abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70267145
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:

[..]

teveel meegemaakt vrees ik...en me ex wilde niet voor de relatie met mij en de meiden vechten dus dan krijg ik meteen het gevoel weer trug dat ik de moeite niet waard ben om voor te vechten..
Dat ligt niet aan jou maar aan je ex. En tuurlijk ben jij wel de moeite waard om voor te vechten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_70267187
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef halfbearad het volgende:

[..]

Je moest eens weten joh. T zijn niet allemaal cougars als rip.
Zijn er zat, snap gewoon niet dat ze single zijn
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_70267228
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik was ook niet echt op zoek, ben gewoon verliefd geworden op een man die me het gevoel geeft dat ik de moeite waard ben. Al begrijp ik dus nog steeds niet wat hij in me ziet
Hij is tot nu toe blijven hangen en het lijkt erop dat dat voorlopig ook wel zo blijft

En ik mag mezelf zijn en hij vindt me niet stom of raar ofzo...
Heerlijk is dat

Ik was (ben) ziek, mn ex vond me dan altijd maar lastig en werd er mopperig van.
Mn huidige vriend is lief en bezorgd en voorkomend en ik heb moeite dat te accepteren, omdat ik het niet verwacht, omdat ik het niet gewend ben... Hij zegt: dat zou jij toch ook doen? En dan denk ik: ja, klopt... Ben het gewoon niet gewend dat anderen dat voor mij doen.

Na een half jaar vind ik de dingen nog lang niet vanzelfsprekend iig
Wat fijn voor je.
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:

[..]

teveel meegemaakt vrees ik...en me ex wilde niet voor de relatie met mij en de meiden vechten dus dan krijg ik meteen het gevoel weer trug dat ik de moeite niet waard ben om voor te vechten..
Wat de anderen ook zeggen: je ex was gewoon niet goed genoeg voor jou. Niet andersom.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  maandag 22 juni 2009 @ 20:44:26 #54
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_70267251
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan jou maar aan je ex. En tuurlijk ben jij wel de moeite waard om voor te vechten.
Haha, ik heb nog eens iemand de liefde verklaard en toen met mn dronken hoofd gezegd dat ik voor haar met iemand op de vuist zou gaan.

Ze was erg gevleid, maar verder niet geinteresseerd.
pi_70267253
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zijn er zat, snap gewoon niet dat ze single zijn
Ik kan prima begrijpen dat ze niet settlen voor 'goed genoeg' anders .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_70267268
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Flena het volgende:

[..]

ooh wel super fijn zeg dat je zo iemand gevonden hebt!
ik kan me dat dus heel goed voorstellen dat moeite hebben met accepteren...dat zou ik ook hebben..
Zie je er zijn nog wel mannen die ergens voor willen gaan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_70267270
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

meid toch, als een kerel toch een beetje gezond verstand in ze botte harses deed ie dat niet
Er zijn zat kerels, die wel voor je zouden vechten, dat je een vent getroffen heb die zo laf was,
wil niet beteken dat je altijd single blijft
nee ok dat is miss ook wel zo...misschien denk ik ook wel te erg na..dat heb ik vaker...wie moet mij nou, der zijn veel leukere vrouwen, wie wil nou iemand van 25 met 2 kinderen enz.. maar het gevoel dat ik waardeloos ben dat heeft hij wel heel erg versterkt...ik ben altijd wel onzeker geweest over mezelf, alleen was het net wat minder aan het worden. En nu ben ik gewoon weer helemaal trug bij nul..en miss dat het wel weer minder word, maar op dit moment twijfel ik daar zeer aan.
Kiek um goan!!!!!!!!!!
pi_70267273
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Flena het volgende:

[..]

ooh wel super fijn zeg dat je zo iemand gevonden hebt!
ik kan me dat dus heel goed voorstellen dat moeite hebben met accepteren...dat zou ik ook hebben..
Ik blijf maar verbaasd

Hij zei dat ik mezelf meer moet gaan zien als zn vriendin en minder als bezoek, heeft een tandenborstel voor me gekocht, ik heb schoenen bij hem liggen... en als ik eraan denk dat hij zegt dat ik die dingen best uit mezelf mag doen, zonder het te vragen en dat hij wil dat ik me thuis voel enzo, word ik helemaal week...
Voor hem is dat normaal, voor mij dus niet

Ws ook omdat ik 5 jaar heb samengewoond met mn ex die na al die tijd nog steeds bleef zeggen: Dit is MIJN huis! er is niets van jou bij!
compact en kleverig.
pi_70267319
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef halfbearad het volgende:

[..]

Haha, ik heb nog eens iemand de liefde verklaard en toen met mn dronken hoofd gezegd dat ik voor haar met iemand op de vuist zou gaan.

Ze was erg gevleid, maar verder niet geinteresseerd.
Hahaha
Kan gebeuren
14 SHADES OF GREY
pi_70267325
Ik heb nu wel een tvptje gezet d.m.v. een maar eigenlijk heb ik niets te vertellen.
pi_70267358
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef Flena het volgende:

[..]

nee ok dat is miss ook wel zo...misschien denk ik ook wel te erg na..dat heb ik vaker...wie moet mij nou, der zijn veel leukere vrouwen, wie wil nou iemand van 25 met 2 kinderen enz.. maar het gevoel dat ik waardeloos ben dat heeft hij wel heel erg versterkt...ik ben altijd wel onzeker geweest over mezelf, alleen was het net wat minder aan het worden. En nu ben ik gewoon weer helemaal trug bij nul..en miss dat het wel weer minder word, maar op dit moment twijfel ik daar zeer aan.
Je bent ook zo koppig als je knap bent he, er zijn genoeg kerels die dat geen punt vinden
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_70267361
quote:

[..]

Wil dus zeggen dat zowat hetzelfde dacht (en denk, maar minder) en dat het nu heel erg goed gaat tussen ons
compact en kleverig.
pi_70267366
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik blijf maar verbaasd

Hij zei dat ik mezelf meer moet gaan zien als zn vriendin en minder als bezoek, heeft een tandenborstel voor me gekocht, ik heb schoenen bij hem liggen... en als ik eraan denk dat hij zegt dat ik die dingen best uit mezelf mag doen, zonder het te vragen en dat hij wil dat ik me thuis voel enzo, word ik helemaal week...

Ws ook omdat ik 5 jaar heb samengewoond met mn ex die na al die tijd nog steeds bleef zeggen: Dit is MIJN huis! er is niets van jou bij!
JB
  maandag 22 juni 2009 @ 20:48:00 #64
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_70267391
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
Ik heb nu wel een tvptje gezet d.m.v. een maar eigenlijk heb ik niets te vertellen.
We zouden ff snel een fokmeet middelburg kunnen opzetten
pi_70267403
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Je bent ook zo koppig als je knap bent he, er zijn genoeg kerels die dat geen punt vinden
Met als bonus dat dat de kerels zijn die ook een beetje zeker zijn van zichzelf, in plaats van met allerlei uiterlijkheden zichzelf maar moeten bewijzen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_70267410
jullie zijn allemaal wel super lief
Kiek um goan!!!!!!!!!!
pi_70267454
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef halfbearad het volgende:

[..]

We zouden ff snel een fokmeet middelburg kunnen opzetten
Dat zorgt er niet voor dat ik heel veel gespreksstof heb.
pi_70267469
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
Helemaal niks? Wat heb je gedaan vandaag dan?
pi_70267499
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef Flena het volgende:
Komt bij je zelf vandaan, zal wel besmetellijk zijn
pi_70267502
quote:

[..]

Ooit kom jij ook je droomman tegen
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik blijf maar verbaasd

Wat een rare man je ex
Gelukkig heb je nu een beter iemand gevonden? Hoe vinden je kinderen hem?
14 SHADES OF GREY
pi_70267515
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef Flena het volgende:
daarvoor zijn we hier
pi_70267524
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zorgt er niet voor dat ik heel veel gespreksstof heb.
Is de pc van je folk al gefikst?
pi_70267526
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:47 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

JB

Jij bent ook wel

compact en kleverig.
pi_70267534
quote:

[..]

Je ex was gewoon een botte lul zo te horen. Knuffel.
pi_70267571
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ooit kom jij ook je droomman tegen
[..]

Wat een rare man je ex
Gelukkig heb je nu een beter iemand gevonden? Hoe vinden je kinderen hem?
Ik heb m hier gevonden Tijn Dat wist je toch

En mn kinderen mogen hem graag, vooral de jongste
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')