Wauwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:52 schreef _Loki het volgende:
IKHEBEREEEEN!:R:R:R
ze hebben net gebeld en het is zó perfect gewoon. 22m², 300 euro per maand, en het is heel gezellig en het klikte heel goed met die mensen dus het is zo geweldig. <3
Ik hoop het zoooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
..........en gefeliciteerd BT met je 18e verjaardag. Dat je vandaag te horen krijgt dat je je kamer krijgt
.
Vertelquote:
Het was tijdens de 5e keer hospiteren, ze zouden bellen als ik t was geworden en smsen als ik het niet was geworden voor 22:30. Nou niks te horen gekregen, lees ik net in mn email dat ik t ben geworden en dat ze mn nummer niet goed hadden opgeschrevenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jullie maken mij verdrietig, maar gefeliciteerd dan maar
.
Ik duim voor jequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoop het zoooooooooooooooooooooooooooooo!
[..]
Vertel!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:12 schreef Repeat het volgende:
12m², volgens mij is mn badkamer groter
edoch gefeliciteerd.
Studenten maken tegeltjes niet schoonquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wauw. WTF moet je met een badkamer van 12m2. Overdaad schaadt. Zoveel tegeltjes om schoon te maken.
Klinkt goed, behalve de grootte van de kamer dan, maar als je een redelijke woonkamer hebt is dat niet zo erg, lijkt mequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:11 schreef florabay het volgende:
[..]
Het was tijdens de 5e keer hospiteren, ze zouden bellen als ik t was geworden en smsen als ik het niet was geworden voor 22:30. Nou niks te horen gekregen, lees ik net in mn email dat ik t ben geworden en dat ze mn nummer niet goed hadden opgeschreven![]()
Maar wel suuuuper fijn ik had de hoop al opgegeven aangezien ik vrijdag op vakantie ga en dan de komende tijd geen hospiteeravonden kan doen.
Kamer is ongeveer 12m2, niet heel groot maar dat maakt niet uit. Gezellige huisgenoten en midden in het centrum![]()
Gewoon afwachten wikwakkaHoe vaak ben je al wezen hospiteren?
Haha ja de grootte is een minpunt maar tis maar net hoe je het inricht. Daarbij, ik was ook heel kieskeurig, geen verenigingshuizen, liefst gemengde huizen (jongens/meisjes), wc/douche met niet al te veel mensen hoeven delen en natuurlijk liever een kamer groter dan 12m2. Maarja ik was al 4x wezen hospiteren en ik had toch wel écht een kamer nodig du sik ben blij met wat ik nu hebquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Klinkt goed, behalve de grootte van de kamer dan, maar als je een redelijke woonkamer hebt is dat niet zo erg, lijkt me.
Ik ben nog niet wezen hospiteren (lees hierboven maar waarom niet, was wel een perfecte kamer), maar ik doe er deze week denk ik twee
. En mischien ben ik ook nog eens te kieskeurig, want ik heb tot nu toe niet eens naar kamers van 12m2 of kleiner gekeken
, en die popie jopie huisjes sla ik meestal ook meteen over
.
Ik sla kamers van minder dan 16 m2 eigenlijk in alle gevallen over.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
En mischien ben ik ook nog eens te kieskeurig, want ik heb tot nu toe niet eens naar kamers van 12m2 of kleiner gekeken,
Ja, dat lijkt mij echt verschrikkelijk. zo'n kamertje waar je maar één stap kan zetten. Ik heb nu trouwens nog steeds niks van Stadswonen gehoord, dus ik ga denk ik ook maar eens naar kamers in Rotterdam west kijken. Er staat er nu één, 18m2, 5m van een metrostation, en in een redelijke buurt met voornamelijk herenhuizen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:07 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Ik sla kamers van minder dan 16 m2 eigenlijk in alle gevallen over.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Joepie! Ik heb een kamer. En ik wil eigenlijk zo snel mogelijk doorverhuizen. Acht vierkante meter lijkt me nogal klein...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |