Gefeliciteerd kerelquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
en vieren dat ik mijn HBO diploma binnen heb
Ze hebben veel toptracks maar tegenwoordig is het jammer genoeg echt slecht..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef ElDani het volgende:
Walt Mart is een toptrack, en daarmee uit.
En gefeliciteerd Boy!
Ze? Walt is maar 1 persoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ze hebben veel toptracks maar tegenwoordig is het jammer genoeg echt slecht..
Volgens mij ging het over Walt Mart. De hardtrance producties van Walt zijn van een heel ander niveau dan de Showtek tracks.quote:
Toch wel raar ja... Zijn solo producties zijn echt behoorlijk vet, en ook zijn samenwerking bij Southstylers vind ik altijd lekker. En dan wordt het allemaal zo verneukt in de Showtek combi...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over Walt Mart. De hardtrance producties van Walt zijn van een heel ander niveau dan de Showtek tracks.
Nouja, ben zelf wel erg fan van Melbourne Mix van Dominate.. Ze zijn inderdaad niet de hardste act, maar zoals je merkt worden ze nog vaak genoeg geboekt, ook in het buitenland.. Dan zullen ze toch wel iets goed doen neem ik aan;). En misschien omdat het niet de hardste act is, zijn ze populair.. Zou best kunnen. Ik heb er best wel veel respect voor als je in Amerika puur op naam 4000 kaarten kan verkopen als DJ.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Toch wel raar ja... Zijn solo producties zijn echt behoorlijk vet, en ook zijn samenwerking bij Southstylers vind ik altijd lekker. En dan wordt het allemaal zo verneukt in de Showtek combi...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh, en gister tóch maar mn Decibel-ticketje gehaald, pie-poe-party machen
Schrok wel ff van die "party-nation, put your hands up" , maar die melo(die) daarna komtquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Idd super setje, Feel good!, alphaverb does it again!
Hee sjeng oooaaan de geng!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:34 schreef Da_Ripper het volgende:
en die'n melodie, die vergitste gaar neet mie
Vasteloavend viere is dat alles watste wils, kom gauw aan 't buffet, dan bestel ich dich ein pilsquote:
Ik vind het niet zo'n hele denderende aftermovie.. Hij laat in ieder geval mij nie thet gevoel geven dat ik wat miste.. Maar jullie vinden hem vast wle leuk..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef de_huig het volgende:
en er was een defqon aftermovie : http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/video/![]()
wat was het toch vet
Inderdaad, maar we hebben nog wel gebeld.. nouja, je wederhelftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Schijnt trouwens wel een aardig feesje geweest te zijn SWAT @ ZAK afgelopen zaterdag. Beter dat ik na de zomer er iets dichterbij woon![]()
Whaha,waarom is uw baard grijzer dan het haar op uw hoofdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef de_huig het volgende:
en er was een defqon aftermovie : http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/video/![]()
wat was het toch vet
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
![]()
*refreshen wil helpen Jeroen, voordat je je blaatscheur weer open doet..
congratz kerel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
vieren dat ik mijn HBO diploma binnen heb
x2 vooral bij Forever Young. Echt een tof momentje en ik ben blij dat ik erbij wasquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |