan als moeder niet thuis is. Uiteindelijk zal het wel moeten lijkt me
Waarschijnlijk zal je vanzelf wel in die rol groeien en of dat nu als vader is of iets anders dat hangt van de situatie af.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat dat redelijk afhankelijk is van de leeftijd van die kinderen.
Mijn kinderen hebben geen tweede vader nodig. Niet dat mijn vriend geen inbreng heeft.
Alles behalve, mocht er iets zijn is het wel fijn om er met een "buitenstaander" over te praten.
Ook voor mijn zoons denk ik zo. Een frisse blik op de situatie zeg maar. Verder... gewoon leuk
samen zijn.
Hij is mijn vriend, zij maken zelf wel een keus of ze hem als vaderfiguur willen gaan zien of niet.
Krijgen we toch nog kinder geouwehoer hier.
Want jij bent zelf nog een kind?quote:
dat was een lange smsquote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
Zo. Van 400 bladzijdes naar 15.![]()
Hallo mensen
Zal zo wel weer over zijn.quote:
Hey dat zei ik ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, dat ga je niet in de eerste twee weken dat je elkaar kent doen
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd (ik val in herhaling geloof ik), maar in de regel? Niet iets wat ik zou doen zonder overleg met de moeder.
Nee. Mijn vriendin geeft mij dan inspraak omdat ze mijn mening op prijs stelt. Dat is niet iets waar ik in mijn ogen automatisch recht op heb omdat ik in een huis woon met haar kinderen en toevallig een generatie ouder ben dan eerder genoemde kinderen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm ja... Maar dan bepaal jij toch mede 'de regels' ?
Natuurlijk bespreek je wel dingen met de moeder, maar dat kan niet altijd tijdens de situatie hequote:Op maandag 22 juni 2009 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd (ik val in herhaling geloof ik), maar in de regel? Niet iets wat ik zou doen zonder overleg met de moeder.
Van zo'n Milf, als jou begrijpelijkquote:
Milf? Ze is net oud genoeg om haar rijbewijs te halen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Van zo'n Milf, als jou begrijpelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |