Ik weet niet of het dan echt aan hem zou zijn, maar hij kwam wel ontevreden en geirriteerd over iemand over toch? Toen ze daar met zijn drieën bij elkaar stonden en de jongens aan het rekken en strekken waren.quote:
No problem. Missen we niets aan.quote:
onbeduidende kutclubjes en dan PSV durven noemen als onbeduidend en clubje.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zal er even serieus op ingaan. Bij beide clubs heb je dergelijke supporters. Bij Feyenoord is de haat (en de groep) denk ik wel iets groter, maar ook bij Ajax heb je figuren die overal 'bommen op Rotterdam' inzetten. Punt is: dat hele 'are you watching Amsterdam/Rotterdam' en 'helemaal niets in Amsterdam/Rotterdam' is te gênant voor woorden.
Het is al erg genoeg dat de twee grootste clubs van Nederland al jarenlang underachieven en onbeduidende kutclubjes als PSV, AZ en Twente voor zich moeten dulden. Desalniettemin blijft het leuk om elkaar uit te lachen, maar weet wel..van beide kanten...laten we eerst zelf maar eens wat presteren.
quote:‘FC Twente zeer concreet voor Leonardo’
Geschreven op maandag, 22 juni om 13:28
FC Twente is één van de belangrijkste kandidaten om Leonardo de Vitor Santiago, kortweg Leonardo, in te lijven. De Enschedeërs ondervinden concurrentie van Málaga, terwijl ook VfB Stuttgart en TSG Hoffenheim op het vinkentouw zouden zitten. Tegenover Sportweek zegt de aanvaller iets opgevangen te hebben over de interesse.
“Het zou mooi zijn als die clubs daadwerkelijk met mij willen praten”, zegt Leonardo over Twente en Málaga. De 26-jarige Braziliaan leverde afgelopen vrijdag zijn spullen in bij Ajax, omdat hij geen zin meer heeft in een rol als reserve. Ergens anders wil hij nu laten zien waarom. “Ik heb heel veel zin om een toppieseizoen te draaien, zit vól motivatie”, zegt hij tegenover het weekblad.
In het gesprek komt hij ook nog kort terug op de gebeurtenissen van vorige week. “Ineens brengt Ajax naar buiten dat ik weg moet bij de club. Ik las ook dat ik bij de nieuwe trainer een basisplaats zou hebben geëist. Allemaal onzin. Ajax wilde me houden, dat hebben ze een paar keer tegen me gezegd, maar ik zou een ander contract krijgen.”
En het is ook niet zo dat AZ of Twente al jaren beter presteren, alleen vorig jaar presteerde beide beter dan Ajax. En er zijn in Nederland natuurlijk maar 2 grote clubsquote:Op maandag 22 juni 2009 16:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
onbeduidende kutclubjes en dan PSV durven noemen als onbeduidend en clubje.
Snap ik echt niet van je, PSV heeft een erg goede naam in Europa. Maar goed..
Ruilen voor Elia.quote:
Snap nog steeds niet wat we met hem moeten.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Sportweek gaat Ajax deze week 9 miljoen bieden op Elia.
Monsterman wil er 14 voor hebben tochquote:Op maandag 22 juni 2009 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Munsterman wil 14 miljoenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, ik vind het altijd leuk om in m'n posts af en toe een 'hapmogelijkheid' te plaatsen. Toch leuk als íemand er dan nog even op ingaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
onbeduidende kutclubjes en dan PSV durven noemen als onbeduidend en clubje.
Snap ik echt niet van je, PSV heeft een erg goede naam in Europa. Maar goed..
12 toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:10 schreef Silaz het volgende:
[..]
Monsterman wil er 14 voor hebben tochVan de zotten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |