Kostte me ook echt een jaar ofzo om de moed op te brengen het tegen haar te vertellen en dan verclown ik het zo.quote:
Euh, mn ma geholpen met de was. O.a. gestreken. Toen per ongeluk strijkijzer aan laten staan en 2 uur later pas uitgezet. Nu is het strijkijzer kapot.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Helemaal niks? Wat heb je gedaan vandaag dan?
Dat zijn wij altijdquote:
ha ha , uit verveling die boel slopen, mooie ben jijquote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, mn ma geholpen met de was. O.a. gestreken. Toen per ongeluk strijkijzer aan laten staan en 2 uur later pas uitgezet. Nu is het strijkijzer kapot.![]()
Verder euh, weinig gedaan.
Yes.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is de pc van je folk al gefikst?
quote:
Nah, die weet dat ik hem wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ja dat weet ikquote:Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb m hier gevonden TijnDat wist je toch
En mn kinderen mogen hem graag, vooral de jongste
nog maar een *knuffel* en eenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat blijkt maar weer...zoveel lieve reacties van iedereen...doet me wel ff goed..:)
dus bij deze...thnx iedereen..
Maar je bent dus al 25 met twee kinderen. even ter verificatie dusquote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat blijkt maar weer...zoveel lieve reacties van iedereen...doet me wel ff goed..:)
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, die weet dat ik hem wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja klopt jaquote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Maar je bent dus al 25 met twee kinderen. even ter verificatie dus
Ikzelf heb ook niks uitgespookt vandaag, behalve even langs de wasserette gaan dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zorgt er niet voor dat ik heel veel gespreksstof heb.
Ik kan me best voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachtenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Dat is goed om te horen.![]()
Ik weet niet hoe ik zelf op zoiets zou reageren.Ik denk dat ik het erg moeilijk zou vinden als zij kind(eren) zou hebben.
Dat gebeurd iedereen tenmiste een keer.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kostte me ook echt een jaar ofzo om de moed op te brengen het tegen haar te vertellen en dan verclown ik het zo.
Kan er nu wel om lachen.
Ik heb hier ook vaak genoeg mij hart uitgestort. Af en toe doe ik dat nog wel eens. En ik heb ook veel gehad aan alle reacties hier.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef Flena het volgende:
[..]
idd er zijn genoeg mannen, die dat geen probleem vindenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachten
Maar goed, er zijn er ook die het niet zo'n probleem vinden.
Hij zegt: ik word alleen maar ouder en dus wordt de kans dat ik een vrouw met kinderen tegenkom groter.
En hij wil mij, dus ook de kinderen
Haha.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, mn ma geholpen met de was. O.a. gestreken. Toen per ongeluk strijkijzer aan laten staan en 2 uur later pas uitgezet. Nu is het strijkijzer kapot.![]()
Verder euh, weinig gedaan.
Uiteraard helpt het wel dat hij óók nog geinteresseerd is in een band opbouwen met de kinderen. Alleen jou willen is leuk, maar uiteindelijk gaat er dan toch iets scheef lijkt me...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij zegt: ik word alleen maar ouder en dus wordt de kans dat ik een vrouw met kinderen tegenkom groter.
Klote dat het zo gelopen is voor je. Maargoed je doet er niets aan.quote:
Mijn probleem is dat ik mijzelf nooit als vader zou kunnen zien omdat ik mijzelf niet in staat zien om kinderen op te voeden.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachten
Maar goed, er zijn er ook die het niet zo'n probleem vinden.
Kloptquote:Op maandag 22 juni 2009 21:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard helpt het wel dat hij óók nog geinteresseerd is in een band opbouwen met de kinderen. Alleen jou willen is leuk, maar uiteindelijk gaat er dan toch iets scheef lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |