abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70471514
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef NLS04 het volgende:
Zo het Crypsis album is beluisterd maar ben ik niet wild enthousiast. De nummers zijn opzich los van elkaar wel lekker maar een uur naar dezelfde (trance)sound luisteren ging me naar een poosje wel vervelen. Voorderest leuk van de Grandmaster Q release die er aan gaat komen. De plaatjes van die producer kan ik altijd wel waarderen. Op Qountdown draaide Deepack deze plaat van hem:

Die is/wordt helaas niet gereleasd. Ging wel goed los toen

Dan wil ik nog even deze plaat delen:

Wat een lekkere ontwikkeling binnen de scene dat mids steeds dikker worden
Die Grandmaster Q plaat wat je post is precies dezelfde als die Eldani bedoelde

Lekker plaat hoor die 2e die mid is inderdaad heerlijk
  maandag 29 juni 2009 @ 11:08:03 #252
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_70471866
quote:
De nummers zijn opzich los van elkaar wel lekker maar een uur naar dezelfde (trance)sound luisteren ging me na een poosje wel vervelen.
Trancesound?
There is no rehab for stupidity.
pi_70471897
Nu we toch filmpjes aan het posten zijn. De nieuwe scope waarschijnlijk. Scope DJ feat. Maia - TBA

Hoop mensen vinden het wat weg hebben van Scrap attack...
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 29 juni 2009 @ 11:28:27 #254
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_70472470
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:55 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Die Grandmaster Q plaat wat je post is precies dezelfde als die Eldani bedoelde

Lekker plaat hoor die 2e die mid is inderdaad heerlijk
Kut ja Beetje fail van mij kant.. Had die post gisteren van El dani wel geluisterd maar toen kapte het filmpje met bufferen na de mid en heb um later niet meer geluisterd. Maar mooi dattie dan toch uitkomt Gefeli trouwens met je rijbewijs
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:

Trancesound?
Misschien niet helemaal lekker verwoord maar de sound/synths die hij gebruikt doen me behoorlijk vaak aan die stijl denken. Beetje hetzelfde idee als angerfist doet bij veel van zijn hardcoreplaten wat ze ook wel draaiorgelcore noemen. Maakt de platen overigens niet slecht van crypsis maar wel beetje weinig variatie
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:22:35 #255
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_70474260
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:09 schreef CrustyClown het volgende:
Nu we toch filmpjes aan het posten zijn. De nieuwe scope waarschijnlijk. Scope DJ feat. Maia - TBA

Leuk dat zn vriendin dat heeft ingezongen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_70474299
Ik ga die Scope DJ eens luisteren..

En Gefeliciteerd met het inkoppen van je rijbewijs!
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 29 juni 2009 @ 12:38:05 #257
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70474675
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:09 schreef CrustyClown het volgende:

Vind het een beetje een 13 in een dozijn nummertje

en irriteer me ook aan al die matjes die in beeld komen....is dat de nieuwe trend ofzo?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_70475228
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

en irriteer me ook aan al die matjes die in beeld komen....is dat de nieuwe trend ofzo?
Vind het nummer ook niet op Scrap Attack lijken, en voor de rest zoals Boy al zegt een 13 in het dozijn nummer.
Iemand idee of r3zonance - Weapon (ztx remix) uitkomt?

Bedankt voor de felicitaties mensen
  maandag 29 juni 2009 @ 13:02:29 #259
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_70475387
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:57 schreef poiuytr het volgende:
Iemand idee of r3zonance - Weapon (ztx remix) uitkomt?
http://www.discogs.com/R3zonance-Weapon-EP/release/1747769
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_70475613
quote:
Deze is al te koop WEB op Beatport, ik wil me nog wel een x over Beatport uitwijden, maar stukje terug in het topic staat het ook.

Verder hoor ik net dit:

Ik voel Rock Civilisation remix inspiratie??
quote:

Hey! Ik heb al een hele tijd ook wat langer haar aan de achterkant?? Ben ik nou ook zo??
  maandag 29 juni 2009 @ 13:15:00 #261
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_70475847
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef ElDani het volgende:

[..]

Verder hoor ik net dit:

Ik voel Rock Civilisation remix inspiratie??
[..]
Hij heeft het ooit zelf gezegd op zijn website
quote:
My remix of ‘Rock Civilization’ is a tribute to Gigi D’Agostino and Headhunterz. I felt like experimenting by blending their styles with my own music and like I said, I’m content with the result. Of course, everyone is free to have his or her opinion, love it or hate it. But I do hope people will understand my intentions and respect this experiment. I loved playing the track at Defqon.1 and enjoyed watching the crowd having a good time during my set.
Ik heb me trouwens eens geabonneerd op een Poetry podcast, misschien komen er nog leuke teksten bij a la stijl van NC, en blijkbaar kennen zij ook deze podcast: in The Day is Done - Henry Wadsworth Longfellow komt namelijk het stukje tekst terug wat ze hebben gebruikt in Delomelancum.

Mochten er nog mensen zijn die er niet van hebben kunnen slapen waar het vandaan komt ...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_70476047
Double Dutch Darkies kwam ook uit die Poetry reeks.. Alleen die vrouw vond ik heel erg irritant praten.. Dus ik tot aan DDD gekeken..
  maandag 29 juni 2009 @ 14:19:38 #263
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70478152
Hardstyle Masterz ft Max enforcer - Rambo is a pussy -> sample op Technoboy.it klinkt heel aardig.. de track bevat volgens verder ingewijden geen lange break dus

Die matjes was vorig jaar die leipe mocro flavour dus nu doet de rest het ook ik HAAT matjes

Die melodie van Scope ken ik ergens van, even geen idee waarvan.. een of ander pop nrtje ofzo denk ik
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 29 juni 2009 @ 14:34:33 #264
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70478694
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef ElDani het volgende:

[..]

Hey! Ik heb al een hele tijd ook wat langer haar aan de achterkant?? Ben ik nou ook zo??
  maandag 29 juni 2009 @ 15:05:34 #265
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_70479843
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef poiuytr het volgende:
Zo rijbewijs even gehaald Werd ook wel tijd naar 3 jaar geen zin te hebben aan rijles
Alles in de eerste keer gehaald, woensdag ook nog even mijn diploma van school ophalen week kan dus niet beter beginnen voor mij

Ik beloon mezelf mooi met Decibel kaartjes
Gefeliciteerd !
quote:

[..]

Mjah ik dacht dat dat iets belgisch was... Idd erg irritant

Vin da nr nie zo byzonder.

Dalijk een dikke report

[ Bericht 4% gewijzigd door Sc0tTy op 29-06-2009 15:13:05 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_70480608
quote:

[..]

Past goed bij de petjes met dat gaas-achtige en de verschillende modieuze kleurtjes :
En die matjes is idd die nieuwe trend. Di3 K0rt3 h44rtj3s & dI3 l4ng3 M4T.
Alleen zo kan je natuurlijk samen met je matjes stilstaan op de dikke beats der hardstyle!

Zie hier mijn voorbeeld. De matjes/petjes krijgen het door alle anabolen waarschijnlijk niet meer voor elkaar om even te bewegen, alleen om zonder shirtjes en met matjes door het publiek te wandelen met die dope zonnebrillen. !
*Klacht; waardeloos publiek !
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 29 juni 2009 @ 15:31:41 #267
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_70480817
Summer Festival 2009

Aller eerst alvast mn excuus voor beeld/geluid. De video beelden hadden raar beeld en ook het geluid is nie denderend. Zie ook dat YouTube weer denamen niet goed overneemt
Kon jammer genoeg niet de camera lenen die'k in outland had.

Ik heb 's ochtends eerst m'n broertje opgehaalt op schiphol ( 10 weken stage @ malta, de lucker ), samen met me moeder en onze buren hebben we em daar verrast.
En dat was die hij snapte er geen tiet van. Dus dat was geslaagd

Daarna heb ik daar de trein gepakt naar R'dam centraal. Moest daar ff w8en op me maat en een collega van hem.
Om 2 uur zaten we in de trein naar antwerpen, na wat zoeken hebben we de tram gepakt daar en waren we rond half 4 op het terein

http://www.sc0tty.nl/foto(...)06-2009/GEDC0191.JPG

Toen wat bonnen gehaalt ( prijs viel erg mee ) en gelijk naar de hardstyle area gegaan, ik wou NC's Live zien
Ik vond de stage er tof uitzien en was toch wel het mooist ( Waar is da logo van ? )

Het eerste wat me opviel is dat het geluid redelijk zacht stond, die ging dan opeens weer harder en weer zachter.
Toen de camera is aangeslingerd

En ik moet zeggen, filmpen met je zonnebril op en de zon precies op het scherm is best ruk, je ziet nix op het scherm, dus het was schieten in het donker.

http://www.sc0tty.nl/foto(...)06-2009/GEDC0195.JPG

Nadat er wat bier over m'n shirt was gegaan ( filmen en bier drinken, met 2 bier in je handen, is geen goeie combo ) ging die ook maar uit
En je ziet me ook gedurende de raportage van handen verwisselen met 2 bier

Daarna kwam Scope, die'k ook erg graag wou zien.

Hij draaide goed, maar niet echt spannend, dus we gingen na een klein half uurtje naar de elektro stage om wat house/minimal mee te nemen.

We liepen toen langs de main stage en tot mijn grote verbazing en vol vreugde

Speelde Milk Inc. !!!!!! (L)(L)

<--- het bewijs

Het zou het laatste nummer moeten zijn, toen ze nog even Walk on Water gingen spelen, noooou ik kon niet meer stuk
Zo blij dat ik die nog mee heb kunnen pikken

Na Walk On Water zat ik vol met adrenaline en energie en zijn we naar de elektro stage gegaan en dit was geen verkeerde keuze.
We hebben daar 2 artiesten meegepakt die beide erg goed draaide, ik had nog nooit van ze gehoord.

Terwijl ik stond te filmen werd ik verrast door een meid die opeens mn rug stond in te smeren :/
( En toen ik me omdraaide me buik ook nog eens deed ^^ )

En hebben jullie dat ook wel eens gehad ? Dat je een meid tegen komt en je dan later bedenkt dat dat misschien 'de ware' had kunnen zijn.
Ik dus daar, ik ging bier halen en zag een meid met rood haar en een lach (L) dus ik bij haar in de rij gaan staan, een maal aan de beurt, sprong voor mij de vonk over. En volgens mij bij haar ook.
Maar ik ben met me lamme en domme kop zo slim geweest om haar niet om haar nummer te vrage ( of de meine te geven ).
Dus als jullie iemand met rood haar kennen, belgisch is, moest werken op SF2009 en rond half 6 bij de elektro tent stond....
<-- wilt deze jongen haar nummer

We hadden ook nog ff staan geinen:
http://www.sc0tty.nl/foto(...)06-2009/GEDC0206.JPG
http://www.sc0tty.nl/foto(...)06-2009/GEDC0207.JPG

Na deze artiesten was het tijd voor Josh & Wesz ! Onderweg hadk me maat nog klap op zn buik gegeven ( wat ik later misschien niet had moeten doen ).
We liepen dus weer terug naar de hardstyle area, langs de main, en je geloof het niet, Sylver was bezig
Wij dus eerst daar nog ff kijken

Damn die meid is lekker Maar na 5 nummertjes was me maat het zat en J&W waren onder tussen ook al begonnen.
Snel dus daar heen gegaan.

En wat een set zou dat worden zeg, goed strak gemixed, dikke klappers, zij waren voor mij de helden van de dag

Toen kwam openeens WTF van low-e en alter egosz, gelijk de camera uitgeknalt, het is voor mij de beste track van het moment.
( nog maar 2 x gehoord ook fzo )
En hard dat et toen ging, een heimachine is er niets bij

Toen tijdens het stampen opeens een keiharde klap in mn zij, gelijk al mn lucht weg, had me maat me terug gepakt en damn, die hand zit er nu nog :/
Heel veel mensen die er de rest van de dag nog naar stonden te kijken

Toen de heldenset van J&W afgelopen was ( voor mij nu een van de betere artiesten van dit moment, check de sets @ HHG en Dangerouz maar ) zijn we wat gaan eten, Wildstylez draaide zoals gewoonlijk de P1 plaatjes en vond ook niet erg om deze te missen,
dus lekker aan de zijkant een hamburger gegeten en 2 tracks opgenomen.

Daarna zijn we weer naar de elektro stage verhuist.
Waar er een dame stond te draaien, daar kan Eric-E nog wat van leren
Het deed ook geen pijn om 'Monica Electronica' te bekijken

We zijn daarna weer langzaam naar de hardstyle area gegaan, me maat wou persee TBY kijken, ik had milk inc en sylver al gezien dus lasgo vond ik niet erg om te missen ( achteraf wel ).

Toen we er toch langs liepen, gauw nog even in Noxx gaan kijken , maar daar was echt niets aan en er stonden eigenlijk ook best weinig mensen.

Het was toen tijd voor Stephanie op de HS area en je zou verw8en dat tussen wildstyles en TBY om 8 uur er wel een top artiest zou staan, dus met vol vertrouwen gingen we er heen.

Nadat de MC ( Villian?) 100x had lopen roepen dat et meisje sexy was ( en ze was ook zeker neit verkeerd ) begon ze eindelijk te draaien.
Wat me op viel was de hoeveelheid TBY toppers die ik hoorde en vond dat best raar aangezien hij erna moet draaien.
De plaaten keuze van de meid was goed, maar god wat draaide ze traag zeg, is dat iets italiaans ofzo ?
Tijdens de set ging ze ook nog 2 keer voor de DJbooth d'r lichaam showen... Ik vond haar al met al een 'goedkope' act en ik denk ook als ze lelijk was geweest ze niet eens op een festival als deze had gedraaid.

Ook stonden wat gasten te pitten, zo strak als wat en kzag et al aankomen, er kwam weer eens ruzie ( enige vechtpartij die ik die dag heb gezien )
Ik vond het wel hilarish, die gasten weten niet hoe ze moeten pitten of moshen en gaan gewoon maar wat slaan
* Sc0tTy kan het weten, ik doe het namelijk al sinds m'n 14e, zie het volgende filmpje ( ik ben tijdens de circle pit degene die blijft staan met me exploited shirt ) ( circle pits zijn voor mietjes! )

We zijn toen gauw voordat TBY begon nog even naar de plee gegaan om helemaal los te kunnen gaan
Maar ook TBY viel hard tegen, hij stond daar maar beetje saai achter de booth, draaide zoals gewoonlijk uber traag en zelfs stephanie pakte betere platen.
Kheb denk ik ( voor mij ) maar 2 toppers gehoort, we zijn hier dan ook vroeg weg gegaan.
Om nog even in de Blue Flame te gaan kijken. En snapte niet wat die artiest daar deed, okee ben los gegaan, hij ging prodigy draaien, maar als je daarna een rock nummer gaat draaien ben je voor mij gewoon een standaard kroeg dj ( waar ik dus totaal niet van hou ).

En natuurlijk moesten de belgen ook nog bewijzen dat zij niet de slimste zijn
wij waren naar de super grote uitgangs bord gegaan, bleek dit niet de uitgang te zijn :/ We moesten via de entree weer naar buiten.

Toen de tram gepakt en de trein naar r'dam waarna we met wat andere mater erbij los zijn gegaan in Watt waar willie wartaal draaide tijdens de buurtsuper.
Zoals de vorrige keer ( toen nog een Waterfront ) draaide hij weer super

Na nog een turkse pizza donner genutigt te hebben en een nachtbus die van halte was verplaatst zijn we maar in een taxi gestapt en was ik om 6 uur thuus

Al met al een echte top dag

+ Punten
Al het lekkere vleesch!(lees: vrouwtjes) en bier
Super muziek/artiesten
Entree prijs
Tof terein
WC's goedkoop ( 1bon = 1,25E , voor onbeperkt )
De regen die niet toesloeg en de zon die bleef!

- Punten
De trein die voor het laast om 22:50 ging
Mezelf, die een nummer vergeet te scoren
De vloer bij de hardstyle area liep schuin af naar links
Paar maten die nie mee waren gegaan
Spierpijn de volgende dag
Kaart van camera vol halverwegen en daarna de baterij van telefoon leeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sc0tTy op 29-06-2009 15:40:27 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_70481842
Ziet er goed uit Scotty! En het logo is van Bass Events! Ik ga nu verder lezen.

edit: afgelezen..

DAMN die chick.. Dat heb ik dus ook gehad op Zany in de Outland.. Ik stond gewoon supergezellig even te praten met iemand.. Ben er nog mee op de foto geweest enzo. Maar opeens was ze weg .. Tegenvallertje, want het was wel tof.

Voor de rest tof verslag!

[ Bericht 71% gewijzigd door ElDani op 29-06-2009 16:03:15 ]
  maandag 29 juni 2009 @ 16:07:59 #269
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70482159
Leuk verslag, ben benieuwd of je je chickie kan vinden
  maandag 29 juni 2009 @ 16:17:51 #270
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70482530
was haar naam Marlène?

Want dan heeft ze al iets met Gert

Leuk verslag
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 29 juni 2009 @ 16:31:36 #271
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_70482990
Ik zou het niet weten
pi_70483185
Heeft ook nog iemand vervoersproblemen voor Q-Base? Want dat is praktisch het enige wat me er vanaf houd om een kaartje aan te schaffen.. Want het lijkt me echt supervet!
pi_70483864
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
was haar naam Marlène?

Want dan heeft ze al iets met Gert

Leuk verslag
Ik denk dat ze misschien wel eens Kathleen zou kunnen heten

En idd lekker verslagje. Je hebt er iig je tijd voor genomen
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 29 juni 2009 @ 17:06:17 #274
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_70484350
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Ik denk dat ze misschien wel eens Kathleen zou kunnen heten

En idd lekker verslagje. Je hebt er iig je tijd voor genomen
Ik heb er 2 uur over gedaan, de film Notorious duurde ook 2 uur ( zat ik ondertussen te kijken )

Mjah vind dat altijd wel leuk, ook als andere mensen dat doen, dusch Iedereen reporten !
  maandag 29 juni 2009 @ 17:53:17 #275
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_70485797
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Ik heb er 2 uur over gedaan, de film Notorious duurde ook 2 uur ( zat ik ondertussen te kijken )

Mjah vind dat altijd wel leuk, ook als andere mensen dat doen, dusch Iedereen reporten !
Inderdaad een mooi verslag! Zou zelf eerst ook gaan, maar spijtig genoeg bleek een week van te voren dat dat er niet meer in zat, en dan is zon overall impression van een feest door iemand die er geweest is absoluut nice. Zeker die Milk Inc en Sylver zijn tof om te zien, had ik ook absoluut meegepakt. Toppie en bedankt!

Overigens; Stephanie is idd niet zon interessante DJ, maar volgens mij heeft ze een deal met Bass Events. Vorige BE feestje waar ik was, Reverze, stond ze ook al, en was ik ook al niet zo kapot van d'r. Ken haar hele discography niet, maar haar enige plaat die ik vaker dan 3x heb gedraaid (shuffle daargelaten) is toch nog steeds Street Spirit, en die heeft zn beste tijd ook al wel gehad.
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')