Je hebt dat bericht dat schreeuwend vraagt om tegoed te kopen al die tijd gemist?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef iBolt het volgende:
LOOOOL
Ik merk dus nu net dat je eigenlijk moet betalen om te reageren op kamernetwat voor ontzettende kanker harde faal is dat zeg... nou dan pak ik gewoon over 1 jaar lekker me kamertje bij vestide waar ik al bijna anderhalf jaar sta ingeschreven.
Gek hé, mensen die geld willen hebben voor hun diensten in een markt met heel veel vraag. Jij zou het gratiesh doen, zekerquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef iBolt het volgende:
LOOOOL
Ik merk dus nu net dat je eigenlijk moet betalen om te reageren op kamernetwat voor ontzettende kanker harde faal is dat zeg... nou dan pak ik gewoon over 1 jaar lekker me kamertje bij vestide waar ik al bijna anderhalf jaar sta ingeschreven.
"Diensten"quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gek hé, mensen die geld willen hebben voor hun diensten in een markt met heel veel vraag. Jij zou het gratiesh doen, zeker
Alsof jij het gratis en voor niets zou doen, manquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
"Diensten"
een beetje advertentietjes hosten
Goed argumentquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
"Diensten"
Ja want ik heb nog nooit gereageerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt dat bericht dat schreeuwend vraagt om tegoed te kopen al die tijd gemist?
dit dus...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
"Diensten"
Ik weet niet hoe ik zoiets zou moeten bouwen, maar in principe moet je dit vrijwel niks kosten. Dat zou ik dan best gratis willen aanbieden. Zoiets kan je bij wijze van spreken nog vanuit huis draaien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof jij het gratis en voor niets zou doen, man.
Gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
wikwakka, ik wil je niet ongelukkig maken maar..
IK HEB DE KAMER!
Begrijpelijk, maar nu moet je nog gaan verhuizenquote:
25 m2 is wel flink grootquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar nu moet je nog gaan verhuizen. Welke buurt is het? Het mooiste is natuurlijk in het centrum van Grunn wonen.
Ik ga denk ik maar op een kamer vna 25m2, 30 minuten per tram van de universiteit af reageren. Met maar één huisgenoot, een vrouw. Niet echt perfect, maar ik denk dat ik mijn eisen zal moeten minderen.
Feli dan maar!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
IK HEB DE KAMER!
Gefeliciteeeerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
IK HEB DE KAMER!
Wacht maar, straks kom rickokun je opwachten met zijn spuitende vleesmans!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat was een grapjevanwege de APPElstraat.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, straks kom rickokun je opwachten met zijn spuitende vleesmans!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |