Doet 'ie het ook?quote:
Hoe ziet ie er uit? Een beetje acceptabel?quote:
Eigenlijk nooit, en ik check ook vaak m'n trophies (mede-trophy whore).quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je als je tijdens een game je trophies checkt, en dan weer terug gaat naar de game, je PS3 vast loopt? Het gebeurt mij regelmatig![]()
Maar ik ben dan ook een trophy whore
GTAIV, Infamous heb ik alleen gespeeld de laatste tijd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:14 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit, en ik check ook vaak m'n trophies (mede-trophy whore).
M'n PS3 herstart wel altijd als ik de U2 Beta afsluit![]()
Bij welke game(s) heb je dat dan?
Speelt zich af in 1970, gelijk niet leuk meerquote:
En Super Stardust HD voor twee euro deze weekquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:08 schreef Frasier het volgende:
Wat een achterlijke store-update weer deze weekEen paar loze thema's en achtergronden, meer niet.
Dat kunnen ze wel alleen doen ze dat nooitquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:52 schreef Frasier het volgende:
Kunnen mensen (vooral kleuters) tijdens call of duty niet wat meer een bek dicht houden in plaats van dat doelloos schreeuwen. Damn, wat kunnen sommige mensen toch een irritante stem hebben
Je kan ze mutenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:52 schreef Frasier het volgende:
Kunnen mensen (vooral kleuters) tijdens call of duty niet wat meer een bek dicht houden in plaats van dat doelloos schreeuwen. Damn, wat kunnen sommige mensen toch een irritante stem hebben
Maar in de lobby kan dat nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan ze muten
Ik ben er zo snel in geworden, ik heb altijd iedereen gemute voordat ik gespawned ben
Je Wii?quote:
Dan mute je op dat moment je surround.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |