Jezus! Dat is wel lang 3 uur heen 3 uur terug! Waar ga je studeren?quote:Op zondag 28 juni 2009 07:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Voor mij gaat het 50 euro aan vervoer (trein/bus/metro) per keer kosten om te hospiteren, nu maar hopen dat ik dat niet al te vaak hoef te doen, want anders wordt het een dure grap. En een saaie, want heen en terug duurt ongeveer 6 uur
.
Afschrikwekkende hobbies zou ik er wel buiten laten, of het zo opschrijven dat het niet eng lijkt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schrijf iets leuks over jezelf, hobby's, studie/school, sport, uitgaan, persoonlijkheid en iets opvallends, etc. Ik denk dat toekomstige huisgenoten vooral naar dat soort zaken kijken?
Ik ga naar Rotterdam, maar woon ('s zomers) in een huis ergens ten noorden van Assen. Ik sta inderdaad al aangemeld bij Stadswonen, maar daar moet je vaak volgens mij toch nog hospiteren, dat is natuurlijk best begrijpelijk. Ik kan zoals je zegt tijdelijk in een saai huis gaan wonen, maar dat lijkt me ook niet van je het - het lijkt me beter om alles gewoon in een keer goed te doenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:35 schreef florabay het volgende:
[..]
Jezus! Dat is wel lang 3 uur heen 3 uur terug! Waar ga je studeren?
Je kan je bij een plaatselijke studentenhuisvesting aanmelden en met je reistijdvoorrang kunnen ze je zo ergens plaatsen geloof ik.. Weet niet precies hoe dat zit & of dat overal zo is. Dat zou je ook nog altijd kunnen doen, vervolgens vanuit die kamer waarin je geplaatst wordt hospiteren etc en dan na een maandje weer eruit als je een betere kamer hebt?
Whehe mij kost het ook 35 per keer met het OV en zo'n 40 met de autoquote:Op zondag 28 juni 2009 07:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Voor mij gaat het 50 euro aan vervoer (trein/bus/metro) per keer kosten om te hospiteren, nu maar hopen dat ik dat niet al te vaak hoef te doen, want anders wordt het een dure grap. En een saaie, want heen en terug duurt ongeveer 6 uur
.
Doen ze wel. Als je langer dan anderhalf uur (per trein van dichstbijzijnde station naar Rotterdam CS) nodig hebt kan je voor 25 euro (quote:Op zondag 28 juni 2009 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Deed Stadswonen maar aan reistijdvoorrang.
Dan kies ik liever zélf waar ik wil wonenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:08 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Doen ze wel. Als je langer dan anderhalf uur (per trein van dichstbijzijnde station naar Rotterdam CS) nodig hebt kan je voor 25 euro () een urgentieverklaring aanvragen. Dit moet je echter pas doen als je op het laatste moment nog steeds niets hebt, want met deze verklaring moet je elk aanbod accepteren.
Hetzelfde hierquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:07 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Godver, ik word echt de hele tijd niet uitgenodigd...Van de 15 reacties nog maar 2 hospiteeravonden gehand. Ben ik nou echt zo afstotend?
Ach dat zijn dingen die erbij horen... kan je niks aan doen en moet je ook weinig van aantrekken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef _Loki het volgende:
Mij laten ze gewoon helemaal niks horen. Ik vind ze nogal asociaal ><''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |