abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70324295
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:24 schreef florabay het volgende:
Oh die laatste kamer zou ik dan sowieso niet willen hebben, en die andere kamer? heb je die gekregen of weet je dat nog niet?
Die heb ik jammer genoeg niet gekregen
dat was echt een heel leuk huis, en schoon.
pi_70330685
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:14 schreef _Loki het volgende:
Bij mij vinden ze mijn leeftijd vaak een probleem, terwijl ik vaak volwassener ben dan mensen van 18/19 die ik ken.
Vooroordelen zijn echt vervelend met zulke dingen. ><
Ik was gisteravond hospiteren en ik ben ook niet gekozen omdat ze me te jong vonden nogal balen inderdaad ..
pi_70332939
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik was gisteravond hospiteren en ik ben ook niet gekozen omdat ze me te jong vonden nogal balen inderdaad ..
Hoe oud ben jij dan?

Ik heb trouwens een mailtje terug gehad van iemand die het leuk vond dat ik gereageerd had, en ik had erin gezet dat in bijna 17 ben. Dat is dus een meevaller.
pi_70333007
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:15 schreef Breathtaking het volgende:

[..]
nee grapje.
.
pi_70335394
quote:

[..]

Wat is dat eigenlijk voor onzin? Wat maken die paar jaar nou weer uit . Alsof je als 18-jarige geen tof/net/interessant/weetikveelwat persoon kan zijn .En waarom nodigden ze je uberhaupt uit als je te jong bent, of gedroeg je je zo kinderachtig ?
Cool story, Hansel.
pi_70336218
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef _Loki het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij dan?

Ik heb trouwens een mailtje terug gehad van iemand die het leuk vond dat ik gereageerd had, en ik had erin gezet dat in bijna 17 ben. Dat is dus een meevaller.
Ik ben 17, bijna 18 trouwens.
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat is dat eigenlijk voor onzin? Wat maken die paar jaar nou weer uit . Alsof je als 18-jarige geen tof/net/interessant/weetikveelwat persoon kan zijn .En waarom nodigden ze je uberhaupt uit als je te jong bent, of gedroeg je je zo kinderachtig ?
Omdat m'n leeftijd verkeerd bij m'n gegevens stond en nee ze vonden juist dat ik me volwassen gedroeg en ze zeiden dat ze het ook hadden geloofd als ik had gezegd dat ik 19 was. Ja nou ehhh wat is het punt dan !
pi_70336342
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Omdat m'n leeftijd verkeerd bij m'n gegevens stond en nee ze vonden juist dat ik me volwassen gedroeg en ze zeiden dat ze het ook hadden geloofd als ik had gezegd dat ik 19 was. Ja nou ehhh wat is het punt dan !
Wat een losers dan, met zulke mensen zou ik niet eens samen willen wonen .
Cool story, Hansel.
pi_70336403
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat een losers dan, met zulke mensen zou ik niet eens samen willen wonen .
Ze waren aardig en die kamer was zo mooi, en zo groot, en zo goedkoop, en zo perfect gelegen !
pi_70336509
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ze waren aardig en die kamer was zo mooi, en zo groot, en zo goedkoop, en zo perfect gelegen !
Als ze zo aardig zijn waarom willen ze dan geen aardige bijna 18-jarige erbij? Tenzij de huisbaas het verbiedt of zo, maar dat lijkt me sterk.

een kamer in het centrum ? Het centrum van Groningen is zo mooi .
Cool story, Hansel.
pi_70336598
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als ze zo aardig zijn waarom willen ze dan geen aardige bijna 18-jarige erbij? Tenzij de huisbaas het verbiedt of zo, maar dat lijkt me sterk.

een kamer in het centrum ? Het centrum van Groningen is zo mooi .
Het was 5 minuutjes van het centrum ! En ja omdat ze twijfelden tussen mij en een ander meisje, en zij was 19 dus hebben ze maar voor haar gekozen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2009 20:35:36 ]
pi_70351737
quote:

[..]

Belachelijk dat ze je dan uitnodigen.
pi_70353196
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:50 schreef florabay het volgende:

[..]

Belachelijk dat ze je dan uitnodigen.
Ja dat was een beetje m'n eigen schuld, want in m'n profiel stond dat ik 19 was doordat ik was vergeten de standaardleeftijd aan te passen.. Maar in m'n profieltekstje stond wel weer 17, dus daar hebben ze dan blijkbaar niet goed op gelet ofzo.
pi_70353279
Dus ze zijn ook nog eens niet al te snugger . Hoeveel hospiteeravonden heb je nog gepland staan? Ik hoop zelf dat ik er niet te veel hoef te doen, Rotterdam is iets van 3 uur met de trein van waar ik in Nederland een huis heb .
Cool story, Hansel.
pi_70353416
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Dus ze zijn ook nog eens niet al te snugger . Hoeveel hospiteeravonden heb je nog gepland staan? Ik hoop zelf dat ik er niet te veel hoef te doen, Rotterdam is iets van 3 uur met de trein van waar ik in Nederland een huis heb .
0 ik moet eerst wachten tot ze me weer eens uitnodigen en blablabla. En ja Groningen is ook 2 uur hier vandaan met de auto en bijna 3 uur met het OV dus liever vandaag een kamer dan morgen.

Hoeveel heb jij er gepland staan?
pi_70354208
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:43 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

0 ik moet eerst wachten tot ze me weer eens uitnodigen en blablabla. En ja Groningen is ook 2 uur hier vandaan met de auto en bijna 3 uur met het OV dus liever vandaag een kamer dan morgen.

Hoeveel heb jij er gepland staan?
Nu ook nog 0 , ik sta namelijk ingeschreven bij zo'n studentenkamerverhuurbedrijf en ik ontvang als het goed is vanaf 1 juli (nu maar hopen dat ik dan al in Nederland ben ) pas aanbiedingen of uitnodigingen voor een hospiteeravond waar ik op kan reageren. Maar mischien moet ik ook even op kamernet kijken, daar staan soms ook wel mooie kamers. Ik weet eigenlijk ook niet wat leuker is om in te wonen: een studentenflat of gewoon een studentenhuis .
Cool story, Hansel.
pi_70357998
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nu ook nog 0 , ik sta namelijk ingeschreven bij zo'n studentenkamerverhuurbedrijf en ik ontvang als het goed is vanaf 1 juli (nu maar hopen dat ik dan al in Nederland ben ) pas aanbiedingen of uitnodigingen voor een hospiteeravond waar ik op kan reageren. Maar mischien moet ik ook even op kamernet kijken, daar staan soms ook wel mooie kamers. Ik weet eigenlijk ook niet wat leuker is om in te wonen: een studentenflat of gewoon een studentenhuis .
Als je 3 uur moet reizen met het OV zou ik gewoon op zoveel mogelijk reageren
Ik moet 2 uur reizen en dat kan nog wel eens uitlopen met dat klote OV dus ik reageer op zoveel mogelijk kamers, maarja (ik ga studeren in Leiden) bij heel veel huizen moet je verplicht lid worden van een studentenvereniging of heb je allerlei verplichtingen zoals huisdiner, 2x per week samen eten enzo, samen stappen, blablabla
Nou pas 2 gehad daar niet van, en verder nog niet uitgenodigd omdat ik net pas weer op 3 kamers heb gereageerd Misschien moet ik me maar even inschrijven bij zon huisvesting ding...
pi_70358261
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja moeilijk is dat he.. Ik kom er ook niet echt over uit welke buurt is het best, liever met mannen of vrouwen, welke grootte kamer is te doen, blablabla zoveel vragen !
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:51 schreef florabay het volgende:

[..]

Als je 3 uur moet reizen met het OV zou ik gewoon op zoveel mogelijk reageren
Ik moet 2 uur reizen en dat kan nog wel eens uitlopen met dat klote OV dus ik reageer op zoveel mogelijk kamers, maarja (ik ga studeren in Leiden) bij heel veel huizen moet je verplicht lid worden van een studentenvereniging of heb je allerlei verplichtingen zoals huisdiner, 2x per week samen eten enzo, samen stappen, blablabla
Nou pas 2 gehad daar niet van, en verder nog niet uitgenodigd omdat ik net pas weer op 3 kamers heb gereageerd Misschien moet ik me maar even inschrijven bij zon huisvesting ding...
Dat lijkt me inderdaad geen gemakkelijke stad.
pi_70366728
Ik heb nu weer op 3 kamers gereageerd waarvan eentje tijdelijk. Ben benieuwd! Bij eentje mag ik sowieso komen denk ik, die heeft gezegd dat hij me op de hoogte houdt van de kijkavond.
Het irritante is dat die mensen er geen rekening mee houden dat iemand die op kamers woont 9 van de 10x ver weg woont, dus geven ze het heel laat door. Ik heb een keer gehad dat ze om half 7 's avonds belde 'jaaa we hebben nu een kijkavond, en je kan ook komen.' Fijn, dan ben ik er om 9 uur. ><''
pi_70371036
Oh in Leiden houden ze daar wel rekening mee, ik krijg meestal paar dagen van te voren te horen wanneer de kijkavond is. Ik heb nou weer op 3 kamers gereageerd waarvan ik er voor 1 al ben uitgenodigd, 1 ben afgewezen en nog op 1 antwoord zit te wachten .
pi_70379100
vanavond eerste hospiteeravond gehad! en afgewezen natuurlijk, tja er waren nog 17 meisjes dus dan is de kans echt maar 1/18 dat je m krijgt
wat leeftijd betreft was idd wel stom, ze vroegen in de advertentie naar "het liefst aankomend eerstejaars studente" maar toen ik zei dat ik deze zomer pas 18 werd vonden de meeste me "een jonkie" . wtf je vraaagt er toch om? nouja, niet echt teleurgesteld maar toen ik het hoorde, keek ik om me heen en had ik wel zoiets van: wat doe ik hier nog?
pi_70385232
Het is toch normaal dat eerstejaars 18 zijn, of ben ik nu gek?
Cool story, Hansel.
pi_70390076
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 08:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is toch normaal dat eerstejaars 18 zijn, of ben ik nu gek?
ja dat had ik ook. ze vroegen: heb je een klas overgeslagen? nee hoor ben een vroege leerling.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:23:13 #48
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_70396142
Wat de fok! moet ik op mn profiel schrijven van die kamernet? Je persoonlijke info moet je sowieso al invullen toch Examples please! ^^
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_70396275
nou uh ik heb wat ik nu voor opleiding doe (vwo), wat ik volgend jaar wil gaan studeren en gewoon wat hobbies en dingen die ik leuk vind om te doen. het hoeft geen verhaal van 10 kantjes te zijn, paar regels is genoeg
pi_70396563
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:23 schreef Editeur het volgende:
Wat de fok! moet ik op mn profiel schrijven van die kamernet? Je persoonlijke info moet je sowieso al invullen toch Examples please! ^^
Schrijf iets leuks over jezelf, hobby's, studie/school, sport, uitgaan, persoonlijkheid en iets opvallends, etc . Ik denk dat toekomstige huisgenoten vooral naar dat soort zaken kijken?
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')