Ben ik met je eensquote:Op maandag 22 juni 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
Inderdaad, erg toepasselijk!
Had ik overigens al gezegd dat ikKristel
er erg leuk en lief uit vind zien?
Ja? Nou, bij deze dan nog een keer
is facebook nodig als je al hyves en twitter heb?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef MarijeH het volgende:
Heb me vanmiddag aangemeld op facebook.![]()
Ohja voor ik het vergeet. Mooie topic titel
Wat nu weer? (ik ben er altijd niet als het nieuws erisquote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef Broekie het volgende:
Oeh, ging daar even iets mis bij de techniek zeg! Foei!
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat nu weer? (ik ben er altijd niet als het nieuws eris)
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de technicus zat weer eens te prutsen met de nieuws-opener.
dan is het ook niet belangrijkquote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat nu weer? (ik ben er altijd niet als het nieuws eris)
Nee eigenlijk niet, maar ik wil even kijken of het wat is. Anders stop ik ermee. Als het wel wat is stop ik met of hyves of twitter.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is facebook nodig als je al hyves en twitter heb?
Is best gezellig daar hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef MarijeH het volgende:
Heb me vanmiddag aangemeld op facebook.![]()
Ohja voor ik het vergeet. Mooie topic titel
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Broekie het volgende:
Mjah, sorry Michiel, niets persoonlijks, maar van mij mag je vaker een avondje vrij nemen. Zolang Kristel dan maar voor je invalt
Ze heeft dan ook al ervaring met avondprogramma's hè?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Broekie het volgende:
Mjah, sorry Michiel, niets persoonlijks, maar van mij mag je vaker een avondje vrij nemen. Zolang Kristel dan maar voor je invalt
Het lief en leuk zijn heeft niets met radio evering te maken hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook al ervaring met avondprogramma's hè?
Op SLAM!FM presenteerde ze "Kristel Kicks", elke werkdag tussen 19 en 22 uur. Een ex-concurrent dus.
facebook is de amerikaanse hyves , dus geen twitter vervanger.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar ik wil even kijken of het wat is. Anders stop ik ermee. Als het wel wat is stop ik met of hyves of twitter.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook al ervaring met avondprogramma's hè?
Op SLAM!FM presenteerde ze "Kristel Kicks", elke werkdag tussen 19 en 22 uur. Een ex-concurrent dus.
Ze zouden hem nog een klap moeten gevenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een drama queen is perez hilton, zou het in de achternaam zitten
Zeker een aanwinst voor 3fm iedergeval , voor mij een blijvertje uit de opleidingsgroep.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen op SlamFM was ze een DJ zonder inhoud. Hier op 3 komt ze iig over als een DJ met inhoud
tot bloedens toequote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze zouden hem nog een klap moeten geven
Dat zal ook wel aan het format gelegen hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen op SlamFM was ze een DJ zonder inhoud. Hier op 3 komt ze iig over als een DJ met inhoud
Dat riep borisz van de week dus zelf inderdaad ook, dat het daar wel aan gelegen zal hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zal ook wel aan het format gelegen hebben.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zal ook wel aan het format gelegen hebben.
Nou, ik niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef Againzender het volgende:
en dan heb ik de webcam gewoon uit staan![]()
Er zullen dan ook niet voor niets nu al 3 DJ's zijn overgestapt van SLAM naar 3FM (Kristel, Daniël en Timo).quote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
SlamFM vind ik een station voor gedegeradeerde DJ's. Slam is het van
"Hoi Ik ben dit leuk dat luistert naar Slam, we draaien nu dit en dit, wel naar slamfm blijven luisteren he, als ik maar lekker vaak slamfm in een uur kan zeggen is het prima. "
Een grote stap vooruit inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zullen dan ook niet voor niets nu al 3 DJ's zijn overgestapt van SLAM naar 3FM (Kristel, Daniël en Timo).
Iddquote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
SlamFM vind ik een station voor gedegeradeerde DJ's. Slam is het van
"Hoi Ik ben dit leuk dat luistert naar Slam, we draaien nu dit en dit, wel naar slamfm blijven luisteren he, als ik maar lekker vaak slamfm in een uur kan zeggen is het prima. "
Waarbij Timo hopelijk de baas blijft van de jeugdopleiding. Die kan niet presenteren en dat zat niet alleen bij 3fm, maar ook bij YorinFM en 538 was het een zapmoment.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zullen dan ook niet voor niets nu al 3 DJ's zijn overgestapt van SLAM naar 3FM (Kristel, Daniël en Timo).
En je weet zeker dat je niet Timur bedoeld? Dat zijn twee verschillende personen... Worden dan ook regelmatig met elkaar verward.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Waarbij Timo hopelijk de baas blijft van de jeugdopleiding. Die kan niet presenteren en dat zat niet alleen bij 3fm, maar ook bij YorinFM en 538 was het een zapmoment.
Timur vind ik ook niks aanquote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je niet Timur bedoeld? Dat zijn twee verschillende personen... Worden dan ook regelmatig met elkaar verward.
Dat probleem ken ik bij Abelquote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef Broekie het volgende:
Is het heel vreemd dat het nummer van daarnet niet meer kan horen zonder daar in m'n hoofd allemaal rare soundeffects doorheen te horen?
Dat getuigd van luisteren naar goeie programma'squote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef Broekie het volgende:
Is het heel vreemd dat het nummer van daarnet niet meer kan horen zonder daar in m'n hoofd allemaal rare soundeffects doorheen te horen?
Ik heb 't o.a. met die schiet-plaat (ben de titel kwijt...) en The Automatic - Monster.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik bij Abel.
Ik doe de deur dicht *Smek*
Paper Planes?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 't o.a. met die schiet-plaat (ben de titel kwijt...) en The Automatic - Monster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |