Nee.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Een vraag dan: zou jij een relatie aangaan met een getrouwde man/vrouw? (dit nav ene nieuw topic van een 22-jarige chick die de minnares is van een 36-jarige getrouwde vent)
Wat niet?quote:
Nee, rond eerst je oude relatie maar af, dan kijken we verder.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Een vraag dan: zou jij een relatie aangaan met een getrouwde man/vrouw? (dit nav ene nieuw topic van een 22-jarige chick die de minnares is van een 36-jarige getrouwde vent)
Een relatie niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Neequote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Waarom fokken niet samengaat met een leven hebbenquote:
We dachten al even dat je een leven had...quote:
een avontuurtje met een bezet iemand heb ik weleens gehad....quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
Het idéé!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We dachten al even dat je een leven had...
Kan ik m'n 'verrader!' post weer verwijderen!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
middag
ook uit bespreking. nu even wat dingen uitprinten en voorbereiden voor de trip naar Roemenie morgen.
Ik had m nog niet gezien.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ik m'n 'verrader!' post weer verwijderen!
2 dagen maar. maar moet me nog een beetje inlezenquote:
hoe was het sletten met je jonge scharrel?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:11 schreef Ripley het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de roemeense sletjes verhalen, D_H
Wat ga je er doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
2 dagen maar. maar moet me nog een beetje inlezen
Hij stond nog in m'n 'Edit' scherm, maar de telefoon ging net...quote:
Heel leukquote:Op maandag 22 juni 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
hoe was het sletten met je jonge scharrel?
Hard aan het werk dusquote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
klant bezoeken en kick-off van het project
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |