Groupies zijn bv mensen die zich vereenzelvigen met figuren die ze op tv zien en daar jaren later nog steeds niet van los komen.quote:Op maandag 22 juni 2009 03:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb hoogtevrees...
ben absoluut geen groupie ...was dat?
Ik zei zeugquote:mannen zijn soms zulke lullo's he! vooral als hun eigen vrouwen zwanger zijn en zich dik vet en aso voelen! en het wordt nog erger als ze merken dat hun partners naar andere vrouwen kijken die op dat moment geen ZEUG gedrag hebben .... hoe noem je zoiets dan?
denk nog maar eens even na over het woordje ZEUG wat je spontaan intypte.....no not funny !!!
euh daar hebben we bommie voor geloof ik ...quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Groupies gefrusteerdenzijn bv mensen die zich vereenzelvigenjaloers op zijn met figuren die ze op tv zien en daar jaren later nog steeds niet van los komen.
Ik keek 1 minuut in je posthistorie en zie dat ook jij lekker gaat genieten van huubs kindjeis dat erg dan?![]()
I rest my caseinderdaad,het interesseerd me geen hol wat je vindt
[..]
Ik zei zeugmaar daar heeft ze dan ook een neus voor
![]()
Ik maakte daarna trouwens nog een veel hardere grap![]()
Teeuwen is veull leuker
![]()
yeah ... waarom niet? geef mij 1 reden waarom ik daar niet van zou kunnen genieten?quote:Op maandag 22 juni 2009 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Groupies zijn bv mensen die zich vereenzelvigen met figuren die ze op tv zien en daar jaren later nog steeds niet van los komen.
Ik keek 1 minuut in je posthistorie en zie dat ook jij lekker gaat genieten van huubs kindje![]()
I rest my case![]()
[..]
Ik zei zeugmaar daar heeft ze dan ook een neus voor
![]()
Ik maakte daarna trouwens nog een veel hardere grap![]()
Zou zo een alcoholverbod ook niet iets voor jou zijn?quote:
Waar heb ik gezegt dat ik ook denk dat het een gedrocht wordt"het kindje van Huub en Claire"quote:Op maandag 22 juni 2009 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou zo een alcoholverbod ook niet iets voor jou zijn?
Maar je hebt wel een punt, ik denk ook dat het een gedrocht wordt, een soort gesmolten ETwaar claire zich kapot voor moet gaan schamen.
Het is maar goed dat moederliefde blind is anders ligt ie binnen de kortse keren bij het grofvuil
Klinkt alweer een stuk anders dan net, toen je nog heel verontwaardigd klonkquote:Op maandag 22 juni 2009 03:51 schreef snetje het volgende:
[..]
yeah ... waarom niet? geef mij 1 reden waarom ik daar niet van zou kunnen genieten?
ik zie 2 mensen in love en 2 mensen die uitkijken naar een nieuw wondertje.... wie ben ik om dat te gaan neersabelen? ik ken ze niet eens !!!
Ik snap je logica ook niet, je vindt het heel raar dat mensen huub neersabelen, maar ophemelen doe je kennelijk graag, ookal ken je ze nietquote:Op maandag 22 juni 2009 02:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Huub blijft schijnbaar in beeld ... Joost mag weten wat die knaap ter weeg heeft gebracht bij sommigen..iedereen blijft maar vol van hem![]()
de één positief.. de ander flink negatief ...de negatieven trekken de positieven weer aan en zo rolt bijna elk topicje hier weer verder met de naam Huub erin![]()
Ik kijk dwars door je heenquote:jij mag dan 1 minuut in mijn posthistorie hebben gelezen en je denkt dan al een beeld van mij te hebben?
1 minuut!!! cool! ..... nee echt cool !! wouw!! waar was jij al die tijd ?
quote:
Teeuwen is opeens een stuk minder leuk als je het op huub betrekt hequote:Op maandag 22 juni 2009 04:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Niet normaal wat jij even spontaan tikt.Te erg voor woorden.Lees wat je tikt @creep![]()
![]()
Mods ingrijpen graag,![]()
Als er iemand het over drank heeft ben jij het wel.Zo en nu ga ik pitten pfffquote:Op maandag 22 juni 2009 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Klinkt alweer een stuk anders dan net, toen je nog heel verontwaardigd klonk
[..]
Ik snap je logica ook niet, je vindt het heel raar dat mensen huub neersabelen, maar ophemelen doe je kennelijk graag, ookal ken je ze niet![]()
![]()
[..]
Ik kijk dwars door je heen![]()
:En zie een iets te grote lever W
Teeuwen is heeel leuk Huub idem dito,jij niet! Doeiiiquote:Op maandag 22 juni 2009 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Teeuwen is opeens een stuk minder leuk als je het op huub betrekt he
http://www.dumpert.nl/med(...)voet_kinder_dvd.htmlquote:Op maandag 22 juni 2009 04:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Teeuwen is heeel leuk Huub idem dito,jij niet! Doeiii
Ja hierzo en in t Palinggate was t ook raak.En Yvonne ik stem op je hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:21 schreef yvonne het volgende:
Zeg goedemorgen!
Was gezellig vannacht zo te lezen
Hé, leukquote:Op maandag 22 juni 2009 08:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hierzo en in t Palinggate was t ook raak.En Yvonne ik stem op je hoor.
Oh, jij doet ook mee zie ik. Nou, dat gaat dan in een moeite door. Nog even en je staat op pagina 1.quote:
Jaaaahquote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef lookinforyou het volgende:
Ik stem ook op Yvonne, en natuurlijk op Bommie en Eva![]()
En stem ook op Freena
En Yvonne staat al op de eerste pagina
en Bommie wat duurt het lang met die punten![]()
Revenge of the 'sopmob'quote:Op maandag 22 juni 2009 11:16 schreef Nizno het volgende:
Goeiemorgen.............. Ik snap er niets van... Wat doet dat watje in de TT?
Ikkke ook, wil wel linken zien, ben te lui om te zoeken.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hierzo en in t Palinggate was t ook raak.En Yvonne ik stem op je hoor.
Ze zijn de tel kwijt.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef lookinforyou het volgende:
en Bommie wat duurt het lang met die punten![]()
Kijk van gert had dit al niet gemogen omdat het de sfeer zou verpesten, maar dit is static's forum, volgens mij kan daar wel wat meerquote:Op maandag 22 juni 2009 07:37 schreef versabommie het volgende:
tvp enzo.... Eend mag blij zijn dat het jachtseizoen over is
Van Gert niets te duchten. Die zit met een klamme klauw vellen in z'n zwembroek op een spaans strand.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk van gert had dit al niet gemogen omdat het de sfeer zou verpesten
ja en die van velzen is ook youp voorbij..... Dat voor zo'n klein ventjequote:Op maandag 22 juni 2009 13:58 schreef evaxsis het volgende:
Wat is er nou met Bommie gebeurd, Vanvelzen is hem weer voorbij
En waarom laat Bommie dit gebeuren hij moet meer gaan spammenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en die van velzen is ook youp voorbij..... Dat voor zo'n klein ventje
Ik denk dat die jongen zich suf spemt... Hij houdt geen vrienden meer over met al zn gespemquote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En waarom laat Bommie dit gebeuren hij moet meer gaan spammen
Ahhh die Bommie toch, ik las zoiets dat er hier users zijn die genoten dat Bommie weer onder VanVelzen daalde. Is er nu dan ook een offensief tegen Bommie aan de gang.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen zich suf spemt... Hij houdt geen vrienden meer over met al zn gespem
Het komt aanquote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef freena het volgende:
Even kijken of mijn eerste FOK berichtje goed aankomt:)
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef freena het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef freena het volgende:
Gelukkig niet nee,quote:Op maandag 22 juni 2009 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het komt aan
Maar het mogen langere berichten zijn dan op twitter.... Je hoeft niet onder de 140 tekens te blijven
hahahahahhaha ja daar heb jij vaker last van he?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee,
Daar word ik wel zo frustie van dat je ik zinnen steeds moet gaan inkorten
LOL als ik een sms stuur zijn het meestal wel 2 berichten langquote:Op maandag 22 juni 2009 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahhaha ja daar heb jij vaker last van he?
Ben blij dat ik genoeg sms dus weet dat ik weinig tekens kan gebruiken
Grijnzquote:Op maandag 22 juni 2009 14:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL als ik een sms stuur zijn het meestal wel 2 berichten lang
Ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Grijnz
Ik doe veel in 1 sms. Alleen als het ECHT duidelijk moet zijn zijn het 2 of meer.
Weer 4 plusjes trouwens
t scheelt dat yvonne nu ook op pagina 1 staat... want dat was wel extra klikwerk dat ze op 2 stond....quote:Op maandag 22 juni 2009 14:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ookik plus ook nu 4x en het was al bijna een halve dagtaak
Ik had een extra tabblad voor Yvonne aangemaakt, die heb ik nu weer kunnen sluitenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
t scheelt dat yvonne nu ook op pagina 1 staat... want dat was wel extra klikwerk dat ze op 2 stond....
Autisme, herkenbaar. Niet in familiebanden, wel dat ik zwemles geef aan gehandicate kids en daarbij ook autistische kinderen tegen kom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |