abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70437162
nja mss hoor ik ook wel bij de nerds, heb een hele dag besteedt aan kamers lopen onderzoeken op internet. Ik heb meer kameraden die nerds zijn dan die macho's zijn. dus: nerds > popie-jopie. ff Nuanceren: dan wel de nerds die niet enkel aan het gamen zijn, maar meer het soort nerds die geobsedeerd zijn door technische natuurkunde en hoe cliché ook, af en toe een biertje drinken (of vaker) Ik bedoel als je aanwezig bent en meedoet dan kan ik heel goed met nerds.
pi_70441366
Voor mij gaat het 50 euro aan vervoer (trein/bus/metro) per keer kosten om te hospiteren , nu maar hopen dat ik dat niet al te vaak hoef te doen, want anders wordt het een dure grap. En een saaie, want heen en terug duurt ongeveer 6 uur .
Cool story, Hansel.
pi_70444298
quote:
Op zondag 28 juni 2009 07:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Voor mij gaat het 50 euro aan vervoer (trein/bus/metro) per keer kosten om te hospiteren , nu maar hopen dat ik dat niet al te vaak hoef te doen, want anders wordt het een dure grap. En een saaie, want heen en terug duurt ongeveer 6 uur .
Jezus! Dat is wel lang 3 uur heen 3 uur terug! Waar ga je studeren?
Je kan je bij een plaatselijke studentenhuisvesting aanmelden en met je reistijdvoorrang kunnen ze je zo ergens plaatsen geloof ik.. Weet niet precies hoe dat zit & of dat overal zo is. Dat zou je ook nog altijd kunnen doen, vervolgens vanuit die kamer waarin je geplaatst wordt hospiteren etc en dan na een maandje weer eruit als je een betere kamer hebt?
  zondag 28 juni 2009 @ 13:12:10 #79
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70445058
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Schrijf iets leuks over jezelf, hobby's, studie/school, sport, uitgaan, persoonlijkheid en iets opvallends, etc . Ik denk dat toekomstige huisgenoten vooral naar dat soort zaken kijken?
Afschrikwekkende hobbies zou ik er wel buiten laten, of het zo opschrijven dat het niet eng lijkt.
Ik heb bewust uit mn profiel gelaten dat ik van death metal hou, terwijl dat mijn grootste hobby is.

Maar goed, ik kreeg dan ook ergens een kamer niet omdat ik te "eng" was
pi_70449257
Wat een kut reden Mij wordt niet verteld waarom ik de kamer niet heb gekregen..
pi_70449457
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:35 schreef florabay het volgende:

[..]

Jezus! Dat is wel lang 3 uur heen 3 uur terug! Waar ga je studeren?
Je kan je bij een plaatselijke studentenhuisvesting aanmelden en met je reistijdvoorrang kunnen ze je zo ergens plaatsen geloof ik.. Weet niet precies hoe dat zit & of dat overal zo is. Dat zou je ook nog altijd kunnen doen, vervolgens vanuit die kamer waarin je geplaatst wordt hospiteren etc en dan na een maandje weer eruit als je een betere kamer hebt?
Ik ga naar Rotterdam, maar woon ('s zomers) in een huis ergens ten noorden van Assen. Ik sta inderdaad al aangemeld bij Stadswonen, maar daar moet je vaak volgens mij toch nog hospiteren, dat is natuurlijk best begrijpelijk. Ik kan zoals je zegt tijdelijk in een saai huis gaan wonen, maar dat lijkt me ook niet van je het - het lijkt me beter om alles gewoon in een keer goed te doen .
Cool story, Hansel.
pi_70450109
Roffa! Haha daar woont mn broer ook Maar vanuit Assen is dat inderdaad gruwelijk lang reizen, hopelijk hoef je niet zo vaak dan. Of meerdere kamers op 1 avond als dat lukt.. Was dat nou in dit topic dat werd gezegd dat je gemiddeld 10x moest hospiteren voordat je een kamer had? Dat heb ik ergens gelezen maar ik hoop dat dat aantal bij mij drastisch onder het gemiddelde ligt want om nou 10x op en neer te reizen is een beetje teveel van het goede

Wel fijn, ik moet morgen dus hospiteren en omdat het een SLS huis is moeten ze voorrang geven aan eerstejaars met reistijdvoorrang en nou hebben ze het tijdstip anderhalf uur vervroeg omdat iedereen zo ver moet reizen
pi_70450208
Deed Stadswonen maar aan reistijdvoorrang . Volgens mij geven ze wel voorrang aan mensen die het langste staan ingeschreven, dus mischien heb ik geluk. Ik sta namelijk al een maand of 9 ingeschreven.

En ik mag hopen dat ik het niet 10x hoef te doen, want dan ben ik ook weer 500 euro armer en heb ik 10 avonden verspild .
Cool story, Hansel.
pi_70450549
Ja dat vind ik nog het ergste, dat je avond is verspild. Hopelijk wordt 't m morgen of woensdag
pi_70465760
quote:
Op zondag 28 juni 2009 07:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe mij kost het ook 35 per keer met het OV en zo'n 40 met de auto !
  maandag 29 juni 2009 @ 21:08:45 #86
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_70492287
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Deed Stadswonen maar aan reistijdvoorrang .
Doen ze wel. Als je langer dan anderhalf uur (per trein van dichstbijzijnde station naar Rotterdam CS) nodig hebt kan je voor 25 euro ( ) een urgentieverklaring aanvragen. Dit moet je echter pas doen als je op het laatste moment nog steeds niets hebt, want met deze verklaring moet je elk aanbod accepteren.
Oh really?
pi_70492729
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:08 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

Doen ze wel. Als je langer dan anderhalf uur (per trein van dichstbijzijnde station naar Rotterdam CS) nodig hebt kan je voor 25 euro ( ) een urgentieverklaring aanvragen. Dit moet je echter pas doen als je op het laatste moment nog steeds niets hebt, want met deze verklaring moet je elk aanbod accepteren.
Dan kies ik liever zélf waar ik wil wonen . Maar als niemand me wil, dan is dat altijd nog een optie .
Cool story, Hansel.
pi_70523723
woehoe ik heb weer een kijkavond bij een hele leuke kamer.
Maar ze hadden me voor 6 uur ingeplanned omdat ik dan op tijd terug zou zijn (1,5 uur reizen). Wat betekend dat ik om half 5 moet vertrekken. Dat is echt een rare tijd. >< even terug gemailt dat ik moet werken en nou kan het gelukkig ook om half 9. Ik hoop echt dat dit 'm wordt!
pi_70524786
Ik heb morgen ook weer een kijkavond, ik hoop echt dat dit m word want ik heb niet echt veel zin om nog vaak op en neer te reizen. Daarbij komt dat ik nog 1,5 week de tijd heb om een kamer te zoeken
pi_70525451
Dat is niet heel lang nee. Wat ga je doen als deze 'm niet wordt?
pi_70529525
Dat weet ik nog niet, ik ga nu even inschrijven bij SLS wonen. Anders zoek ik verder na EL CID denk ik
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:44:42 #92
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_70533941
Leuk, een topic over hospiteren, ik meld me
Gisteren ben ik voor het eerst wezen hospiteren. Viel me alles mee, het was gewoon gezellig, beetje ouwehoeren enzo, alleen komt het er wel op aan wie de beste babbel heeft, helaas. En dat was ik niet, maar ik had ook niet echt een klik met de verhuurders, dus wat dat betreft vind ik het niet zo erg.

Morgen heb ik 3 hospitaties! Hopelijk wordt het wat. Donderdag heb ik er ook nog 1, voor de rest zullen we zien. Maar ik duim heel erg voor morgen!
pi_70534739
succes ermee he! :]
pi_70536434
Godver, ik word echt de hele tijd niet uitgenodigd...Van de 15 reacties nog maar 2 hospiteeravonden gehand. Ben ik nou echt zo afstotend?
Moeder, waar is mijn pils?
pi_70556225
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 08:07 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Godver, ik word echt de hele tijd niet uitgenodigd...Van de 15 reacties nog maar 2 hospiteeravonden gehand. Ben ik nou echt zo afstotend?
Hetzelfde hier ik heb nu nog maar 4 reacties over ofzo (van de 20!), en heb 2 avonden gehad !
pi_70559209
Mij laten ze gewoon helemaal niks horen. Ik vind ze nogal asociaal ><''
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:12:29 #97
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_70562594
Aaaaaaaah

Ik ben zo gefrustreerd! Vandaag 3 keer gehospiteerd, ik weet al dat ik 2 kamers niet heb, de andere hoor ik morgen, maar ik ga nergens vanuit. Morgen nog 1 kans, verder geen nieuwe uitnodigingen.

Ik ben nu al wanhopig
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:23:18 #98
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70563004
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef _Loki het volgende:
Mij laten ze gewoon helemaal niks horen. Ik vind ze nogal asociaal ><''
Ach dat zijn dingen die erbij horen... kan je niks aan doen en moet je ook weinig van aantrekken.

En wanhopig worden heeft geen zin, je meot gewoon net mazzel hebben. En het kameraanbod is nu klein en de vraag is groot. Dus je kansen zijn gewoon klein.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_70563189
Zijn er hier ook al mensen die wél al een kamer gevonden hebben?

Volgend schooljaar wil ik waarschijnlijk nog niet op kamers gaan, maar daarna ben ik dat wel van plan. Ik ben best wel benieuwd hoe lang jullie erover gedaan hebben

En succes met zoeken voor iedereen die nog niks gevonden heeft
friet saté
pi_70563424
Net terug van de derde hospiteeravond deze week. Zo te zien krijg ik wel relatief veel reacties, maar blijft het na de hospiteeravond vooralsnog stil. Gelukkig morgen ook nog één op de agenda.
We zijn niets anders dan strandvonders van ons eigen leven; brokstukken verzamelend langs de zee der vergetelheid.-
Willem Frederik Hermans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')