Dat ligt niet aan jou maar aan je ex.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:
[..]
teveel meegemaakt vrees ik...en me ex wilde niet voor de relatie met mij en de meiden vechten dus dan krijg ik meteen het gevoel weer trug dat ik de moeite niet waard ben om voor te vechten..
Zijn er zat, snap gewoon niet dat ze single zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je moest eens weten joh. T zijn niet allemaal cougars als rip.
Wat fijn voor je.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt op zoek, ben gewoon verliefd geworden op een man die me het gevoel geeft dat ik de moeite waard ben. Al begrijp ik dus nog steeds niet wat hij in me ziet
Hij is tot nu toe blijven hangen en het lijkt erop dat dat voorlopig ook wel zo blijft
En ik mag mezelf zijn en hij vindt me niet stom of raar ofzo...
Heerlijk is dat
Ik was (ben) ziek, mn ex vond me dan altijd maar lastig en werd er mopperig van.
Mn huidige vriend is lief en bezorgd en voorkomend en ik heb moeite dat te accepteren, omdat ik het niet verwacht, omdat ik het niet gewend ben... Hij zegt: dat zou jij toch ook doen? En dan denk ik: ja, klopt... Ben het gewoon niet gewend dat anderen dat voor mij doen.
Na een half jaar vind ik de dingen nog lang niet vanzelfsprekend iig
Wat de anderen ook zeggen: je ex was gewoon niet goed genoeg voor jou. Niet andersom.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:
[..]
teveel meegemaakt vrees ik...en me ex wilde niet voor de relatie met mij en de meiden vechten dus dan krijg ik meteen het gevoel weer trug dat ik de moeite niet waard ben om voor te vechten..
Haha, ik heb nog eens iemand de liefde verklaard en toen met mn dronken hoofd gezegd dat ik voor haar met iemand op de vuist zou gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou maar aan je ex.En tuurlijk ben jij wel de moeite waard om voor te vechten.
Ik kan prima begrijpen dat ze niet settlen voor 'goed genoeg' andersquote:Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zijn er zat, snap gewoon niet dat ze single zijn
Zie je er zijn nog wel mannen die ergens voor willen gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh wel super fijn zeg dat je zo iemand gevonden hebt!![]()
ik kan me dat dus heel goed voorstellen dat moeite hebben met accepteren...dat zou ik ook hebben..
nee ok dat is miss ook wel zo...misschien denk ik ook wel te erg na..dat heb ik vaker...wie moet mij nou, der zijn veel leukere vrouwen, wie wil nou iemand van 25 met 2 kinderen enz.. maar het gevoel dat ik waardeloos ben dat heeft hij wel heel erg versterkt...ik ben altijd wel onzeker geweest over mezelf, alleen was het net wat minder aan het worden. En nu ben ik gewoon weer helemaal trug bij nul..en miss dat het wel weer minder word, maar op dit moment twijfel ik daar zeer aan.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
meid toch, als een kerel toch een beetje gezond verstand in ze botte harses deed ie dat niet
Er zijn zat kerels, die wel voor je zouden vechten, dat je een vent getroffen heb die zo laf was,
wil niet beteken dat je altijd single blijft
Ik blijf maar verbaasdquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh wel super fijn zeg dat je zo iemand gevonden hebt!![]()
ik kan me dat dus heel goed voorstellen dat moeite hebben met accepteren...dat zou ik ook hebben..
Hahahaquote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog eens iemand de liefde verklaard en toen met mn dronken hoofd gezegd dat ik voor haar met iemand op de vuist zou gaan.
Ze was erg gevleid, maar verder niet geinteresseerd.
Je bent ook zo koppig als je knap bent he, er zijn genoeg kerels die dat geen punt vindenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ok dat is miss ook wel zo...misschien denk ik ook wel te erg na..dat heb ik vaker...wie moet mij nou, der zijn veel leukere vrouwen, wie wil nou iemand van 25 met 2 kinderen enz.. maar het gevoel dat ik waardeloos ben dat heeft hij wel heel erg versterkt...ik ben altijd wel onzeker geweest over mezelf, alleen was het net wat minder aan het worden. En nu ben ik gewoon weer helemaal trug bij nul..en miss dat het wel weer minder word, maar op dit moment twijfel ik daar zeer aan.
Wil dus zeggen dat zowat hetzelfde dacht (en denk, maar minder) en dat het nu heel erg goed gaat tussen onsquote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ok dat is miss ook wel zo...misschien denk ik ook wel te erg na..dat heb ik vaker...wie moet mij nou, der zijn veel leukere vrouwen, wie wil nou iemand van 25 met 2 kinderen enz.. maar het gevoel dat ik waardeloos ben dat heeft hij wel heel erg versterkt...ik ben altijd wel onzeker geweest over mezelf, alleen was het net wat minder aan het worden. En nu ben ik gewoon weer helemaal trug bij nul..en miss dat het wel weer minder word, maar op dit moment twijfel ik daar zeer aan.
JBquote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik blijf maar verbaasd
Hij zei dat ik mezelf meer moet gaan zien als zn vriendin en minder als bezoek, heeft een tandenborstel voor me gekocht, ik heb schoenen bij hem liggen... en als ik eraan denk dat hij zegt dat ik die dingen best uit mezelf mag doen, zonder het te vragen en dat hij wil dat ik me thuis voel enzo, word ik helemaal week...
Voor hem is dat normaal, voor mij dus niet
Ws ook omdat ik 5 jaar heb samengewoond met mn ex die na al die tijd nog steeds bleef zeggen: Dit is MIJN huis! er is niets van jou bij!
We zouden ff snel een fokmeet middelburg kunnen opzettenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
Ik heb nu wel een tvptje gezet d.m.v. eenmaar eigenlijk heb ik niets te vertellen.
Met als bonus dat dat de kerels zijn die ook een beetje zeker zijn van zichzelf, in plaats van met allerlei uiterlijkheden zichzelf maar moeten bewijzen.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent ook zo koppig als je knap bent he, er zijn genoeg kerels die dat geen punt vinden
Dat zorgt er niet voor dat ik heel veel gespreksstof heb.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef halfbearad het volgende:
[..]
We zouden ff snel een fokmeet middelburg kunnen opzetten
Helemaal niks? Wat heb je gedaan vandaag dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
Ik heb nu wel een tvptje gezet d.m.v. eenmaar eigenlijk heb ik niets te vertellen.
Komt bij je zelf vandaan, zal wel besmetellijk zijnquote:
Ooit kom jij ook je droomman tegenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef Flena het volgende:
[..]
Wat een rare man je exquote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik blijf maar verbaasd
Hij zei dat ik mezelf meer moet gaan zien als zn vriendin en minder als bezoek, heeft een tandenborstel voor me gekocht, ik heb schoenen bij hem liggen... en als ik eraan denk dat hij zegt dat ik die dingen best uit mezelf mag doen, zonder het te vragen en dat hij wil dat ik me thuis voel enzo, word ik helemaal week...
Voor hem is dat normaal, voor mij dus niet
Ws ook omdat ik 5 jaar heb samengewoond met mn ex die na al die tijd nog steeds bleef zeggen: Dit is MIJN huis! er is niets van jou bij!
Is de pc van je folk al gefikst?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zorgt er niet voor dat ik heel veel gespreksstof heb.
Je ex was gewoon een botte lul zo te horen. Knuffel.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef Flena het volgende:
[..]
Ik heb m hier gevonden Tijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit kom jij ook je droomman tegen![]()
[..]
Wat een rare man je ex![]()
Gelukkig heb je nu een beter iemand gevonden? Hoe vinden je kinderen hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |