Die heb ik jammer genoeg niet gekregenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:24 schreef florabay het volgende:
Oh die laatste kamer zou ik dan sowieso niet willen hebben, en die andere kamer? heb je die gekregen of weet je dat nog niet?
Ik was gisteravond hospiteren en ik ben ook niet gekozen omdat ze me te jong vondenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:14 schreef _Loki het volgende:
Bij mij vinden ze mijn leeftijd vaak een probleem, terwijl ik vaak volwassener ben dan mensen van 18/19 die ik ken.
Vooroordelen zijn echt vervelend met zulke dingen. ><
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was gisteravond hospiteren en ik ben ook niet gekozen omdat ze me te jong vondennogal balen inderdaad
..
Wat is dat eigenlijk voor onzin? Wat maken die paar jaar nou weer uitquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was gisteravond hospiteren en ik ben ook niet gekozen omdat ze me te jong vondennogal balen inderdaad
..
Ik ben 17, bijna 18 trouwens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef _Loki het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Ik heb trouwens een mailtje terug gehad van iemand die het leuk vond dat ik gereageerd had, en ik had erin gezet dat in bijna 17 ben. Dat is dus een meevaller.
Omdat m'n leeftijd verkeerd bij m'n gegevens stondquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor onzin? Wat maken die paar jaar nou weer uit. Alsof je als 18-jarige geen tof/net/interessant/weetikveelwat persoon kan zijn
.En waarom nodigden ze je uberhaupt uit als je te jong bent, of gedroeg je je zo kinderachtig
?
Wat een losers dan, met zulke mensen zou ik niet eens samen willen wonenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat m'n leeftijd verkeerd bij m'n gegevens stonden nee ze vonden juist dat ik me volwassen gedroeg en ze zeiden dat ze het ook hadden geloofd als ik had gezegd dat ik 19 was. Ja nou ehhh wat is het punt dan
!
Ze waren aardigquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een losers dan, met zulke mensen zou ik niet eens samen willen wonen.
Als ze zo aardig zijn waarom willen ze dan geen aardige bijna 18-jarige erbij? Tenzij de huisbaas het verbiedt of zo, maar dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze waren aardigen die kamer was zo mooi, en zo groot, en zo goedkoop, en zo perfect gelegen
!
Het was 5 minuutjes van het centrumquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ze zo aardig zijn waarom willen ze dan geen aardige bijna 18-jarige erbij? Tenzij de huisbaas het verbiedt of zo, maar dat lijkt me sterk.
een kamer in het centrum? Het centrum van Groningen is zo mooi
.
Belachelijk dat ze je dan uitnodigen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
..
Ja dat was een beetje m'n eigen schuld, want in m'n profiel stond dat ik 19 was doordat ik was vergeten de standaardleeftijd aan te passen.. Maar in m'n profieltekstje stond wel weer 17, dus daar hebben ze dan blijkbaar niet goed op gelet ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:50 schreef florabay het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze je dan uitnodigen.
0quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Dus ze zijn ook nog eens niet al te snugger. Hoeveel hospiteeravonden heb je nog gepland staan? Ik hoop zelf dat ik er niet te veel hoef te doen, Rotterdam is iets van 3 uur met de trein van waar ik in Nederland een huis heb
.
Nu ook nog 0quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
0ik moet eerst wachten tot ze me weer eens uitnodigen en blablabla. En ja Groningen is ook 2 uur hier vandaan met de auto en bijna 3 uur met het OV
dus liever vandaag een kamer dan morgen.
Hoeveel heb jij er gepland staan?
Als je 3 uur moet reizen met het OV zou ik gewoon op zoveel mogelijk reagerenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu ook nog 0, ik sta namelijk ingeschreven bij zo'n studentenkamerverhuurbedrijf en ik ontvang als het goed is vanaf 1 juli (nu maar hopen dat ik dan al in Nederland ben
) pas aanbiedingen of uitnodigingen voor een hospiteeravond waar ik op kan reageren. Maar mischien moet ik ook even op kamernet kijken, daar staan soms ook wel mooie kamers. Ik weet eigenlijk ook niet wat leuker is om in te wonen: een studentenflat of gewoon een studentenhuis
.
Ja moeilijk is dat he.. Ik kom er ook niet echt over uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu ook nog 0, ik sta namelijk ingeschreven bij zo'n studentenkamerverhuurbedrijf en ik ontvang als het goed is vanaf 1 juli (nu maar hopen dat ik dan al in Nederland ben
) pas aanbiedingen of uitnodigingen voor een hospiteeravond waar ik op kan reageren. Maar mischien moet ik ook even op kamernet kijken, daar staan soms ook wel mooie kamers. Ik weet eigenlijk ook niet wat leuker is om in te wonen: een studentenflat of gewoon een studentenhuis
.
Dat lijkt me inderdaad geen gemakkelijke stad.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:51 schreef florabay het volgende:
[..]
Als je 3 uur moet reizen met het OV zou ik gewoon op zoveel mogelijk reageren![]()
Ik moet 2 uur reizen en dat kan nog wel eens uitlopen met dat klote OV dus ik reageer op zoveel mogelijk kamers, maarja (ik ga studeren in Leiden) bij heel veel huizen moet je verplicht lid worden van een studentenvereniging of heb je allerlei verplichtingen zoals huisdiner, 2x per week samen eten enzo, samen stappen, blablabla![]()
Nou pas 2 gehad daar niet van, en verder nog niet uitgenodigd omdat ik net pas weer op 3 kamers heb gereageerdMisschien moet ik me maar even inschrijven bij zon huisvesting ding...
ja dat had ik ook. ze vroegen: heb je een klas overgeslagen? nee hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is toch normaal dat eerstejaars 18 zijn, of ben ik nu gek?
Schrijf iets leuks over jezelf, hobby's, studie/school, sport, uitgaan, persoonlijkheid en iets opvallends, etcquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:23 schreef Editeur het volgende:
Wat de fok! moet ik op mn profiel schrijven van die kamernet? Je persoonlijke info moet je sowieso al invullen tochExamples please! ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |