dagdag topics..quote:Op maandag 22 juni 2009 12:33 schreef dagdag het volgende:
Onbereikbare mensen die lief zijn
camilla nieuw topic
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb van geen ene FOK!ker een mail adres
Je hebt van mij m`n PM adres.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb van geen ene FOK!ker een mail adres
Wat een kut TTquote:
omdat?quote:
Zelfs die wist ik nietquote:Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet er wel een paar. Danny@fok.nl, yvonne@fok.nl, etc...
Oh sorry, van jou wel inderdaad.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een foto van TS gevonden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:54 schreef BobbyB het volgende:
Dagdag, ik heb het nummer van Camilla wel: 0900 FF CAMILLA BELLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Dagdag, ik heb het nummer van Camilla wel: 0900 FF CAMILLA BELLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Dagdag, ik heb het nummer van Camilla wel: 0900 FF CAMILLA BELLEMatig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat in hemelsnaam?quote:
Wat is er Guppekop?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Da's Janice Dickinson.
[ afbeelding ]
dan heeft die wel een lange piemelquote:Op maandag 22 juni 2009 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een foto van TS gevonden:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Da's Janice Dickinson.
[ afbeelding ]
698 views pas?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die niet strak getrokken huid op haar nek.
Is er open dagquote:
Nee, dog, eerste training. Dag.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is er open dag
En is dat op SBS6
Net als vorig jaar
kansloos was dat met hans kraaij
ali b was het tochquote:Op maandag 22 juni 2009 13:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is er open dag
En is dat op SBS6
Net als vorig jaar
kansloos was dat met hans kraaij
fluister bij rik van den boog even in dat het nieuwe shirt lelijk is en dat het oude logo terug moet!quote:
Eerste trainingquote:
Ronduit slecht.quote:
Goeie.quote:
Nou, verder kon het niveau van dit topic niet zakken hoor.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, verder kon het niveau van dit topic niet zakken hoor.
Ben jij een Palestijn? En je woont op Urk?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef Gupje het volgende:
Jitzzzze!!!!
Dit was ik Brandweerman redt redster
Lelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Da's Janice Dickinson.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben jij een Palestijn? En je woont op Urk?
Ja, da's waar. Ik ga er even Google Analytics aanhangenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vond het wel netjes!
Hoe lang staat het er nou? 3 dagen ofzo?
Bah.quote:
En dat doet...?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik ga er even Google Analytics aanhangen
dan maken hun hem kapotquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef jagga het volgende:
Whehe
Wordt ik zojuist gebeld door de PC-boer waarbij ik mijn nieuwe pc besteld heb (die ik zelf wil bouwen)
Of ik zeker wist of ik hem niet wilde laten assembleren door hun, want er zaten toch gevaren in het zelf doen, en het zou toch zonde zijn als ik zulk mooi spul kapot zou maken door een stomme fout.
Ik heb ze gezegd dat het niet de eerste keer is dat ik een PC bouw, en dat ik er geen 55 Euro ga betalen voor iets dat ik ook heel goed zelf kan.
een paar minuten later kwam het eruit.
Zij wilden hem assembleren en testen omdat ze nog niet zo'n systeembestelling hadden gekregen, en dit vonden ze zooo mooi
Wtf bemoei je met je eigen zaken ofzo.
maar nu laat ik em toch mooi voor nop assembleren![]()
Zetten ze er toch stiekem allemaal inferieure meuk in, ipv jouw bestelde onderdelenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef jagga het volgende:
Whehe
Wordt ik zojuist gebeld door de PC-boer waarbij ik mijn nieuwe pc besteld heb (die ik zelf wil bouwen)
Of ik zeker wist of ik hem niet wilde laten assembleren door hun, want er zaten toch gevaren in het zelf doen, en het zou toch zonde zijn als ik zulk mooi spul kapot zou maken door een stomme fout.
Ik heb ze gezegd dat het niet de eerste keer is dat ik een PC bouw, en dat ik er geen 55 Euro ga betalen voor iets dat ik ook heel goed zelf kan.
een paar minuten later kwam het eruit.
Zij wilden hem assembleren en testen omdat ze nog niet zo'n systeembestelling hadden gekregen, en dit vonden ze zooo mooi
Wtf bemoei je met je eigen zaken ofzo.
maar nu laat ik em toch mooi voor nop assembleren![]()
Grillworstquote:
dat denk ik toch niet, want ik controleer het echt wel alsie thuis isquote:Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zetten ze er toch stiekem allemaal inferieure meuk in, ipv jouw bestelde onderdelen
dan zijn ze verplicht de boel te vervangenquote:
Wat heb je gekocht dan, maw wat wordt het voor systeem?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:36 schreef jagga het volgende:
[..]
dat denk ik toch niet, want ik controleer het echt wel alsie thuis is
gehaktquote:
CM 690 kastquote:Op maandag 22 juni 2009 13:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht dan, maw wat wordt het voor systeem?
Gehaktballenquote:
64bit besturing systeem?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef jagga het volgende:
[..]
CM 690 kast
Core i7 920 + scythe Mugen2
6GB DDR3 (3 x2GB 1600mhz 6-6-6-24) Geil geheugen
2x XFX GTX 295 in Sli
intel X25 SSD + 2x WD HDD's
CM Realpower M850
Gigabyte X58 UD5
Creative X-FI extreme
Blue-ray brander
Dvd-Brander
Een beest vergeleken met dat gebakje wat ik nu heb