hjb negerquote:
Net op tv waren ze roetzwartquote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
roetzwarte lippenbekijk die foto in de OP eens lulhannes.
Dat komt door de flits.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
roetzwarte lippenbekijk die foto in de OP eens lulhannes.
nou maak hem eens wat minder racistisch dan. Mag je helemaal niets meer benoemen ofzo?quote:
Als je zo'n naam hoort sterf je toch al een klein beetje van binnenquote:
Poll: Eens?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef muay-toy het volgende:
ik vind dr niet echt lekker maar ze heeft iets geils. ze is kk zwart maar die dikke lippen wil menig fokker wel om zn doedel gekruld hebben
Jawel, maar TS laat zijn rassenhaat wel duidelijk doorschemeren.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
nou maak hem eens wat minder racistisch dan. Mag je helemaal niets meer benoemen ofzo?
Waar schemert dat door dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jawel, maar TS laat zijn rassenhaat wel duidelijk doorschemeren.
En ik ben geen mod, dus kan het niet veranderen
In vergelijking met andere negers of andere BNN-presentatoren?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ze moeten toch tenminste 1 neger aannemen, kom op. Deze is zo slecht nog niet.
Ze is gewoon een excuus negerinquote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jawel, maar TS laat zijn rassenhaat wel duidelijk doorschemeren.
En ik ben geen mod, dus kan het niet veranderen
Wat heb jij een slecht beeld van negers zegquote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Gerdaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Wie had je dan liever gezien? Gerda Havertong?
rotjocht op je beeldschermquote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
als ik eerlijk ben: ja!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Wie had je dan liever gezien? Gerda Havertong?
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef Rosbief het volgende:
Wat een vies wijf zeg, ze heeft echt zo'n met negerleer beklede mergelschedel.
wtfquote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef Rosbief het volgende:
Wat een vies wijf zeg, ze heeft echt zo'n met negerleer beklede mergelschedel.
Die negert van BNN hebben ze ontslagen toen bleek dat hij geen rijbewijs had een paar jaar terugquote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef Jesse_ het volgende:
Wat een ontzettend dom wijf. Kan niet één fatsoenlijke volzin door haar roetzwarte lippen persen. En het halfbakken Nederlands wat er dan uit komt heeft een ontzettend naar Amsterdams accent
Ik snap wel dat BNN een excuus neger nodig heeft maar hadden ze niet de excuus neger van six-pack kunnen nemen, de rest van dat tuig hebben ze ook al op de loonlijst.
Voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |