hjb negerquote:
Net op tv waren ze roetzwartquote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
roetzwarte lippenbekijk die foto in de OP eens lulhannes.
Dat komt door de flits.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
roetzwarte lippenbekijk die foto in de OP eens lulhannes.
nou maak hem eens wat minder racistisch dan. Mag je helemaal niets meer benoemen ofzo?quote:
Als je zo'n naam hoort sterf je toch al een klein beetje van binnenquote:
Poll: Eens?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef muay-toy het volgende:
ik vind dr niet echt lekker maar ze heeft iets geils. ze is kk zwart maar die dikke lippen wil menig fokker wel om zn doedel gekruld hebben
Jawel, maar TS laat zijn rassenhaat wel duidelijk doorschemeren.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
nou maak hem eens wat minder racistisch dan. Mag je helemaal niets meer benoemen ofzo?
Waar schemert dat door dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jawel, maar TS laat zijn rassenhaat wel duidelijk doorschemeren.
En ik ben geen mod, dus kan het niet veranderen
In vergelijking met andere negers of andere BNN-presentatoren?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ze moeten toch tenminste 1 neger aannemen, kom op. Deze is zo slecht nog niet.
Ze is gewoon een excuus negerinquote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jawel, maar TS laat zijn rassenhaat wel duidelijk doorschemeren.
En ik ben geen mod, dus kan het niet veranderen
Wat heb jij een slecht beeld van negers zegquote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Gerdaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Wie had je dan liever gezien? Gerda Havertong?
rotjocht op je beeldschermquote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
als ik eerlijk ben: ja!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef Rosbief het volgende:
Wat een vies wijf zeg, ze heeft echt zo'n met negerleer beklede mergelschedel.
wtfquote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef Rosbief het volgende:
Wat een vies wijf zeg, ze heeft echt zo'n met negerleer beklede mergelschedel.
Die negert van BNN hebben ze ontslagen toen bleek dat hij geen rijbewijs had een paar jaar terugquote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef Jesse_ het volgende:
Wat een ontzettend dom wijf. Kan niet één fatsoenlijke volzin door haar roetzwarte lippen persen. En het halfbakken Nederlands wat er dan uit komt heeft een ontzettend naar Amsterdams accent
Ik snap wel dat BNN een excuus neger nodig heeft maar hadden ze niet de excuus neger van six-pack kunnen nemen, de rest van dat tuig hebben ze ook al op de loonlijst.
Voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Je hebt geen verstand van mooie donkere vrouwen jijquote:Op maandag 22 juni 2009 00:31 schreef cultheld het volgende:
Terechte klacht. Ook ik dacht meteen 'excuusnegerin' toen dat schreeuwende, domme, geforceerd sociaal doende wijf in beeld kwam.
Ik vermoed dat ze zelfs niet bij Robert Vuijsje door de keuring komt.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van mooie donkere vrouwen jij
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze zelfs niet bij Robert Vuijsje door de keuring komt.
quote:
Jij hebt je standaard wel erg laag liggen he?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van mooie donkere vrouwen jij
Je wilt dus zeggen dat Zarayda nagesynchroniseerd wordt door zichzelf?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:19 schreef Acinonyx het volgende:
Is dat niet een van de zangers van Milli Vanilli daar in de OP ?
Haha die luiquote:
Gerda Havertong als excuusneger in alle programma's, ooit.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Oom Tom met zijn kraakpandquote:Op maandag 22 juni 2009 01:56 schreef DrDentz het volgende:
Was Gerda de eerste excuusneger? Of Donald Jones?
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef muay-toy het volgende:
ik vind dr niet echt lekker maar ze heeft iets geils. ze is kk zwart maar die dikke lippen wil menig fokker wel om zn doedel gekruld hebben
Donald Jones was gewoon een neger met talent.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:56 schreef DrDentz het volgende:
Was Gerda de eerste excuusneger? Of Donald Jones?
Dat er 81 mensen gestemd hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poll: Eens?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alle mensen komen van afrika. We zijn dus allemaal zwart van binnen, jij soortverraderquote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef Jesse_ het volgende:
Wat een ontzettend dom wijf. Kan niet één fatsoenlijke volzin door haar roetzwarte lippen persen. En het halfbakken Nederlands wat er dan uit komt heeft een ontzettend naar Amsterdams accent
Ik snap wel dat BNN een excuus neger nodig heeft maar hadden ze niet de excuus neger van six-pack kunnen nemen, de rest van dat tuig hebben ze ook al op de loonlijst.
Voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ieder zijn heug, er zijn er hele mooiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Zij is net zo erg als Edsilia Rombley en Naomi Campbell. Negerinnen zijn nu eenmaal niet mooi! En nee, dat is niet racistisch...
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Zij is net zo erg als Edsilia Rombley en Naomi Campbell. Negerinnen zijn nu eenmaal niet mooi! En nee, dat is niet racistisch...
Wil je met dit plaatje aantonen dat negerinnen wel degelijk aantrekkelijk zijn?quote:
Ach, even eroverheen en dan terugsturen naar haar golfplaten hokje in Soweto. Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wil je met dit plaatje aantonen dat negerinnen wel degelijk aantrekkelijk zijn?
Sorry, ik word hier niet warm of koud van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |