Groupies zijn bv mensen die zich vereenzelvigen met figuren die ze op tv zien en daar jaren later nog steeds niet van los komen.quote:Op maandag 22 juni 2009 03:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb hoogtevrees...
ben absoluut geen groupie ...was dat?
Ik zei zeugquote:mannen zijn soms zulke lullo's he! vooral als hun eigen vrouwen zwanger zijn en zich dik vet en aso voelen! en het wordt nog erger als ze merken dat hun partners naar andere vrouwen kijken die op dat moment geen ZEUG gedrag hebben .... hoe noem je zoiets dan?
denk nog maar eens even na over het woordje ZEUG wat je spontaan intypte.....no not funny !!!
euh daar hebben we bommie voor geloof ik ...quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Groupies gefrusteerdenzijn bv mensen die zich vereenzelvigenjaloers op zijn met figuren die ze op tv zien en daar jaren later nog steeds niet van los komen.
Ik keek 1 minuut in je posthistorie en zie dat ook jij lekker gaat genieten van huubs kindjeis dat erg dan?![]()
I rest my caseinderdaad,het interesseerd me geen hol wat je vindt
[..]
Ik zei zeugmaar daar heeft ze dan ook een neus voor
![]()
Ik maakte daarna trouwens nog een veel hardere grap![]()
Teeuwen is veull leuker
![]()
yeah ... waarom niet? geef mij 1 reden waarom ik daar niet van zou kunnen genieten?quote:Op maandag 22 juni 2009 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Groupies zijn bv mensen die zich vereenzelvigen met figuren die ze op tv zien en daar jaren later nog steeds niet van los komen.
Ik keek 1 minuut in je posthistorie en zie dat ook jij lekker gaat genieten van huubs kindje![]()
I rest my case![]()
[..]
Ik zei zeugmaar daar heeft ze dan ook een neus voor
![]()
Ik maakte daarna trouwens nog een veel hardere grap![]()
Zou zo een alcoholverbod ook niet iets voor jou zijn?quote:
Waar heb ik gezegt dat ik ook denk dat het een gedrocht wordt"het kindje van Huub en Claire"quote:Op maandag 22 juni 2009 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou zo een alcoholverbod ook niet iets voor jou zijn?
Maar je hebt wel een punt, ik denk ook dat het een gedrocht wordt, een soort gesmolten ETwaar claire zich kapot voor moet gaan schamen.
Het is maar goed dat moederliefde blind is anders ligt ie binnen de kortse keren bij het grofvuil
Klinkt alweer een stuk anders dan net, toen je nog heel verontwaardigd klonkquote:Op maandag 22 juni 2009 03:51 schreef snetje het volgende:
[..]
yeah ... waarom niet? geef mij 1 reden waarom ik daar niet van zou kunnen genieten?
ik zie 2 mensen in love en 2 mensen die uitkijken naar een nieuw wondertje.... wie ben ik om dat te gaan neersabelen? ik ken ze niet eens !!!
Ik snap je logica ook niet, je vindt het heel raar dat mensen huub neersabelen, maar ophemelen doe je kennelijk graag, ookal ken je ze nietquote:Op maandag 22 juni 2009 02:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Huub blijft schijnbaar in beeld ... Joost mag weten wat die knaap ter weeg heeft gebracht bij sommigen..iedereen blijft maar vol van hem![]()
de één positief.. de ander flink negatief ...de negatieven trekken de positieven weer aan en zo rolt bijna elk topicje hier weer verder met de naam Huub erin![]()
Ik kijk dwars door je heenquote:jij mag dan 1 minuut in mijn posthistorie hebben gelezen en je denkt dan al een beeld van mij te hebben?
1 minuut!!! cool! ..... nee echt cool !! wouw!! waar was jij al die tijd ?
quote:
Teeuwen is opeens een stuk minder leuk als je het op huub betrekt hequote:Op maandag 22 juni 2009 04:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Niet normaal wat jij even spontaan tikt.Te erg voor woorden.Lees wat je tikt @creep![]()
![]()
Mods ingrijpen graag,![]()
Als er iemand het over drank heeft ben jij het wel.Zo en nu ga ik pitten pfffquote:Op maandag 22 juni 2009 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Klinkt alweer een stuk anders dan net, toen je nog heel verontwaardigd klonk
[..]
Ik snap je logica ook niet, je vindt het heel raar dat mensen huub neersabelen, maar ophemelen doe je kennelijk graag, ookal ken je ze niet![]()
![]()
[..]
Ik kijk dwars door je heen![]()
:En zie een iets te grote lever W
Teeuwen is heeel leuk Huub idem dito,jij niet! Doeiiiquote:Op maandag 22 juni 2009 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Teeuwen is opeens een stuk minder leuk als je het op huub betrekt he
http://www.dumpert.nl/med(...)voet_kinder_dvd.htmlquote:Op maandag 22 juni 2009 04:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Teeuwen is heeel leuk Huub idem dito,jij niet! Doeiii
Ja hierzo en in t Palinggate was t ook raak.En Yvonne ik stem op je hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:21 schreef yvonne het volgende:
Zeg goedemorgen!
Was gezellig vannacht zo te lezen
Hé, leukquote:Op maandag 22 juni 2009 08:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hierzo en in t Palinggate was t ook raak.En Yvonne ik stem op je hoor.
Oh, jij doet ook mee zie ik. Nou, dat gaat dan in een moeite door. Nog even en je staat op pagina 1.quote:
Jaaaahquote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef lookinforyou het volgende:
Ik stem ook op Yvonne, en natuurlijk op Bommie en Eva![]()
En stem ook op Freena
En Yvonne staat al op de eerste pagina
en Bommie wat duurt het lang met die punten![]()
Revenge of the 'sopmob'quote:Op maandag 22 juni 2009 11:16 schreef Nizno het volgende:
Goeiemorgen.............. Ik snap er niets van... Wat doet dat watje in de TT?
Ikkke ook, wil wel linken zien, ben te lui om te zoeken.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hierzo en in t Palinggate was t ook raak.En Yvonne ik stem op je hoor.
Ze zijn de tel kwijt.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef lookinforyou het volgende:
en Bommie wat duurt het lang met die punten![]()
Kijk van gert had dit al niet gemogen omdat het de sfeer zou verpesten, maar dit is static's forum, volgens mij kan daar wel wat meerquote:Op maandag 22 juni 2009 07:37 schreef versabommie het volgende:
tvp enzo.... Eend mag blij zijn dat het jachtseizoen over is
Van Gert niets te duchten. Die zit met een klamme klauw vellen in z'n zwembroek op een spaans strand.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk van gert had dit al niet gemogen omdat het de sfeer zou verpesten
ja en die van velzen is ook youp voorbij..... Dat voor zo'n klein ventjequote:Op maandag 22 juni 2009 13:58 schreef evaxsis het volgende:
Wat is er nou met Bommie gebeurd, Vanvelzen is hem weer voorbij
En waarom laat Bommie dit gebeuren hij moet meer gaan spammenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en die van velzen is ook youp voorbij..... Dat voor zo'n klein ventje
Ik denk dat die jongen zich suf spemt... Hij houdt geen vrienden meer over met al zn gespemquote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En waarom laat Bommie dit gebeuren hij moet meer gaan spammen
Ahhh die Bommie toch, ik las zoiets dat er hier users zijn die genoten dat Bommie weer onder VanVelzen daalde. Is er nu dan ook een offensief tegen Bommie aan de gang.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen zich suf spemt... Hij houdt geen vrienden meer over met al zn gespem
Het komt aanquote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef freena het volgende:
Even kijken of mijn eerste FOK berichtje goed aankomt:)
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef freena het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef freena het volgende:
Gelukkig niet nee,quote:Op maandag 22 juni 2009 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het komt aan
Maar het mogen langere berichten zijn dan op twitter.... Je hoeft niet onder de 140 tekens te blijven
hahahahahhaha ja daar heb jij vaker last van he?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee,
Daar word ik wel zo frustie van dat je ik zinnen steeds moet gaan inkorten
LOL als ik een sms stuur zijn het meestal wel 2 berichten langquote:Op maandag 22 juni 2009 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahhaha ja daar heb jij vaker last van he?
Ben blij dat ik genoeg sms dus weet dat ik weinig tekens kan gebruiken
Grijnzquote:Op maandag 22 juni 2009 14:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL als ik een sms stuur zijn het meestal wel 2 berichten lang
Ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Grijnz
Ik doe veel in 1 sms. Alleen als het ECHT duidelijk moet zijn zijn het 2 of meer.
Weer 4 plusjes trouwens
t scheelt dat yvonne nu ook op pagina 1 staat... want dat was wel extra klikwerk dat ze op 2 stond....quote:Op maandag 22 juni 2009 14:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ookik plus ook nu 4x en het was al bijna een halve dagtaak
Ik had een extra tabblad voor Yvonne aangemaakt, die heb ik nu weer kunnen sluitenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
t scheelt dat yvonne nu ook op pagina 1 staat... want dat was wel extra klikwerk dat ze op 2 stond....
Autisme, herkenbaar. Niet in familiebanden, wel dat ik zwemles geef aan gehandicate kids en daarbij ook autistische kinderen tegen kom.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:00 schreef Coos het volgende:
Hoi Freena welkom hiero. Zit al dagen op je te plussen en het die Claire zal toch wel verwijderd worden tzt.
![]()
We gaan gewoon door.
Zo is dat ...quote:Op maandag 22 juni 2009 15:00 schreef Coos het volgende:
Hoi Freena welkom hiero. Zit al dagen op je te plussen en het die Claire zal toch wel verwijderd worden tzt.
![]()
We gaan gewoon door.
Wat lief!!! Super bedanktquote:Op maandag 22 juni 2009 15:00 schreef Coos het volgende:
![]()
We gaan gewoon door.
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Autisme, herkenbaar. Niet in familiebanden, wel dat ik zwemles geef aan gehandicate kids en daarbij ook autistische kinderen tegen kom.
Heel goed doel!! Dat kan ik never nooit niet ontkennen!!
Smsverkeer. Ja dat is abosluut waar. Zo wordt twitter gebruikt. Of dat slecht is.. Nee.
Als je een echt doel er mee wilt bereiken kun je dat beter via een blog oid doen.
Niet dat het slecht is om via Twitter hier ook extra aandacht voor te vragen.
Gebruik het zelf ook als veredelde sms.
En als ik het stuk over Roel van Velzen lees dat hij via Twitter een instrument opgetrommeld heeft omdat ze iets vergeten waren. Anders was dat via sms naar een radiostation gegaan waarschijnlijk.
Dus ook dat was vervanging van sms.
Je site ga ik eens meenemen binnen het bedrijf om eens te kijken wat hier mee gedaan kan worden. Goede doelen zijn nooit verkeerd!
PS. Dit verhaal geeft me een extra reden om jou boven klehr te krijgen!!
Daarom zit ik ook niet in de wall of famequote:Op maandag 22 juni 2009 15:12 schreef freena het volgende:
[..]
oh zo bedoelde ik het niet hoor...ik vind het ook lekker makleijk om berichtjes naar mn zusje te sturen enzo:) maar ik doelde op het ontbreken van echte tweets. Ik ben best actief en bijvoorbeeld een Esmee en Ilse ook. Daarom hebben we ook followers..... Niet 6 tweets van vriendje naar vriendinnetje en terug en verder niets interessants voor de andere lezers.....alleen maar om mee te kunnen doen aan de wedstrijd..daar is twitter niet voor bedoelt naar mijn mening...maar ja ik ben ook maar een mens;)
thanks for the support!!! hoop dat we die kleintjes allemaal kunnen helpen ooit......
Hoi Freenaquote:Op maandag 22 juni 2009 14:52 schreef freena het volgende:
Zal ik mijn eerst eens even voorstellen? Krijg de indruk dat dat wel handig is als ik zo gebashed word door de BN-er clan;)
Meer info op www.freena.nl (anders wordt het zo'n " kijk mij verhaal". wil je meer weten, bezoek mn site.
In het kort:
Freena Eijffinger
28 jaar
Zit nu zo'n 10 jaar in de IT
Heb een eigen IT-bedrijf
Ik game graag (guitar hero), geef betaalde demo's bij bedrijven
Heb 2 honden (corgi's, Quinten en Merlijn)
Doe modellenwerk (ja ook betaald, maar het blijft een hobby, voordat daar weer allemaal commentaar op komt...) Nee ik zit niet bij een bureau, ja ik sport en eet graag
Doe aan snowboarden, essboarden en fitness
ennum....ik twitter dus ik besta
Waarom op mij te stemmen?
Ik hoop dat ik met mijn nummer 1 plek publiciteit kan halen voor de goede zaak waarmee ik bezig ben met mijn bedrijf.
Mijn broertje lijdt aan Autisme: Het syndroom van Asperger.
Momenteel ben ik met TNO en het Nederlands Autsme Instituut in gesprek om applicaties te ontwikkelen voor de Microsoft Surface. (meer info: www.surface.com) Met deze applicaties wil ik o.a. kinderen helpen met autisme, de behandelaars helpen met behandeling en diagnostiek en hopelijk de wachtlijsten verkorten. We zijn nog op zoek naar geldschieters voor het onderzoek, dus als ik dat kan verkondigen aan zoveel mogelijk mensen...graag. Hier is al een begin:)
Daarnaast vind ik dat een Twitter verkiezing moet gaan over en tussen mensen die ook echt een bijdrage leveren aan dit platform. Dat houdt dus niet in dat ik alle BN-ers haat die nu aan deze wedstrijd meedoen. Ilse twittert namelijk vrij regelmatig en Esmee ook, die zijn leuk om te volgen. Als die winnen heb ik er totaal geen moeite mee, maar bepaalde mensen die alleen twitteren sinds deze verkiezing en het platform gebruiken als vervangend sms-verkeer.....
Nou laat maar komen het commentaar: ........
Ja en jij hebt mij erop gezet, had ik zelf nooooiit gedaanquote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet in de wall of fame
Wil ik ook niet dus dat scheelt
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef irma45 het volgende:
[..]
Hoi Freena
Alle respect wat je doet voor syndroom asperger.
Jammer voor jou dat je niet meer op nummer 1 staat.
Maar gelukkig wel Claire nummer 1.
Ik volg Claire en ook Huub op hun website.Nu ze op twitter ook zijn hebben ze via een fan tedanken,die heeft ze aangemeld.
Dus die niet tegen zijn verlies kan is maar zielig hoor.
Zo weer paar +++ voor Claire en Huub.
doei
Dat was om jou te pestenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja en jij hebt mij erop gezet, had ik zelf nooooiit gedaan
hallo Irma,quote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef irma45 het volgende:
[..]
Hoi Freena
Alle respect wat je doet voor syndroom asperger.
Jammer voor jou dat je niet meer op nummer 1 staat.
Maar gelukkig wel Claire nummer 1.
Ik volg Claire en ook Huub op hun website.Nu ze op twitter ook zijn hebben ze via een fan tedanken,die heeft ze aangemeld.
Dus die niet tegen zijn verlies kan is maar zielig hoor.
Zo weer paar +++ voor Claire en Huub.
doei
kloptquote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus het is allemaal jouw schuld dat ik van de spanning weer ben gaan roken...LOL
Het is natuurlijk nooit te laat om jou ook op de Tweeterwall te zettenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
* Nizno pakt popcorn er bij en leest nu even mee zonder te tikken
Je moet Yvonne ook ff in je sig zettenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus het is allemaal jouw schuld dat ik van de spanning weer ben gaan roken...LOL
Hallo Freena.Allereerst respect voor wat de doet voor Syndroom van Asperger.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:20 schreef freena het volgende:
[..]
hallo Irma,
volgens mij is lezen moeilijk he....ik schreef net dat als ik van Ilse de Lange of Esmee Denters zou verliezen ik er geen moeite mee zou hebben. Claire (huub heb ik niet zo'n aversie tegen, want die twittert regelmatiger) twittert niet tot nooit. Daarnaast heeft ze zich pas vorige week ingeschreven...dus waarom verdient zij dan de titel MStwitter...mag jij me daar eens van overtuigen en dan ga ik misschien zelf wel op haar stemmen.
Give me one good reason....gegeven mijn idee over de gedachte achter deze verkiezing...
komt u maar...en dan graag in ABN (algemeen begrijpelijk nederlands)
Maar dat neemt nog niet weg dat ze zich pas op twitter heeft aangemeld tijdens dat de wall of fame al bezig was en dus eigenlijk geen recht heeft op de fame die ze zou krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hallo Freena.Allereerst respect voor wat de doet voor Syndroom van Asperger.
Claire geeft heel veel reacties op haar hyves en schrijft daar ook regelmatig op blogs waar ze zoal mee bezig is.Het twitteren heeft ze pas ontdekt.Zoals vele mensen .Dus dat kun je haar niet kwalijk nemen.Haar hyves houdt ze dus ook heel goed bij.Daarnaast is ze hoogzwanger,heeft tot voor kort hele dagen gewerkt en dan gaat hyven of twitteren ook wat lastig.Het is n.l geen kantoorbaan "runt een eigen bedrijf"die ze heeft waar"als je achter een computer zit ondertussen kan twitteren of hyven".Staks als het kind geboren is zal ze ook niet veel tijd hebben neem ik aan.Zeker niet als ze ook weer gaat beginnen met werken.
O,en ik stem me rot op Ilse de Lange.![]()
Als je in de top 20 blijft kom je toch wel in die wall of fame.Mooi toch.Ik snap best dat het een beetje zuur voor je is,maar het gaat niet altijd zoals men graag iets zou willen in het leven.Dat ik je veel succes wens met je goede doel zeg ik bij deze.
Zo en nu ga ik weer even stemmen.
p.s Ik heb een neefje met Asperger dus keep up the good work
Welkom Freena, goed bekend op het www en goed bezigquote:Op maandag 22 juni 2009 15:08 schreef freena het volgende:
[..]
Wat lief!!! Super bedankt
en...laten we het hopen..dat alleen bn-ers met een "meaning for twittering" blijven.....
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:29 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
De stemmen die ik pc eend had willen geven, als ie meedeed, gaan nu naar Claire; gewoon omdat het kan.
Ga naar VOLquote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Wijnneus het volgende:
Ps. mijn stemgedrag op Twitter is wat veranderd door wat banale uitlatingen hier over zwangere vrouwen, vandaar!
quote:
Wat moet ik DAAR in hemelsnaam doen?quote:
Wat je wat ik doe voor jou plusjequote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Wijnneus het volgende:
Ps. mijn stemgedrag op Twitter is wat veranderd door wat banale uitlatingen hier over zwangere vrouwen, vandaar!
Wat zij zegtquote:Op maandag 22 juni 2009 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zeekoe MOET van de eerste plaats...
p.s. even een eigen spam
[INZENDINGEN] Doe een emoticon na
Ik had het over een banale opmerking, en jij gaat over het huishouden beginnen?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat je wat ik doe voor jou plusje![]()
Moet ik door de knieën gaan, huis soppen, boodschappen doen, jou naar de mond praten![]()
![]()
En als jij voor Freena stemt maak je mij dus ook blij en vergeet vooral Yvon en Bommie niet
Ik ben trots op jouquote:Op maandag 22 juni 2009 18:27 schreef versabommie het volgende:
Jezus fucking grrrrrrrrrrrrist zijn die levensloze Huub-groupies hier nou nog? En kan mijn naam uit de TT, ik wil in geen geval geassocieerd worden met die verschrikkelijke vrouwenmepper!
Voor mooiii en al die andere soppers een goede tip : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ik+zoek+een+leven&meta=&aq=f&oq=
ps voor wederom die huub-addepten die nog lang niet door hebben dat dgk al tijden over is: For the love of god stem niet op mij, anders voelt het of ik misbruik maak van geestelijk minder bedeelden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik had het over een banale opmerking, en jij gaat over het huishouden beginnen?![]()
Op Bommie heb ik ook gestemd, totdat zijn stemmen weg waren dus daar wacht ik nog even mee, en ja Yvonne, die plus ik ook.
Stemmen trutquote:
Men krijgt hier niet snel voet aan de grond..........maar als ik hier post ben ik dan een groupie??quote:Op maandag 22 juni 2009 18:27 schreef versabommie het volgende:
Jezus fucking grrrrrrrrrrrrist zijn die levensloze Huub-groupies hier nou nog? En kan mijn naam uit de TT, ik wil in geen geval geassocieerd worden met die verschrikkelijke vrouwenmepper!
Voor mooiii en al die andere soppers een goede tip : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ik+zoek+een+leven&meta=&aq=f&oq=
ps voor wederom die huub-addepten die nog lang niet door hebben dat dgk al tijden over is: For the love of god stem niet op mij, anders voelt het of ik misbruik maak van geestelijk minder bedeelden.
Je weet dondersgoed wie dat zei! Dat was duck, en je gaf lichtelijk bijval. Moet ik je quoten?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus je wilt dat ik jou naar de mond gaat praten, en daarbij was het dus niet mijn opmerking maar als jij wilt dat ik het gezegd heb ook goed want ik kan daar dus niet mee zitten.
Goezo vooral doorgaan met Bommie, Freena en Yvonne te plussen want die gun ik het dus ook
Ach man doe wat je niet laten kanquote:Op maandag 22 juni 2009 18:36 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wie dat zei! Dat was duck, en je gaf lichtelijk bijval. Moet ik je quoten?
Vond ik gewoon niet netjes, Dat mag ik toch vinden en doorvoeren in mijn Twitterstem?
Wat probeer je nou te zeggen dan nee je staat er niet op en nee ik hoef jouw stem niet met jouw achterliggende argumentenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Sterk argument, als je stemmen wilt winnen, ik sta er tenslotte niet op.
[INZENDINGEN] Doe een emoticon naquote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Op joukan het al, mag ik dan nog 1x dat linkje van je please?
Goed hè hoe snel Yvonne gaatquote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Anniebab het volgende:
Jeeuueueutje Yvonne gaat ook hard zeg!! die zit straks zo bij de laatste 20!!!Duurt trouwens wel lang voordat bommie zijn oude stemmen terugkrijgt!!
Niet goed bij je hoofd ofzo .... bij FOK kan veel , gaat mij te ver dit ... en jij bent dus een medemens van ons /mijquote:Op maandag 22 juni 2009 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou zo een alcoholverbod ook niet iets voor jou zijn?
Maar je hebt wel een punt, ik denk ook dat het een gedrocht wordt, een soort gesmolten ETwaar claire zich kapot voor moet gaan schamen.
Het is maar goed dat moederliefde blind is anders ligt ie binnen de kortse keren bij het grofvuil
Helemaal mee 1s !quote:Op maandag 22 juni 2009 19:00 schreef superrmama het volgende:
[..]
Niet goed bij je hoofd ofzo .... bij FOK kan veel , gaat mij te ver dit ... en jij bent dus een medemens van ons /mijplaatsvervangende schaamte
, echt niet OK
![]()
![]()
Tada Dankquote:
Kwekquote:Op maandag 22 juni 2009 19:00 schreef superrmama het volgende:
[..]
Niet goed bij je hoofd ofzo .... bij FOK kan veel , gaat mij te ver dit ... en jij bent dus een medemens van ons /mijplaatsvervangende schaamte
, echt niet OK
![]()
![]()
Ach gossie...quote:Op maandag 22 juni 2009 19:09 schreef beequeen het volgende:
Wat is dit een sneu topique geworden zeg. Woorden als: zeekoe, zeug, vrouwenmepper, kindje van Huub en Claire wordt een gedrocht....tè erg.Ik stem vrolijk verder maar mij zie je mij niet meer terug.
Succes Yvonne, Huub, Claire, Freena, Eric en Ilse.Ik hoop dat Bommie zijn stemmen terugkrijgt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef evaxsis het volgende:
Het was leuk hier, en ik sluit me ook bij Bommie aan.
Ik wil uit de TT, met al deze zure fans die alleen de sfeer hier proberen te vergallen.
De humor is er allang vanaf sinds zij een offensief houden, het voelt niet meer eigen aan dus hier de reden mijn naam niet meer in het vervolg topic te plaatsten.
De onderbroeken zijn godverdomme net droogquote:Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef Copycat het volgende:
Oh My Freakin' God. Het Huublegioen is weer op dreef.
Stemmen op groen linksquote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef PC eend het volgende:
Wat betekenen die groene lintjes bij freena en claire
Toon steun voor de democratie in Iran voeg groene overlay op uw Twitter avatar met 1-klik - http://helpiranelection.com/quote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef PC eend het volgende:
Wat betekenen die groene lintjes bij freena en claire
Jij kent eend nog niet zo goed hèquote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Toon steun voor de democratie in Iran voeg groene overlay op uw Twitter avatar met 1-klik - http://helpiranelection.com/
Neequote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij kent eend nog niet zo goed hè
Ohhh *shock*quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ik dit ervan zeggen, hij weet veel.
nee nou dan is het '' goed''quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ik dit ervan zeggen, hij weet veel.
bomsiequote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef versabommie het volgende:
Hoi allemaaaaaaal! en vooral veel hoi zeggen kan het topic dicht, schaam me kapot met die gasten
Hoi dit zal wel de laatste worden in deze reeksquote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef versabommie het volgende:
Hoi allemaaaaaaal! en vooral veel hoi zeggen kan het topic dicht, schaam me kapot met die gasten
Hoi Layasa, vrouw uit dromenquote:
Nouja, denk dat ze strax gewoon lekker verder kunnen met een Huub en Claire vs de sterren op twitter waarmee ze dan weer het sterrendom wat in hun holle schedel leeft omtrent die vrouwen-mangelende kutdwerg ontkrachten en ze dus emotioneel dermate in de knoop komen te zitten dat ze zichzelf weer een paar uur geselen om weer te geloven in het woord van de Huubquote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi dit zal wel de laatste worden in deze reeks![]()
Heb je nou Tweeterwall alweer getwitterd voor jouw verloren plusjes?
Verlegen.... komop zeg .. ik ben het!quote:
Eend, deze bloedt dood... ergens nog een rel?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verlegen.... komop zeg .. ik ben het!
Poeh een heel verhaal, maar als zij daar dan mee wat ontzuren hebben zij mij zegenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, denk dat ze strax gewoon lekker verder kunnen met een Huub en Claire vs de sterren op twitter waarmee ze dan weer het sterrendom wat in hun holle schedel leeft omtrent die vrouwen-mangelende kutdwerg ontkrachten en ze dus emotioneel dermate in de knoop komen te zitten dat ze zichzelf weer een paar uur geselen om weer te geloven in het woord van de Huub![]()
Ik zeg, ieder lekker doen wat je doen wilt![]()
Tweeter nog niet getweet, zal ze nog een retweet van hun eigen tweet doen en dan kunen ze lekker de cholera genieten
Ik hoop het niet, wil ook wel een keer vroeg naar bedquote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend, deze bloedt dood... ergens nog een rel?
Ik wil wel doorgaan maar ik ben zwaar ongesteld, lijk Renate wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend, deze bloedt dood... ergens nog een rel?
Too much infoquote:Op maandag 22 juni 2009 20:13 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik wil wel doorgaan maar ik ben zwaar ongesteld, lijk Renate wel.![]()
Dus als ik er niet meer tegen kan, dan ben ik weg,
Er staat een mannetje bij jouw profielquote:Op maandag 22 juni 2009 20:13 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik wil wel doorgaan maar ik ben zwaar ongesteld, lijk Renate wel.![]()
Dus als ik er niet meer tegen kan, dan ben ik weg,
foutje, bedanktquote:Op maandag 22 juni 2009 20:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Er staat een mannetje bij jouw profiel
prima plan!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Poeh een heel verhaal, maar als zij daar dan mee wat ontzuren hebben zij mij zegen![]()
We kunnen natuurlijk ook met z'n alle jouw retweet naar hun toe sturen misschien komen ze dan wel in actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |