Hele mooie bril. Mijn nieuwequote:Op donderdag 3 januari 2008 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, ik ga zomervakantie doen met een paar vrienden. Althans, dat gaan we zondag even bespreken.
Verder stuk of 40 festivals![]()
Tevens even om mijn looks te verbeteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n nieuwe bril!
Och, waarom zou dit alleen opgaan voor kinderen? Mensen gaan verder in het leven, en er zit bijvoorbeeld ook al verschil tussen werkende en studerende vrienden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:35 schreef zea het volgende:
[..]
Ja, klopt. Opzich zolang ze alleen nog maar samenwonen en je bevriend bent met allebei, valt het wel mee. Merk je weinig verschil met vrijgezelle vrienden. Maar zo gauw ze kinderen krijgen, verandert hun wereld zo erg dat je elkaar steeds minder gaat begrijpen. Een vriendin van me is nu zwanger en ze praten bijna alleen nog maar over de kinderkamer die in gereedheid gebracht moet worden of over een een of andere echo die ze gehad hebben. Een andere vriendin heeft inmiddels 2 kinderen en daar moet ik steeds aanhoren wat ze nou weer allemaal gedaan hebben... ach ja... tis nu eenmaal zo. Gelukkig zijn er ook nog wel andere onderwerpen waarover we kunnen praten.
Jullie niet-singles zijn verheven boven de singles!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:10 schreef Burdie het volgende:
Het single-zijn is voor niet-singles toch een stapje terug in het verleden, niet iedereen wil daarin blijven hangen.
Ik heb vaste tennismaatjes die allemaal kinderen hebben. En na afloop gaat het in het begin altijd over de kinderen. Maar daarna wordt het onderwerp niet meer aangeroerd. Dat waardeer ik zeer van ze. Als ik ze alleen tref beginnen ze zowiezo nooit over de kinderen tenzij ik er naar vraag. Maar indertijd op verjaardagen vol koppeltjes verveelde ik me te pletter als enige single. Ging alleen maar over huizen kopen, zwanger zijn en een takkeherrie van de baby's en peuters die op bezoek waren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:35 schreef zea het volgende:
Een vriendin van me is nu zwanger en ze praten bijna alleen nog maar over de kinderkamer die in gereedheid gebracht moet worden of over een een of andere echo die ze gehad hebben. Een andere vriendin heeft inmiddels 2 kinderen en daar moet ik steeds aanhoren wat ze nou weer allemaal gedaan hebben... ach ja... tis nu eenmaal zo. Gelukkig zijn er ook nog wel andere onderwerpen waarover we kunnen praten.
Ha dank je welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:30 schreef teig het volgende:
[..]
Hele mooie bril. Mijn nieuweheeft ook een bril. Toch wel iets waar ik op val. Ik heb er zelf ook 5. Vind het ect eem mode accesoire(hoe je dat ook moge schrijven)
ja kijk daar ga je weer, niet-singles zijn 'verder' dan singles!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:10 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me wel dat het niet-single-zijn wordt geprefereerd boven single-zijn, ja. Net zoals afgestudeerd-zijn 'meer' is dan studeren. Niet voor niets zijn er een heel stel singles hier (al dan niet wanhopig) op zoek naar een partner. Het is gewoon een stapje verder in je 'carriere' (lees: leven).
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
ah, dus daarom zijn de niet-singles dus ook altijd zo bezig om hun single-vrienden te koppelen aan andere single-vrienden, zodat ze toetreden tot hun domein!
Kunnen we weer praten over dezelfde dingen... de uitzet en zo, samenwoon-, trouw- en kinderplannen.
Die doen dan wat verkeerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
En dan nog eens wat, om in jouw analogie te blijven: toch zijn er ook veel afgestudeerden die dan weer terugverlangen naar hun vrije onbezonnen studentenleven...
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, ik ga zomervakantie doen met een paar vrienden. Althans, dat gaan we zondag even bespreken.
Verder stuk of 40 festivals![]()
Tevens even om mijn looks te verbeteren
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n nieuwe bril!
Oei. Hier ben ik het wel volledig mee oneensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:10 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me wel dat het niet-single-zijn wordt geprefereerd boven single-zijn, ja. Net zoals afgestudeerd-zijn 'meer' is dan studeren. Niet voor niets zijn er een heel stel singles hier (al dan niet wanhopig) op zoek naar een partner. Het is gewoon een stapje verder in je 'carriere' (lees: leven).
Veel succes! Maar gelijk thuis al? Of kennen jullie elkaar al van elders?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:15 schreef Grimm het volgende:
Vanavond een date, we gaan samen eten kopen en koken en dan gezellig zitten, onze eerste date![]()
Zolang je dat maar vaak genoeg zegt, dan geloof je het zelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Oei. Hier ben ik het wel volledig mee oneens. Het is geen stapje verder, voor mij is single zijn een enorme verrijking. Het is gewoon een andere stap, maar om dat nu verder te noemen, gaat mij te ver.
Ik heb jaren gewerkt en nu ben ik fulltime student. Ik heb echt hele leuke banen gehad, maar studeren bevalt me momenteel veel beter eigenlijk. Eindelijk weer tijd voor mezelf enzo, heerlijk. Het voelt al maanden als een vakantiequote:
Nogmaals, als je tijdens je werk geen tijd voor jezelf had dan doe je iets verkeerd. Never nooit niet dat ik weer fulltime student wil zijn. Vrije tijd + geld is beter dan alleen vrije tijdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb jaren gewerkt en nu ben ik fulltime student. Ik heb echt hele leuke banen gehad, maar studeren bevalt me momenteel veel beter eigenlijk. Eindelijk weer tijd voor mezelf enzo, heerlijk. Het voelt al maanden als een vakantie. Maar ik denk ook dat ik het na 4 jaar spuugzat ben
.
Ja, en zo kun je dus elke discussie winnen. Lekker makkelijk. Wat denk je, dat ik het altijd leuk gevonden heb? Het heeft me een half jaar gekost voor ik de single-status een beetje kon waarderen. Sommige mensen zijn er werkelijk OK mee. We zijn niet allemaal desperate of zo. Moest ik mijn hele leven single blijven, dan zou ik er misschien niet eens ongelukkig van worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je dat maar vaak genoeg zegt, dan geloof je het zelf.
Ja, leuk dat je in herhaling valt maar deze discussie heeft niets met single-zijn te maken. Of ik volgens jou wat verkeerd deed, boeit helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogmaals, als je tijdens je werk geen tijd voor jezelf had dan doe je iets verkeerd. Never nooit niet dat ik weer fulltime student wil zijn. Vrije tijd + geld is beter dan alleen vrije tijd
Niet-singles zijn verder in het leven dan singles, ja. Uiteindelijk is de mens niet gemaakt om alleen te zijn, en is je vrijgezellenbestaan een voorbereiding op het zelfstandig zijn/blijven in een relatie. Ook degenen die nu het hardst roepen dat ze blij zijn vrijgezel te zijn, willen OOIT wel weer eens een relatie. En je kent zelf misschien wel het gevoel dat als je vrijgezel bent na een relatie, dat je denkt "shit, nu moet ik weer opnieuw iemand leren kennen etc". Ik hecht geen waardeoordeel aan 'verder in het leven', maar plak er alleen een naampje op. Het vrijgezellenbestaan kan best leuk zijn, maar ik neem aan dat uiteindelijk iedereen wel naar een relatie verlangt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja kijk daar ga je weer, niet-singles zijn 'verder' dan singles!![]()
je hebt wel gelijk, (zowat) iedereen zou zijn status van single inleveren als de juiste zich aandient, maar ik zie dat toch niet als een stap 'verder'. Oftewel, ik heb nu echt niet het gevoel dat ik achterloop op de niet-singles.
En dan nog eens wat, om in jouw analogie te blijven: toch zijn er ook veel afgestudeerden die dan weer terugverlangen naar hun vrije onbezonnen studentenleven...
Jij wilt toch ook uiteindelijk een relatie? Misschien nu nog niet, maar uiteindelijk wel. Het is gewoon een stapje verder, niet beter of minder.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Oei. Hier ben ik het wel volledig mee oneens. Het is geen stapje verder, voor mij is single zijn een enorme verrijking. Het is gewoon een andere stap, maar om dat nu verder te noemen, gaat mij te ver.
Precies hetzelfde als singe zijn. Als je single zijn fijner vindt dan een relatie dan doe je iets verkeerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je in herhaling valt maar deze discussie heeft niets met single-zijn te maken. Of ik volgens jou wat verkeerd deed, boeit helemaal niet.
Kut, als het offtopic was, waarom reageerde ik dan??
En daarmee is het weer ontopic. Maar inmiddels vind ik je vrij irritant geworden dus ik heb geen zin meer om te reageren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als singe zijn. Als je single zijn fijner vindt dan een relatie dan doe je iets verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |