Goed weekend dusquote:Op maandag 22 juni 2009 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja beetje aan lopen kutten dit weekend, ook wel eens fijn (beetje schoonmaken, boodschappen, leren etc) en zaterdagavond een feestje gehad en jij?
Wat had je dan verwacht als antwoord?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:52 schreef KudFokker het volgende:
Haha mijn ex stond zaterdagavond bij de stadsfeesten op het podium te dansen, dus ik sms "hey aandachtshoer, ga eens van het podium af! "
Smst ze terug: "hou je bek"!!
Normaal kan ze wel tegen dat soort geintjesquote:Op maandag 22 juni 2009 12:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht als antwoord?
Dawg, Murm o.a en Kz haast niet meerquote:
Ja! murm wist ik wle natuurlijk, maar die andere 2 ook niet nee. Is daar een reden voor?quote:
Dan zou ik er niet teveel aandacht aan besteden.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal kan ze wel tegen dat soort geintjes
Het was wel supervet
Niet iedereen is snel uit de luier Rebel. Moet je die jonge knul weer plagen?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds 4 jaar, dan heb je erg lang met pyjama geslapen zeg!
Geen idee, zelfde voor MNR & zzbrox btwquote:Op maandag 22 juni 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja! murm wist ik wle natuurlijk, maar die andere 2 ook niet nee. Is daar een reden voor?
Grrrrrrquote:Op maandag 22 juni 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen is snel uit de luier Rebel. Moet je die jonge knul weer plagen?
MM.
Oh nee, zo was het niet bedoeld. Viel me gewoon op.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen is snel uit de luier Rebel. Moet je die jonge knul weer plagen?
MM.
Ik zou zeggen doe wat nuttigs op je werk, maar die vlieger gaat niet op hequote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
OngezelligHoe moet dat nou met degene die zich wél vervelen
Waar val je in als je aan het afstuderen bent?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:19 schreef dikkemongul het volgende:
Dag allemaal! Heerlijk geslapen hier!
De burgers alweer aan het werk?![]()
En dat is erg/raar/vreemd omdat?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Grrrrrr![]()
Trouwens, toen ik 4 jaar met mijn ex ging sliep ik altijd wel in boxer toen ik bij haar sliep!!
brox mag niet meer fokken op zijn werk en post weer meer op het forum waar ie vroeger zat, want daar is het momenteel nogal gezellig (ik post daar ook regelmatigquote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geen idee, zelfde voor MNR & zzbrox btw
Ik heb wel wat, maar uitstelgedrag doet zijn werk weer goed hierquote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef rival het volgende:
Ik zou zeggen doe wat nuttigs op je werk, maar die vlieger gaat niet op he
why not?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
dawg komt niet op Fok!, daarom is hij er niet meer
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar val je in als je aan het afstuderen bent?
Even genoeg vanquote:
Heerlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het toch heerlijk als je eerder naar huis mag
Mja, super fijnquote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
HeerlijkMijn leidinggevende zei dat net ook weer tegen mij
Nah vind die blondines niet zo heel bijzonder eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
Gevonden!
Vanaf 5:00: (ook wel lekker blondje voor de camera)
Aah oke , doe hem de groeten!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
brox mag niet meer fokken op zijn werk en post weer meer op het forum waar ie vroeger zat, want daar is het momenteel nogal gezellig (ik post daar ook regelmatig)
Inderdaad!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Mja, super fijn
Hoe laat ga je nu weg dan?
Ooo oke, dan kanje beter je tijd uitzittenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad!
Niet, mijn reactie was; "Maar dan moet ik uren opnemen" Dat bevestigde ze en toen zei ik dat ik dat liever niet deed
Er zijn er ook een aantal die gestopt zijn omdat het teveel van hun vrije tijd kostte en hun leven teveel ging beheersen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
Ja! murm wist ik wle natuurlijk, maar die andere 2 ook niet nee. Is daar een reden voor?
Ik ben niet gestopt maar vind het gewoon minder leukquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn er ook een aantal die gestopt zijn omdat het teveel van hun vrije tijd kostte en hun leven teveel ging beheersen.
HOAXquote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt maar vind het gewoon minder leukDus ben er wel minder.
En ik heb natuurlijk een leven nu
Q.? Ben jij dat?quote:
Mensen die denken dat ze een leven hebben omdat ze niet op FOK! posten weten niet wat het hebben van een leven nou echt inhoudt.quote:
Haha. Ik ben het er wel gedeeltelijk mee eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze een leven hebben omdat ze niet op FOK! posten weten niet wat het hebben van een leven nou echt inhoudt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:39 schreef AirwiN het volgende:
Mensen die denken dat ze een leven hebben omdat ze niet op FOK! posten weten niet wat het hebben van een leven nou echt inhoudt.
Het is een stelling die niet noodzakelijkerwijs gelijk is aan mijn mening. Je hoeft het aan mij dus niet uit te leggen...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
En het is natuurlijk andersom Air, je post niet meer (Of minder) op fok omdat je een leven hebt en dus geen tijd voor fok
Toen mijn baas vroeg of ik nog wel zin had in deze baan werd mij duidelijk dat ik iets minder moest fokken.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn er ook een aantal die gestopt zijn omdat het teveel van hun vrije tijd kostte en hun leven teveel ging beheersen.
Ik heb anders nogal een druk leven en ik heb ook tijd om te fokken hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik maakte een grapje
En het is natuurlijk andersom Air, je post niet meer (Of minder) op fok omdat je een leven hebt en dus geen tijd voor fok
Ik kan er meerdere aanwijzen...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
ik denk dat maar weinig mensen zo denken
Dan ben ik benieuwd wiequote:
Er zit inderdaad een klein verschil tussen FOK!ken tijdens je werk en FOK!ken in plaats van je werk.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef rival het volgende:
Toen mijn baas vroeg of ik nog wel zin had in deze baan werd mij duidelijk dat ik iets minder moest fokken.
zo simpel is het.
in mijn vrije tijd zit ik hier nauwelijks, misschien 's ochtends in het weekend als ik nog wakker aan het worden ben
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Een vraag dan: zou jij een relatie aangaan met een getrouwde man/vrouw? (dit nav ene nieuw topic van een 22-jarige chick die de minnares is van een 36-jarige getrouwde vent)
Owja dat topicquote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Een vraag dan: zou jij een relatie aangaan met een getrouwde man/vrouw? (dit nav ene nieuw topic van een 22-jarige chick die de minnares is van een 36-jarige getrouwde vent)
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Wat niet?quote:
Nee, rond eerst je oude relatie maar af, dan kijken we verder.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Een relatie niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Neequote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Waarom fokken niet samengaat met een leven hebbenquote:
We dachten al even dat je een leven had...quote:
een avontuurtje met een bezet iemand heb ik weleens gehad....quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Het idéé!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We dachten al even dat je een leven had...
Kan ik m'n 'verrader!' post weer verwijderen!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
middag
ook uit bespreking. nu even wat dingen uitprinten en voorbereiden voor de trip naar Roemenie morgen.
Ik had m nog niet gezien.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ik m'n 'verrader!' post weer verwijderen!
2 dagen maar. maar moet me nog een beetje inlezenquote:
hoe was het sletten met je jonge scharrel?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:11 schreef Ripley het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de roemeense sletjes verhalen, D_H
Wat ga je er doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
2 dagen maar. maar moet me nog een beetje inlezen
Hij stond nog in m'n 'Edit' scherm, maar de telefoon ging net...quote:
Heel leukquote:Op maandag 22 juni 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
hoe was het sletten met je jonge scharrel?
Hard aan het werk dusquote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
klant bezoeken en kick-off van het project
Begin jij ook al?quote:
zal de leeftijd zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Begin jij ook al?
Waarom wil iedereen mij toch de sluier inhebben, ik wil gewoon lief daten en zo
Kennis maken met de locals enzoquote:Op maandag 22 juni 2009 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
2 halve dagen en hopelijk nog tijd om Boekarest te bezoeken
Dat heb je al gedaan, nu is het tijd om verder te denkenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Jij gaat het fenomeen 'verder' hier introduceren?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:30 schreef Litpho het volgende:
Dat heb je al gedaan, nu is het tijd om verder te denken.
Ik schrok ook al.. is best engquote:Op maandag 22 juni 2009 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat het fenomeen 'verder' hier introduceren?
quote:Een Israëlische brandweerman heeft een vrouw uit een brandend huis gehaald, die hem dertig jaar geleden het leven redde. Dat berichtte de Israëlische krant Maariv vandaag.
Op 10-jarige leeftijd werd Dani Schemesh door zijn buurvrouw gered uit een brandende schuur. Ze brak destijds de deur open en gooide een nat tapijt over de jongen heen.
Afgelopen vrijdag kon Schemesh een wederdienst doen, toen hij als dienstdoende brandweerman een brand moest blussen bij zijn oude buren. Hij wist de 80-jarige bewusteloze vrouw en haar man uit de slaapkamer te dragen. De vrouw is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Ze zei later geroerd te zijn door haar "reddende engel".
omdat het jou zo mooi zou staanquote:Op maandag 22 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Begin jij ook al?
trouwen EN misselijk?! Ook nog zwanger?quote:
Ik niet iigquote:Op maandag 22 juni 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
trouwen EN misselijk?! Ook nog zwanger?.
Is goed dat je het zegt, zou t haast vergeten:quote:Op maandag 22 juni 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
trouwen EN misselijk?! Ook nog zwanger?.
Als dat gebeurt sue ik de producent van de mirenaquote:Op maandag 22 juni 2009 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
wanneer kunnen we kleine Rip'jes verwachten?
Ik denk wel mee hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is goed dat je het zegt, zou t haast vergeten:
Kinderen.
hmmm, de statistische kans dat het toch gebeurd is niet verwaarloosbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als dat gebeurt sue ik de producent van de mirena
De pil is nog gevaarlijker, wat dat betreft.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hmmm, de statistische kans dat het toch gebeurd is niet verwaarloosbaar![]()
Was dat oorspronkelijk niet al een Singles-begrip?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat het fenomeen 'verder' hier introduceren?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:02 schreef Burdie het volgende:
Ik hecht geen waardeoordeel aan 'verder in het leven', maar plak er alleen een naampje op.
maar het gevaarlijkst is Kluts zelf?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
De pil is nog gevaarlijker, wat dat betreft.
In mijn beleving niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:52 schreef Litpho het volgende:
Was dat oorspronkelijk niet al een Singles-begrip?.
Als er een ding is waar mijn toekomstige partner zich bij mij niet druk om hoeft te maken, is dat ik hem erinluis met een kind. Daar heb ik echt geen goed woord voor over, dat soort acties. En om me heen zie ik het verdomd vaak gebeuren.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maar het gevaarlijkst is Kluts zelf?
true!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er een ding is waar mijn toekomstige partner zich bij mij niet druk om hoeft te maken, is dat ik hem erinluis met een kind. Daar heb ik echt geen goed woord voor over, dat soort acties. En om me heen zie ik het verdomd vaak gebeuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |