Summer Festival 2009

Aller eerst alvast mn excuus voor beeld/geluid. De video beelden hadden raar beeld en ook het geluid is nie denderend. Zie ook dat YouTube weer denamen niet goed overneemt
Kon jammer genoeg niet de camera lenen die'k in outland had.
Ik heb 's ochtends eerst m'n broertje opgehaalt op schiphol ( 10 weken stage @ malta, de lucker ), samen met me moeder en onze buren hebben we em daar verrast.
En dat was die

hij snapte er geen tiet van. Dus dat was geslaagd

Daarna heb ik daar de trein gepakt naar R'dam centraal. Moest daar ff w8en op me maat en een collega van hem.
Om 2 uur zaten we in de trein naar antwerpen, na wat zoeken hebben we de tram gepakt daar en waren we rond half 4 op het terein
http://www.sc0tty.nl/foto(...)06-2009/GEDC0191.JPGToen wat bonnen gehaalt ( prijs viel erg mee ) en gelijk naar de hardstyle area gegaan, ik wou NC's Live zien

Ik vond de stage er tof uitzien en was toch wel het mooist

( Waar is da logo van ? )
Het eerste wat me opviel is dat het geluid redelijk zacht stond, die ging dan opeens weer harder en weer zachter.
Toen de camera is aangeslingerd

En ik moet zeggen, filmpen met je zonnebril op en de zon precies op het scherm is best ruk, je ziet nix op het scherm, dus het was schieten in het donker.
http://www.sc0tty.nl/foto(...)06-2009/GEDC0195.JPGNadat er wat bier over m'n shirt was gegaan ( filmen en bier drinken, met 2 bier in je handen, is geen goeie combo

) ging die ook maar uit

En je ziet me ook gedurende de raportage van handen verwisselen met 2 bier

Daarna kwam Scope, die'k ook erg graag wou zien.
Hij draaide goed, maar niet echt spannend, dus we gingen na een klein half uurtje naar de elektro stage om wat house/minimal mee te nemen.
We liepen toen langs de main stage en tot mijn grote verbazing en vol vreugde

Speelde Milk Inc. !!!!!! (L)(L)
<--- het bewijs

Het zou het laatste nummer moeten zijn, toen ze nog even Walk on Water gingen spelen, noooou ik kon niet meer stuk

Zo blij dat ik die nog mee heb kunnen pikken

Na Walk On Water zat ik vol met adrenaline en energie en zijn we naar de elektro stage gegaan en dit was geen verkeerde keuze.
We hebben daar 2 artiesten meegepakt die beide erg goed draaide, ik had nog nooit van ze gehoord.
Terwijl ik stond te filmen werd ik verrast door een meid die opeens mn rug stond in te smeren :/
( En toen ik me omdraaide me buik ook nog eens deed ^^ )
En hebben jullie dat ook wel eens gehad ? Dat je een meid tegen komt en je dan later bedenkt dat dat misschien 'de ware' had kunnen zijn.
Ik dus daar, ik ging bier halen en zag een meid met rood haar en een lach (L) dus ik bij haar in de rij gaan staan, een maal aan de beurt, sprong voor mij de vonk over. En volgens mij bij haar ook.
Maar ik ben met me lamme en domme kop

zo slim geweest om haar niet om haar nummer te vrage ( of de meine te geven ).
Dus als jullie iemand met rood haar kennen, belgisch is, moest werken op SF2009 en rond half 6 bij de elektro tent stond....
<-- wilt deze jongen haar nummer

We hadden ook nog ff staan geinen:
http://www.sc0tty.nl/foto(...)06-2009/GEDC0206.JPGhttp://www.sc0tty.nl/foto(...)06-2009/GEDC0207.JPGNa deze artiesten was het tijd voor Josh & Wesz ! Onderweg hadk me maat nog klap op zn buik gegeven ( wat ik later misschien niet had moeten doen ).
We liepen dus weer terug naar de hardstyle area, langs de main, en je geloof het niet, Sylver was bezig

Wij dus eerst daar nog ff kijken

Damn die meid is lekker

Maar na 5 nummertjes was me maat het zat en J&W waren onder tussen ook al begonnen.
Snel dus daar heen gegaan.
En wat een set zou dat worden zeg, goed strak gemixed, dikke klappers, zij waren voor mij de helden van de dag

Toen kwam openeens WTF van low-e en alter egosz, gelijk de camera uitgeknalt, het is voor mij de beste track van het moment.
( nog maar 2 x gehoord ook fzo )
En hard dat et toen ging, een heimachine is er niets bij

Toen tijdens het stampen opeens een keiharde klap in mn zij, gelijk al mn lucht weg, had me maat me terug gepakt en damn, die hand zit er nu nog :/
Heel veel mensen die er de rest van de dag nog naar stonden te kijken

Toen de heldenset van J&W afgelopen was ( voor mij nu een van de betere artiesten van dit moment, check de sets @ HHG en Dangerouz maar

) zijn we wat gaan eten, Wildstylez draaide zoals gewoonlijk de P1 plaatjes en vond ook niet erg om deze te missen,
dus lekker aan de zijkant een hamburger gegeten en 2 tracks opgenomen.
Daarna zijn we weer naar de elektro stage verhuist.
Waar er een dame stond te draaien, daar kan Eric-E nog wat van leren

Het deed ook geen pijn om 'Monica Electronica' te bekijken

We zijn daarna weer langzaam naar de hardstyle area gegaan, me maat wou persee TBY kijken, ik had milk inc en sylver al gezien dus lasgo vond ik niet erg om te missen ( achteraf wel

).
Toen we er toch langs liepen, gauw nog even in Noxx gaan kijken , maar daar was echt niets aan en er stonden eigenlijk ook best weinig mensen.
Het was toen tijd voor Stephanie op de HS area en je zou verw8en dat tussen wildstyles en TBY om 8 uur er wel een top artiest zou staan, dus met vol vertrouwen gingen we er heen.
Nadat de MC ( Villian?) 100x had lopen roepen dat et meisje sexy was ( en ze was ook zeker neit verkeerd ) begon ze eindelijk te draaien.
Wat me op viel was de hoeveelheid TBY toppers die ik hoorde en vond dat best raar aangezien hij erna moet draaien.
De plaaten keuze van de meid was goed, maar god wat draaide ze traag zeg, is dat iets italiaans ofzo ?
Tijdens de set ging ze ook nog 2 keer voor de DJbooth d'r lichaam showen... Ik vond haar al met al een 'goedkope' act en ik denk ook als ze lelijk was geweest ze niet eens op een festival als deze had gedraaid.
Ook stonden wat gasten te pitten, zo strak als wat en kzag et al aankomen, er kwam weer eens ruzie

( enige vechtpartij die ik die dag heb gezien )
Ik vond het wel hilarish, die gasten weten niet hoe ze moeten pitten of moshen en gaan gewoon maar wat slaan
* Sc0tTy kan het weten, ik doe het namelijk al sinds m'n 14e, zie het volgende filmpje ( ik ben tijdens de circle pit degene die blijft staan met me exploited shirt ) ( circle pits zijn voor mietjes! )We zijn toen gauw voordat TBY begon nog even naar de plee gegaan om helemaal los te kunnen gaan

Maar ook TBY viel hard tegen, hij stond daar maar beetje saai achter de booth, draaide zoals gewoonlijk uber traag en zelfs stephanie pakte betere platen.
Kheb denk ik ( voor mij ) maar 2 toppers gehoort, we zijn hier dan ook vroeg weg gegaan.
Om nog even in de Blue Flame te gaan kijken. En snapte niet wat die artiest daar deed, okee ben los gegaan, hij ging prodigy draaien, maar als je daarna een rock nummer gaat draaien ben je voor mij gewoon een standaard kroeg dj ( waar ik dus totaal niet van hou ).
En natuurlijk moesten de belgen ook nog bewijzen dat zij niet de slimste zijn
wij waren naar de super grote uitgangs bord gegaan, bleek dit niet de uitgang te zijn :/ We moesten via de entree weer naar buiten.
Toen de tram gepakt en de trein naar r'dam waarna we met wat andere mater erbij los zijn gegaan in Watt waar willie wartaal draaide tijdens de buurtsuper.
Zoals de vorrige keer ( toen nog een Waterfront ) draaide hij weer super

Na nog een turkse pizza donner genutigt te hebben en een nachtbus die van halte was verplaatst

zijn we maar in een taxi gestapt en was ik om 6 uur thuus

Al met al een echte top dag

+ Punten
Al het lekkere vleesch!(lees: vrouwtjes) en bier
Super muziek/artiesten
Entree prijs
Tof terein
WC's goedkoop ( 1bon = 1,25E , voor onbeperkt )
De regen die niet toesloeg en de zon die bleef!- Punten
De trein die voor het laast om 22:50 ging
Mezelf, die een nummer vergeet te scoren
De vloer bij de hardstyle area liep schuin af naar links
Paar maten die nie mee waren gegaan
Spierpijn de volgende dag

Kaart van camera vol halverwegen en daarna de baterij van telefoon leeg.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sc0tTy op 29-06-2009 15:40:27 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?