Hoiquote:
heel erg mee eens is.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Waarbij Timo hopelijk de baas blijft van de jeugdopleiding. Die kan niet presenteren en dat zat niet alleen bij 3fm, maar ook bij YorinFM en 538 was het een zapmoment.
Trustequote:Op maandag 22 juni 2009 21:12 schreef themauster het volgende:
Mensen ik ga naar bed om kwart voor 3 gaat de wekker om naar schiphol te gaan ik zie spreek jullie allen vrijdag weer
zo, dat is vroeg op! zie jequote:Op maandag 22 juni 2009 21:12 schreef themauster het volgende:
Mensen ik ga naar bed om kwart voor 3 gaat de wekker om naar schiphol te gaan ik zie spreek jullie allen vrijdag weer
Dat talent zie ik niet. Flink zijn ze ook niet. Als hun langs lopen zal ik ze niet herkennen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze nemen ook iedereen aan als serious talent
Veel plezier in Londenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:12 schreef themauster het volgende:
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Zal ik je kwartet dan maar even gaan verhinderen Broekie?
Niet te hard zeggen trouwens. Ze zijn gek genoeg om 't morgenochtend alsnog toe te gaan voegen...quote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Broekie het volgende:
Gelukkig zeg, het bananenlied staat niet in Dalet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |