Die wand met glitters op defqon vond ik ook zo super vet niet normaal, al paar keer over gehad met kameraden maar niemand wist er meer wat van of hebben het niet gezien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Whaha,waarom is uw baard grijzer dan het haar op uw hoofd
Voor de rest echt wel een vette aftermovie, dat vuurwerk van die wand met glitters, hoe vet was dat?!
Ga de DVD zeker halen, volgens mij komen er heeeeeeel veel extra's op
zo ja, gezellig Harmquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:37 schreef poiuytr het volgende:
@ Rip kom je ook in het mooie Overijssel wonen?
Haha super super!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Whaha,waarom is uw baard grijzer dan het haar op uw hoofd
tis oe geraaie ok!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:34 schreef Da_Ripper het volgende:
ik m'n DB-kaartje(lees: het welbekende A4-tje van de FRS
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:50 schreef JortK het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Aantal zaken inderdaad die me opvallen:De blik van Willem rond 4:52, hij is echt onder de indruk. Die fransman It's fucking fantastique, you can't say fuck......... it's fantasique
Ik vind hem mooi, kippenvel
dat was echt geweldig ja , zo droogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:50 schreef JortK het volgende:
Aantal zaken inderdaad die me opvallen:De blik van Willem rond 4:52, hij is echt onder de indruk. Die fransman It's fucking fantastique, you can't say fuck......... it's fantasique
Ik vind hem mooi, kippenvel
Niet mijn stijl is me iets te rauw wat je zelf ook al aangeeft.. Normaal altijd groot fan van de tracks van Noisecontrollers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lekker hard en rauw, vind deze zeker te versmaden
heerlijke track wat mij betreft!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Inderdaad, lekker doorbeukenquote:
Die screech doet mij behoorlijk denken aan Sounds of the beastquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Sorry maar moet ff mezelf quoten, voor mij waren J&W de helden van de dag op Summerfestival !!! En toen ze WTF gingen draaien, echt die houten vloer ging d'r aan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:46 schreef Sc0tTy het volgende:
Low-E & Alter Egosz - WTF <-- heeerlijke plaat zeg
x 2quote:Op zondag 28 juni 2009 05:58 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Sorry maar moet ff mezelf quoten, voor mij waren J&W de helden van de dag op Summerfestival !!! En toen ze WTF gingen draaien, echt die houten vloer ging d'r aan!
Frontliner was echt matig. Vage platenkeus, en nu we de discussie hebben gehad over het "scantrekje" ging ik erop letten en het is gewoon vet irri, hij heeft er ook zo'n 'gay' armpje bij als ie aan de knopjes zit...quote:Op zondag 28 juni 2009 04:34 schreef 16meter het volgende:
wat heeft Frontliner met foute Showtek en Mr. Puta platen?
Wildstylez is wel een held dat hij BLACK anthem draait, maar na 't intro (het enige interessante aan die plaat) snel doormixt naar de volgende plaat. Lees hij soms mee hier?
verder weinig te beleven in brothers, weet nu wel weer waarom ik er al 1,5 jaar niet meer geweest was... echt zo'n tent waar ze je vreemd aankijken als je los staat te gaan. Veel slechte platen gehoord ook vooral gedraaid door die huis DJ die totaal niet kan mixen. Ik bedoel.. ga je Control the mind draaien maar dan alleen intro.. huh.. om daarna FTS of Shoutout te draaien.![]()
Ja ik moest het iemand vertellen..quote:Op zondag 28 juni 2009 10:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Boy bedankt voor de smseen duidelijkere uitleg kan ik me niet wensen
![]()
En de reden is?quote:En natuurlijk gevraagd hoe het zat met die Scantrekjes, hij heeft ook toen bekend waarom ze dat doen, dus ik weet het....
Ginoquote:Op zondag 28 juni 2009 13:04 schreef ElDani het volgende:
27 Juli op vinyl en ietsjes later op WEB via Hardcopy..
De nieuwe Grandmaster Q! En wat is hij toch weer heerlijk! Beter gaat deze vaak gedraaid worden!
B-Kant is een Josh & Wesz Remix
Nou... waarom doen ze dat? En anders PM je iedereen hier maar evenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En natuurlijk gevraagd hoe het zat met die Scantrekjes, hij heeft ook toen bekend waarom ze dat doen, dus ik weet het....![]()
![]()
![]()
[..]
Ja ik moest het iemand vertellen..
Ow en Wildstylez rijdt een vette bak zeg... stond buiten te kijken, want ik wou 'm eerst ook als leasebak, maar te duur..... blijkt die Wildstylez kid 'm gewoon te rijden![]()
[ afbeelding ]
quote:fusionrecords Editting SummerFestival footage of The Pitcher & Dozer and Noisecontrollers... Soon online on the Fusion Youtube Channel!!
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou... waarom doen ze dat? En anders PM je iedereen hier maar evenIk gok zelf op een combi van automatisme en verveling
Met platen moest het veel gedaan worden, maar nu het allemaal digitaal is enzo, is het dus echt een kwestie van verveling....quote:
Mooi verhaal Koepertquote:Op zondag 28 juni 2009 15:46 schreef Koepert het volgende:
Zo, system Koepert is ook weer up and running..
Gisteren dus naar Club Hard geweest in The Palace(Gr), leuk feestje
Line Up
23:00 - 00:30 Silvio Aquila (niet gezien, nog niet binnen)
00:30 - 02:00 Scope DJ
02:00 - 04:00 Showtek ..... ......
04:00 - 05:15 Frontliner
05:15 - 06:00 Crip (ergens in deze set vertrokken voor de after in Klup)
K moest tot 17uur werken die dag, zou met een collega naar Groningen reizen (vanuit Emmen) en dan naar Club Hard, maar collega bleek verjaardagen te hebben. Dus zou ik alleen heen moeten. Eigenlijk weinig zin in, maar toch de spreekwoordelijke stoute schoenen aangetrokken (ze zitten nl prima en luisteren bijna altijd naar me) en afgereisd naar Groningen, daar gemeet met n paar maten, eventjes chillen, mensen moesten nog hun drugsding doen... Ik ging echter clean en nuchter mee, wat eigenlijk best komisch isvooral omdat meerdere mensen bij Club dat niet geloofden en vervolgens flink respect kregen over hoe ik dan clean los ging en bleef gaan (music charges my battery
)
Anyhoe, wij dus tegen half 1 naar Club Hard. Rij veel mee, normale controle (poortje, fouilleren, relaxed allemaal) en de rij ging redelijk soepel, vooral waarschijnlijk omdat er nog niet zoveel mensen waren.Even een idee van de locatie.. Het is een 3 verdiepingen pand, met een dansvloer in t midden op de begane grond, met een paar barretjes en kleinere vloertjes eromheen, waarbij de bovenliggende verdiepingen een soort aaneengeschakelde balkons zijn met uitzicht op de dj en dansvloer.. Als t er druk is, is dat erg naar want moet je overal oppassen voor randjes, trapjes, op- en afstapjes..Kelder= Toilet en bovenste verdieping (deel) is rokershol. Genoeg over de locatie..
Eenmaal binnen was Scope DJ net begonnen met draaien.. En dat was lekker! A Kay A, A Dj's Life, wel een paar breaks, maar op de goede momenten en lekkere breaks dus dat was ok.
Meer platen heb ik niet onthouden/genoteerd want ik stond volle bak los te gaan! Zweten als een otter, maar what the hell what the hey, I'm having fun so its okey! Toen kwam Showtek.... Eerste 3 nummers.. Party Lover, Colours of the Harder Style en Dominate (die er wel HARD opklapte) maar k zag de bui al hangen, Veren in Aars setje. Maar tijdens Dominate werd het volume echt omhoog gedraaid, onvrijwillig tandenklapperen vanwege het gedreun.. En toen, onverwachts en onaangekondigd... Early Soundz, Re-generate It en WTF... Wat ik op dat moment dus ook dacht.. WTF? Goede platen? Dus rambambam Ik ging weer uit mn pan!
- I Neeed Voiiiices!!!
- (waarna er fucking BALLONNEN!! Vanaf t plafond naar beneden komen, ik had t niet meer..
- La Vida Narcotica
- A Kay A (olé de 2e keer)
- Dat Payback nummer in HSversie, vergeet titel altijd
- Black Anthem
- A Dj's Life (2e keer)
-Nieuwe KGB's plaat
- Shoutout
- HHZ & Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
- Double Dutch Darkies
- Hold Us Back
- Rock Civilization
- Put Some Grace
- IQ - Ctrl Alt Delete (2e keer)
- Yerba Diabolika
Samenvatting: Positief verrast door Showtek, maar goede platen voor de 2ex draaien en afwisselen met draken is nog steeds geen topper... Veel Dagjesmensen die n beetje de dansvloer doorkruisen of stilstaan.. Al met al wel los kunnen gaan, maar geen topper.. (en ja ik heb bij Showtek bewust meer platen in n sms-concept genoteerd)
en dan.. Frontliner... Blijkbaar heeft ie de moeite genomen een andere set mee te nemen naar The Palace, want ik heb eigenlijk geen Showtek plaat gehoord (ook btje lullig als je na de jongens draait misschien?) ..
Openen met Summer of the Harder Styles, waarbij t volume weer omhoog was gekrikt.. Screeches, oldschool sound, Heldenplaat om 'in t echie' te horen.. De stijl bleef n beetje gehandhaafd, hardere platen, wat eigen werk, erg lekker allemaal, volle bak losgaan.. Vergelijkbare 'stijl' als de J&W set op Fresh Fm van afgelopen keer.. De 'speed'freaks waar ik mee was kregen steeds meer respect voor t feit dat ik nog steeds als hardste van ons stond los te gaanmaar aan t eind van de Frontliner set merkte ik toch dat ik idd de stoute schoenen had aangetrokken, want mijn voetjes wilden niet helemaal meer wat mijn hoofd nog wel wilde.. Dus kort nadat Crip begon te raggen (klonk erg lekker overigens, beetje die slow-bass hardcore) zijn wij ff naar de maat zn huis gegaan (zij moesten 'bijvullen' ) waarna we toch nog maar ff naar de Afterparty in Klup zijn gegaan..
Mwa dat was niet wat, te warm, te laat, te moe, snel weer weg hier! Als t dan niet helemaal meer relaxed is protesteert je lichaam toch wat duidelijker dat t niet meer wil... Dus ik maar richting mijn nestje.. En nu weer lekker fit en relaxed.
Denk dat veel clubs niet eens meer de apparatuur ervoor hebbenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef ElDani het volgende:
En als al die Scanntraxx lui zich zo vervelen achter de booth, waarom gaan ze dan niet een paar vinyltjes meenemen? Word door de fans denk ik ook wel gewaardeerd.
Hij is echt een groot bewonderaar van Showtek, dat kan niet anders. Laatste paar keren altijd minstens party lovah, green stuff of puta madre (gister weer).quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Frontliner was echt matig. Vage platenkeus, en nu we de discussie hebben gehad over het "scantrekje" ging ik erop letten en het is gewoon vet irri, hij heeft er ook zo'n 'gay' armpje bij als ie aan de knopjes zit...![]()
Maar hij draaide dus veel showtek plaatjes wat me de strot uit kwam....
Tevens laat hij zijn platenkoffer draaien door zijn eigen chickie.....
De huis DJ had wel een interessante platenkeus, mixtechnisch minder, maar dat mocht de pret niet drukken, toen kwam ik er eindelijk in. Tot die tijd ook boven gestaan beetje rondgekeken en met 1 of andere gast lekker lopen discussiëren over plaatjes enzo, dus dat is dan weer vermakelijk.
Dan Wildstylez, held van de avond, draaide Kickin' the Editz, dus dan heb je mijn avond gemaakt. Daarna nog een babbeltje met 'm gemaakt zowel binnen als buiten. En natuurlijk gevraagd hoe het zat met die Scantrekjes, hij heeft ook toen bekend waarom ze dat doen, dus ik weet het....![]()
![]()
![]()
[..]
Ja ik moest het iemand vertellen..
Ow en Wildstylez rijdt een vette bak zeg... stond buiten te kijken, want ik wou 'm eerst ook als leasebak, maar te duur..... blijkt die Wildstylez kid 'm gewoon te rijden![]()
[ afbeelding ]
Leuk verslag.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:46 schreef Koepert het volgende:
- I Neeed Hear Voiiiices!!! = TBY - Rage
- Dat Payback nummer in HSversie, vergeet titel altijd = Wildstylez - Revenge?
-Nieuwe KGB's plaat = Channel KGBs?
Ja, ik zou opschieten als ik jou was.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
Vraagje trouwens raakt Decibel altijd snel uitverkocht? of is het feest nog nooit uitverkocht geweest?
Neej Drenthe wordt mn nieuwe thuis-plaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:37 schreef poiuytr het volgende:
@ Rip kom je ook in het mooie Overijssel wonen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Koepertnicus; netjes kerelquote:verslag over stoute schoentjes, neuzen & klapperrende tanden
ook 'n net verslagquote:Freshtival was vet.
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Da_Ripper het volgende:
news-flash
Hoorde net het gedicht Boere-Charleston
met de regel: want dit is geen pavane of geen sarabande meer
sarabande in google --> mexicaanse drie-kwarts dans
Tevens is Sarabande een werk uit het oratorium Messiah van Händel .... impressive shit![]()
en een andere versie hievan is gebruikt in Stanley Kubrick's () "Barry Lyndon"
Die Grandmaster Q plaat wat je post is precies dezelfde als die Eldani bedoeldequote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef NLS04 het volgende:
Zo het Crypsis album is beluisterd maar ben ik niet wild enthousiast.De nummers zijn opzich los van elkaar wel lekker maar een uur naar dezelfde (trance)sound luisteren ging me naar een poosje wel vervelen. Voorderest leuk van de Grandmaster Q release die er aan gaat komen. De plaatjes van die producer kan ik altijd wel waarderen. Op Qountdown draaide Deepack deze plaat van hem:
Die is/wordt helaas niet gereleasd. Ging wel goed los toen![]()
Dan wil ik nog even deze plaat delen:
Wat een lekkere ontwikkeling binnen de scene dat mids steeds dikker worden
Trancesound?quote:De nummers zijn opzich los van elkaar wel lekker maar een uur naar dezelfde (trance)sound luisteren ging me na een poosje wel vervelen.
Kut jaquote:Op maandag 29 juni 2009 10:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die Grandmaster Q plaat wat je post is precies dezelfde als die Eldani bedoelde![]()
Lekker plaat hoor die 2e die mid is inderdaad heerlijk
Misschien niet helemaal lekker verwoord maar de sound/synths die hij gebruikt doen me behoorlijk vaak aan die stijl denken. Beetje hetzelfde idee als angerfist doet bij veel van zijn hardcoreplaten wat ze ook wel draaiorgelcore noemen. Maakt de platen overigens niet slecht van crypsis maar wel beetje weinig variatiequote:
Leuk dat zn vriendin dat heeft ingezongenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:09 schreef CrustyClown het volgende:
Nu we toch filmpjes aan het posten zijn. De nieuwe scope waarschijnlijk. Scope DJ feat. Maia - TBA
Hoop mensen vinden het wat weg hebben van Scrap attack...
Vind het een beetje een 13 in een dozijn nummertjequote:Op maandag 29 juni 2009 11:09 schreef CrustyClown het volgende:
Nu we toch filmpjes aan het posten zijn. De nieuwe scope waarschijnlijk. Scope DJ feat. Maia - TBA
Hoop mensen vinden het wat weg hebben van Scrap attack...
Vind het nummer ook niet op Scrap Attack lijken, en voor de rest zoals Boy al zegt een 13 in het dozijn nummer.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind het een beetje een 13 in een dozijn nummertje
en irriteer me ook aan al die matjes die in beeld komen....is dat de nieuwe trend ofzo?
http://www.discogs.com/R3zonance-Weapon-EP/release/1747769quote:Op maandag 29 juni 2009 12:57 schreef poiuytr het volgende:
Iemand idee of r3zonance - Weapon (ztx remix) uitkomt?
Deze is al te koop WEB op Beatport, ik wil me nog wel een x over Beatport uitwijden, maar stukje terug in het topic staat het ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/R3zonance-Weapon-EP/release/1747769
Hey! Ik heb al een hele tijd ook wat langer haar aan de achterkant?? Ben ik nou ook zo??quote:Vind het een beetje een 13 in een dozijn nummertje
en irriteer me ook aan al die matjes die in beeld komen....is dat de nieuwe trend ofzo?
Hij heeft het ooit zelf gezegd op zijn websitequote:Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Verder hoor ik net dit:
Ik voel Rock Civilisation remix inspiratie??
[..]
Ik heb me trouwens eens geabonneerd op een Poetry podcast, misschien komen er nog leuke teksten bij a la stijl van NC, en blijkbaar kennen zij ook deze podcast: in The Day is Done - Henry Wadsworth Longfellow komt namelijk het stukje tekst terug wat ze hebben gebruikt in Delomelancum.quote:My remix of ‘Rock Civilization’ is a tribute to Gigi D’Agostino and Headhunterz. I felt like experimenting by blending their styles with my own music and like I said, I’m content with the result. Of course, everyone is free to have his or her opinion, love it or hate it. But I do hope people will understand my intentions and respect this experiment. I loved playing the track at Defqon.1 and enjoyed watching the crowd having a good time during my set.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hey! Ik heb al een hele tijd ook wat langer haar aan de achterkant?? Ben ik nou ook zo??![]()
Gefeliciteerd !quote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef poiuytr het volgende:
Zo rijbewijs even gehaaldWerd ook wel tijd naar 3 jaar geen zin te hebben aan rijles
![]()
Alles in de eerste keer gehaald, woensdag ook nog even mijn diploma van school ophalen week kan dus niet beter beginnen voor mij![]()
Ik beloon mezelf mooi met Decibel kaartjes
Mjah ik dacht dat dat iets belgisch was... Idd erg irritantquote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Past goed bij de petjes met dat gaas-achtige en de verschillende modieuze kleurtjes :quote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien wel eens Kathleen zou kunnen hetenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
was haar naam Marlène?
Want dan heeft ze al iets met Gert
Leuk verslag
Ik heb er 2 uur over gedaan, de film Notorious duurde ook 2 uurquote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien wel eens Kathleen zou kunnen heten![]()
En idd lekker verslagje. Je hebt er iig je tijd voor genomen
Inderdaad een mooi verslag! Zou zelf eerst ook gaan, maar spijtig genoeg bleek een week van te voren dat dat er niet meer in zat, en dan is zon overall impression van een feest door iemand die er geweest is absoluut nice. Zeker die Milk Inc en Sylver zijn tof om te zien, had ik ook absoluut meegepakt. Toppie en bedankt!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik heb er 2 uur over gedaan, de film Notorious duurde ook 2 uur( zat ik ondertussen te kijken )
Mjah vind dat altijd wel leuk, ook als andere mensen dat doen, duschIedereen reporten !
Stephanie zit bij Bass Bookings, het boekingskantoor van Bass Events, die o.a. Reverze en Bassleader organiseren. En haar producties komen nog niet eens van haar, eerst van Acti, en tegenwoordig van Saifam. Vandaar ook de naamsverandering van Stephy naar Stephaniequote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Overigens; Stephanie is idd niet zon interessante DJ, maar volgens mij heeft ze een deal met Bass Events. Vorige BE feestje waar ik was, Reverze, stond ze ook al, en was ik ook al niet zo kapot van d'r. Ken haar hele discography niet, maar haar enige plaat die ik vaker dan 3x heb gedraaid (shuffle daargelaten) is toch nog steeds Street Spirit, en die heeft zn beste tijd ook al wel gehad.
K heb al n kaartje, k zie wel hoe ik er kom en blijf en terug kom hahaquote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Heeft ook nog iemand vervoersproblemen voor Q-Base? Want dat is praktisch het enige wat me er vanaf houd om een kaartje aan te schaffen.. Want het lijkt me echt supervet!
Oi Oi Oi, punx not dead!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy kan het weten, ik doe het namelijk al sinds m'n 14e, zie het volgende filmpje ( ik ben tijdens de circle pit degene die blijft staan met me exploited shirt ) ( circle pits zijn voor mietjes! )
Gewoon in Nijmegen de bus pakken. Rijden gedurende het hele feest pendelbussen van en naar Weeze. Het is nog best een eindje rijden, maar heb het er meer dan voor over!!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Heeft ook nog iemand vervoersproblemen voor Q-Base? Want dat is praktisch het enige wat me er vanaf houd om een kaartje aan te schaffen.. Want het lijkt me echt supervet!
Ah, voila. Dat bevestigd inderdaad mijn vermoedens. Dat veel platen van een ander kwamen wist ik, dat ze uberhaupt niks produceert dan weer niet, en dat ze tegenwoordig een 'saifam collaboration' zijn ook niet. Thanks!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Stephanie zit bij Bass Bookings, het boekingskantoor van Bass Events, die o.a. Reverze en Bassleader organiseren. En haar producties komen nog niet eens van haar, eerst van Acti, en tegenwoordig van Saifam. Vandaar ook de naamsverandering van Stephy naar Stephanie![]()
Beetje Korsakoff verhaal: leuk kopje binnen halen die wat plaatjes aan een kan mixen, plaatjes maken voor haar, en verkopen die handel.....
QFT, geweldig feestjequote:
die draaide Deepack nog op Freshtival, strakke trackquote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef NLS04 het volgende:
Dan wil ik nog even deze plaat delen:
Wat een lekkere ontwikkeling binnen de scene dat mids steeds dikker worden
congratz man!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef poiuytr het volgende:
Zo rijbewijs even gehaaldWerd ook wel tijd naar 3 jaar geen zin te hebben aan rijles
![]()
Alles in de eerste keer gehaald, woensdag ook nog even mijn diploma van school ophalen week kan dus niet beter beginnen voor mij![]()
Ik beloon mezelf mooi met Decibel kaartjes
Ik ben benieuwd.. Maar hier zal denk ik wel een hoop gebash bij komen haha.quote:Showtek:
“After their visit to Los Angeles (Hollywood) a few weeks ago, now the word is finally out!!! Showtek their music is picked up by the world famous Sacha Baron Cohen, better known as Borat. One of the older tunes by Showtek called “Raver” is featuring in one of the hilarious scenes of this weird new gay character ‘Brüno’. This movie will be worldwide in all top theatres and will be visited by Millions of people! Keep your eyes pealed on this website for more news and actions!”
* mstx mompelt iets over gay muziekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef ElDani het volgende:
En nog maar een postje erbij dan:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)n-de-film-bruno.html
[..]
Ik ben benieuwd.. Maar hier zal denk ik wel een hoop gebash bij komen haha.
Overigens vind ik het totaal niet erg, Sasha Cohen zet zich zelf altijd compleet voor gek, dus hij zal de tune echt niet serieus gebruiken ofzo.
Ik wou misschien met de fiets gaan naar Weeze, muhahahaquote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Ooooh als de Noisecontrollers ook eens een album uitbrengen ......quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
was deze al gepost? zo ja, dan nogmaals omdat ik hem fijn vindzo nee, Tadaaaa
Je had er ook wel een waarschuwing bij mogen zetten. Ineens onze kabouter Villan in beeld, schrok me dood! Die jongen had beter acteur in Horrors kunnen worden, had ze iig een hoop make-up gescheeld!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
en nog maar een video -> compilatie door Johan gemaakt van Dozer & pitcher op summerfestival
Stukje met de ferrari
Edit van Grindin'_O_
zei ze jah, had 'n top tijd gehad ondanks de rare belgenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef Sethje het volgende:
Da_Ripper jou chick kwam nog bij mehaha had ze alles overleefd?
quote:Showtek their music
Gewoon kaartje halen, vervoer kijk ik achteraf ook altijd pas naar.. Dat komt meestal wel goed ja, via event travel zijn er alleen al 233 opstap plaatsen dus druk over vervoer moet je je niet zo maken..quote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Gelukkig heb ik de collage niet gemaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef stylxz het volgende:
@ ElDani
Bij je collage van feesten ben je Reverze vergeten!!
Voor de rest +10
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit) is echt dik![]()
Geloof bij mij ook niet veel verder dan datquote:en Q-Base is gewoon 1,5 uur rijden vanaf mijn huis, prima te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |