Waaaaaarom zijn die in gods naam zo vroeg :/ en dbstf afsluiten :/ hmm echt ruk imho, had liever NC's als afsluiter gezien, moet ik allemaal missenquote:Bass Events Hardstyle
12:00 - 13:00: Bass Modulators
13:00 - 14:00: Dozer
13:00 - 14:00: The Pitcher
14:00 - 15:00: Brennan Heart
15:00 - 16:00: Dutch Master
16:00 - 16:30: Noisecontrollers LIVE
16:30 - 17:30: Scope DJ
17:30 - 18:00: Psyko Punkz LIVE
18:00 - 19:00: Josh & Wesz
19:00 - 20:00: Wildstylez
20:00 - 21:00: Stephanie
21:00 - 22:00: Technoboy
22:00 - 23:00: Headhunterz
23:00 - 00:00: D-Block & S-te-Fan
MC Villain
16:30 - 17:30: Scope DJ of 16:30 - 17:10: Milk Incquote:Jim Stage
12:00 - 14:00: Ruben
14:00 - 15:30: Robert Abigail
15:30 - 16:30: Johan Gielen
16:30 - 17:10: Milk Inc
17:10 - 18:00: F.R.A.N.K.
18:00 - 18:40: Sylver
18:40 - 19:45: Laurent Wéry
21:00 - 21:40: Lasgo
21:40 - 22:30: Peter Luts
22:30 - 00:00: Ferry Corsten
weet niet welke muziek je precies leuk vind, maar voor mij zou de keuze ook vallen op Scope DJ, Josh & Wesz en Lasgoquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Sc0tTy het volgende:
16:30 - 17:30: Scope DJ of 16:30 - 17:10: Milk Inc
18:00 - 19:00: Josh & Wesz of 18:00 - 18:40: Sylver
21:00 - 22:00: Technoboy of 21:00 - 21:40: Lasgo
Hmm das ook weer precies jammer zeg :/
JW en Scope wil ik erg graag zien, dus ik denk dak alleen naar lasgo ga
true, scope's zet was erg relaxed alleen jammer dat die audio fucked wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef ElDani het volgende:
Van Scope DJ was de liveset in Australië (Sound Of Q-Dance) toch wel een verdomd fijn setje! Zou hem wel willen zien..
TBY zou ik eigenlijk ook wel willen zien.. Kan zijn sounds altijd wel waarderen.
Ja dat weet ik ook wel, maar toch.. Op de een of andere manier vind ik het wel wat hebben als hij er isquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:10 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
true, scope's zet was erg relaxed alleen jammer dat die audio fucked was
mjah tby heb ik al paar setjes van gehoort en zn mixwerk is niet je-van-het, z'n platen zijn leuk, maar die kenk ook thuus luisteren
Ik wel, en ik vind het niksquote:
Ik wel. Ik vind het kut.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef LeonH het volgende:
http://showtekmusic.hyves(...)rk_vs_Defqon_1/yt0U/... ben benieuwd hoeveel hun echt gemist hebben.... Check vooral onderaan de reactie van ene Ton
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vidn het te kort om echt te oordelen.. je horot eigenlijk nauwelijks iets.. maar wat je hoort klinkt voor mij goed..
Ik heb vertrouwen in de ezels
voor mij is het een beetje van beidequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef LeonH het volgende:
heb een idee dat ze nog niet veel verder zijn in de studio dan dit...
Kan hier moeilijk over oordelen, dadelijk zit er zo'n dikke mid-intro en een gruwelijke opbouw, nou dan weet ik het wel hoor
Ton de heldquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef LeonH het volgende:
http://showtekmusic.hyves(...)rk_vs_Defqon_1/yt0U/... ben benieuwd hoeveel hun echt gemist hebben.... Check vooral onderaan de reactie van ene Ton
Laten we het hopen, Donkeys staan tot nu toe meestal wel voor kwaliteit dus ik blijf vertrouwen houdenquote:heb een idee dat ze nog niet veel verder zijn in de studio dan dit...
Kan hier moeilijk over oordelen, dadelijk zit er zo'n dikke mid-intro en een gruwelijke opbouw, nou dan weet ik het wel hoor
Beetje raar bericht van Showtek, komt op mij over alsof ze nog even willen showen dat ze wel voor Defqon uitgenodigd waren....quote:http://showtekmusic.hyves(...)rk_vs_Defqon_1/yt0U/
... ben benieuwd hoeveel hun echt gemist hebben.... Check vooral onderaan de reactie van ene Ton
quote:
Eensch!quote:
Ik ben het helemaal met je eens. Hoe kun je in godsnaam iets beoordelen, wat eigenlijk wel redelijk eentonig is en waarschijnlijk gewoon een kleine opzet is naar een nieuw nummer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Laten we het hopen, Donkeys staan tot nu toe meestal wel voor kwaliteit dus ik blijf vertrouwen houden![]()
Idd een beetje raar bericht. Het lijkt idd alsof ze willen vertellen dat ze zich te goed voelde voor DefQon.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Beetje raar bericht van Showtek, komt op mij over alsof ze nog even willen showen dat ze wel voor Defqon uitgenodigd waren....
antwoord: SOGquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef CrustyClown het volgende:
*Het is me toch wat. Eerst een beetje voor HHZ opkomen, nu voor Showtek... What's happening to me!?
bij crusty in ieder geval nog geen gehoorgebrekquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef CrustyClown het volgende:
Verder heb ik er niet zoveel op tegen dat Showtek de grenzen van hardstyle verlegt naar andere landen hoor. Ik vind het best prima.
Ze brengen het genre Hardstyle gewoon even wat verder dan de grenzen van ons kleine kikkerlandje. Ik heb er niets op tegen hoor, het hoeft voor mij niet zo exqlusief voor NL te blijven hoor.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Hoe kun je in godsnaam iets beoordelen, wat eigenlijk wel redelijk eentonig is en waarschijnlijk gewoon een kleine opzet is naar een nieuw nummer.
Vind het trouwens ook kansloos dat ze dat op YT zetten, daar is het publiek natuurlijk alles behalve objectief!
[..]
Idd een beetje raar bericht. Het lijkt idd alsof ze willen vertellen dat ze zich te goed voelde voor DefQon.
Verder heb ik er niet zoveel op tegen dat Showtek de grenzen van hardstyle verlegt naar andere landen hoor. Ik vind het best prima.
Ze brengen het genre Hardstyle gewoon even wat verder dan de grenzen van ons kleine kikkerlandje. Ik heb er niets op tegen hoor, het hoeft voor mij niet zo exqlusief voor NL te blijven hoor. Wie weet wat voor talentjes er in andere landen rondlopen die we dan vervolgens terug gaan zien op nederlandse festivals.
Meerendeel zal na de eerste kennismaking met HS, toch wel op zoek gaan naar hun eigen smaak in artiesten en/of stroming binnen de HS. Showtek is dan met hun toegankelijke muziek toch een best prima inkomertje... Om nou artiesten zoals A2 als harstyle exportproduct neer te zetten is ook zo wat. Aangezien hun toch wat duisterder en hardere muziek draaien. Hier zullen de mensen die ervan houden toch ook wel vanzelf uitkomen.
Het is net als bij veel genre's, je leert ermee kennis maken door de mainstream artiesten (ik noem een Tiesto bv) en vanzelf groei je wat meer in de scene en kom je zelf uit bij de artiesten/stroming die jij lekker vind...
*Het is me toch wat. Eerst een beetje voor HHZ opkomen, nu voor Showtek... What's happening to me!?
Grapjas ben je ook hequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
bij crusty in ieder geval nog geen gehoorgebrek![]()
![]()
![]()
OT: ze doen hun ding, ze doen hun dansje maar..zolang ik er maar geen last van heb
geen hol aan, dus geef maar lekker aan mijquote:
Denk je? Mja... k hoor er variërende meningen over.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef T_Killer het volgende:
[..]
geen hol aan, dus geef maar lekker aan mij
Kunt er beter niet heen gaan, wordt alleen maar piraten muziek gedraaid..quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Denk je? Mja... k hoor er variërende meningen over.....
Nja met deze redenering ga je wel van het positieve uit hoor. Voor veel amerikanen die daar zijn geweest zal het gewoon showtek= hardstyle zijn en die zullen vervolgens echt niet veel verder komen dan een the prophet of headhunterz, laat staan de alpha's. Denk dus niet dat het een bijzonder goede ontwikkeling is, zeker ook gezien het min of meer een concert was ipv een feest?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef CrustyClown het volgende:
Meerendeel zal na de eerste kennismaking met HS, toch wel op zoek gaan naar hun eigen smaak in artiesten en/of stroming binnen de HS. Showtek is dan met hun toegankelijke muziek toch een best prima inkomertje... Om nou artiesten zoals A2 als harstyle exportproduct neer te zetten is ook zo wat. Aangezien hun toch wat duisterder en hardere muziek draaien. Hier zullen de mensen die ervan houden toch ook wel vanzelf uitkomen.
Gasmaskert!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:25 schreef Koepert het volgende:
Ontopic: er ligt inmiddels een uitgeprint a4tje op mijn bureau met daarop een plaatje van n soort vliegeniersmasker.. Iets op een vliegbasis ofzo... KjoeBees? Is dat wat?
zolang je goede argumenten gebruikt, dus ja ik heb het helemaal gelezen, is het geen probleemquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef CrustyClown het volgende:
ben er wel heel benieuwd naar, gezien de reacties van de mensen die die langere trailer hebben gezien!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:25 schreef Koepert het volgende:
2012 Preview: Te kort voor een beoordeling dus, Kakverhaal!!!
Hierdoor ben ik dus n beetje moe van die plaat... Vooral vocals hangen me de strot uit...quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef ElDani het volgende:
Ik moet ook zeggen.. Na A Kay A (EHM... Mix) als hype gehad te hebben gaan DJ's steeds meer over naar de Straight On Mix... En die is ook erg lekker moet ik zeggen!
Idd super setje, Feel good!, alphaverb does it again!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef NoJokes het volgende:
Iemand enige idee hoe dit eerste nummer heet?
Dat is Showtek - Fags on Bassquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef NoJokes het volgende:
Iemand enige idee hoe dit eerste nummer heet?
Ik ben anders wel een echte pa-partylover hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:30 schreef T_Killer het volgende:
[..]
![]()
Die vraag kun je beter ergens anders op een forum stellen.
Wij weten namelijk niets over showtek en hun platen.
en je leeft voor hardstylequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben anders wel een echte pa-partylover hoor.
en geef je al je geld uit aan kaartjes voor feesten, en neem je ook pilletjes zodat je naar la la land gaat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben anders wel een echte pa-partylover hoor.
Kan 'm nergens vinden, moet ie nog uitkomen?quote:
en ga je helemaal kapot op feesten van 9 tot 7 uur 's morgens? en en en... denk je ook dat het systeem zuigt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef T_Killer het volgende:
[..]
en geef je al je geld uit aan kaartjes voor feesten, en neem je ook pilletjes zodat je naar la la land gaat?
en haat je baantjes van 9 tot 17? en vindt je dat iedereen zich de hele week uit de naad werkt en totaal gestressed wordt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ga je helemaal kapot op feesten van 9 tot 7 uur 's morgens? en en en... denk je ook dat het systeem zuigt?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
en haat je baantjes van 9 tot 17? en vindt je dat iedereen zich de hele week uit de naad werkt en totaal gestressed wordt?
en wil je ook het groene spul roken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:12 schreef mstx het volgende:
Klopt allemaal! En ik bloed voor de hardere stijlen.
Komt nog..quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Kan 'm nergens vinden, moet ie nog uitkomen?
en leef je voor hardstyle? en voor hardstyle babies?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en wil je ook het groene spul roken?
Jongens het is vandaag donderdag, woensdag is Showtek bash dagquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
en leef je voor hardstyle? en voor hardstyle babies?
reactie: zie onderquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jongens het is vandaag donderdag, woensdag is Showtek bash dag
en dan ook nog...quote:
tot Freshtival, of wat?quote:
ze kunnen het dus welquote:Het laatste weekend van Juni zal het Brabantse dorp Veghel totaal op zijn kop staan als de Eindhovense broers van het duo Showtek geheel belangeloos zullen optreden tijdens de grootste inzamelingsactie in de geschiedenis van de Nederlandse afdeling van WARchild.
Summerfestivalquote:
word ik keihard naar beneden gemodquote:showteksorry but shit cant be called hardstyle no more
welke grap?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:13 schreef Koepert het volgende:
Kijkt nou iedereen over die grap heen of ben ik de enige die m leuk vind?
ik had mijn post al aangepast, gezien??quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:07 schreef Koepert het volgende:
The Fags on Bass icm dat t gelooft wordt dat ie zo heet en wanneer die uitkomt...
Ga voor het eerst naar Brothers in Bunnik met Frontlinnaahh en Wildestijlen.... en daarna rustig aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:43 schreef RiKe het volgende:
Heren, zaterdag al iets te doen?
Ik moet openen samen met een maatje van me in de Rodenburg in Beesd
same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga voor het eerst naar Brothers in Bunnik met Frontlinnaahh en Wildestijlen....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had mijn post al aangepast, gezien??
Nou vooruit dan, dat eerste nummer is:quote:
Gefeliciteerd kerelquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
en vieren dat ik mijn HBO diploma binnen heb
Ze hebben veel toptracks maar tegenwoordig is het jammer genoeg echt slecht..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef ElDani het volgende:
Walt Mart is een toptrack, en daarmee uit.
En gefeliciteerd Boy!
Ze? Walt is maar 1 persoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ze hebben veel toptracks maar tegenwoordig is het jammer genoeg echt slecht..
Volgens mij ging het over Walt Mart. De hardtrance producties van Walt zijn van een heel ander niveau dan de Showtek tracks.quote:
Toch wel raar ja... Zijn solo producties zijn echt behoorlijk vet, en ook zijn samenwerking bij Southstylers vind ik altijd lekker. En dan wordt het allemaal zo verneukt in de Showtek combi...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over Walt Mart. De hardtrance producties van Walt zijn van een heel ander niveau dan de Showtek tracks.
Nouja, ben zelf wel erg fan van Melbourne Mix van Dominate.. Ze zijn inderdaad niet de hardste act, maar zoals je merkt worden ze nog vaak genoeg geboekt, ook in het buitenland.. Dan zullen ze toch wel iets goed doen neem ik aan;). En misschien omdat het niet de hardste act is, zijn ze populair.. Zou best kunnen. Ik heb er best wel veel respect voor als je in Amerika puur op naam 4000 kaarten kan verkopen als DJ.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Toch wel raar ja... Zijn solo producties zijn echt behoorlijk vet, en ook zijn samenwerking bij Southstylers vind ik altijd lekker. En dan wordt het allemaal zo verneukt in de Showtek combi...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh, en gister tóch maar mn Decibel-ticketje gehaald, pie-poe-party machen
Schrok wel ff van die "party-nation, put your hands up" , maar die melo(die) daarna komtquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Idd super setje, Feel good!, alphaverb does it again!
Hee sjeng oooaaan de geng!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:34 schreef Da_Ripper het volgende:
en die'n melodie, die vergitste gaar neet mie
Vasteloavend viere is dat alles watste wils, kom gauw aan 't buffet, dan bestel ich dich ein pilsquote:
Ik vind het niet zo'n hele denderende aftermovie.. Hij laat in ieder geval mij nie thet gevoel geven dat ik wat miste.. Maar jullie vinden hem vast wle leuk..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef de_huig het volgende:
en er was een defqon aftermovie : http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/video/![]()
wat was het toch vet
Inderdaad, maar we hebben nog wel gebeld.. nouja, je wederhelftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Schijnt trouwens wel een aardig feesje geweest te zijn SWAT @ ZAK afgelopen zaterdag. Beter dat ik na de zomer er iets dichterbij woon![]()
Whaha,waarom is uw baard grijzer dan het haar op uw hoofdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef de_huig het volgende:
en er was een defqon aftermovie : http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/video/![]()
wat was het toch vet
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
![]()
*refreshen wil helpen Jeroen, voordat je je blaatscheur weer open doet..
congratz kerel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
vieren dat ik mijn HBO diploma binnen heb
x2 vooral bij Forever Young. Echt een tof momentje en ik ben blij dat ik erbij wasquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |