Een videoreview zonder beeldenquote:
heb ik toch nog ergens een keer gelijk inquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
komt morgen je ps3? ofzo, kan niet online dus weet niet of je alweer online bent geweest
Nog niet, maar zodra ik die voor die prijs vind, gaat die mee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:13 schreef Renzokuken het volgende:
Iemand motorstorm pacific rift al ergens voor ongeveer 30 euro gespot?
ik vindtquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nog niet, maar zodra ik die voor die prijs vindt, gaat die mee.
Misschien moet je een gevoel voor humor ontwikkelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Een videoreview zonder beelden![]()
Ik snap niet wat iedereen zo grappig/leuk vindt aan die zero punctuation reviews
Raar dat die game overal zo 'duur' is tegenwoordig, ik heb 'em met kerst nog aan mezelf kado gedaan voor 33 euro. Toen bij CD WOW besteld, maar daar gaat ie nu voor 55 euro wegquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:13 schreef Renzokuken het volgende:
Iemand motorstorm pacific rift al ergens voor ongeveer 30 euro gespot?
Dat komt omdat hij van Sony is, Uncharted is ook echt HEEEEL lang 75 euro geweest in de meeste winkelsquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef FinalD87 het volgende:
Raar dat die game overal zo 'duur' is tegenwoordig, ik heb 'em met kerst nog aan mezelf kado gedaan voor
Goeie keuze!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
Vriendjes
TROPHIES![]()
Probeer de demo anders, je gaat echt best snel dood als je niet goed cover gebruiktquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef Pheno het volgende:
Infamous lijkt me zo godmode spel, misschien dat ik het mis heb, maar alles wat ik er van zie zou ik het knap vinden dat je dood gaat. Of wordt het wel moeilijker?
Ik heb al een hele friendslist van toen ik een reviewexemplaar kreeg van FOK!games. Voeg me maar toe: NotoriousRoy (zonder _ )quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goeie keuze!![]()
+Gefeliciteerd
+Welkom bij de club
+Vriendjes nodig? PlayStation Network topic #1.
+Gooi dr gelijk een 320GB schijf in, krijg je geen spijt van, kan je m lekker als mediacenter gebruiken![]()
________________O________________quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
Vriendjes
TROPHIES![]()
Ik zelf heb er echt al mijn muziek en foto's op staan, best leuk hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe HDD hoeft niet, ik stream alles en dat werkt meteen, al lijkt het wel of de 360 mooier is met American Dad... Maar goed, dat boeit niet.
Speciaal voor jou gekeken, lief hequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben wel onder de indruk van het geluid, inFamous is in DTSBOEM, dat knalt lekker uit je speakers. Oh, en hoe zet ik die oranje info balk ook weer uit? Ik kan het zo snel niet vinden
Ik doe al 3 jaar met mijn 13GB Xbox 360 HDD, die 80GB van de PS3 kan wel ff mee hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zelf heb er echt al mijn muziek en foto's op staan, best leuk hoor
+ Demo's nemen veel ruimte in (ik moet ze allemaal)
+ Games installeren nemen ook echt teveel ruimte in...
+ PSN downloads nemen veel ruimte in. (als je dat van plan bent)
[..]
Speciaal voor jou gekeken, lief he![]()
Network - Information Board - driehoekje - Do Not Display
Ok, tis maar net hoe je er mee omgaat hè, ik heb al 190GB volquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe al 3 jaar met mijn 13GB Xbox 360 HDD, die 80GB van de PS3 kan wel ff mee hoor
En bedankt! Het is weg
Als je alle demos wilt schiet dat denk ik wel op. Ik heb hier een netwerkschijf, daar zet ik wel alles op qua fotos, muziek en streaming videos. Dat is een terabyte, lijkt me wel genoegquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, tis maar net hoe je er mee omgaat hè, ik heb al 190GB vol
FINAL-FUCKING-LY!!!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het geworden
[ afbeelding ]
Vriendjes
TROPHIES![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |