Ik ook van jou.quote:
Eventueel. Dacht ik niet eens aan, en daar is nu toch niemand meer.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
Kon dit niet in dat centrale sbs6 vooravond topic
Misschien moeten we die wat uitbreiden, want vorige week was er later op de avond ook al zo'n rapportage (quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Eventueel. Dacht ik niet eens aan, en daar is nu toch niemand meer.
ach lik toch mn klamme zakquote:
Ja die waggelwaggie komt (quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef jagga het volgende:
omg
net ook maar even naar toe gezapt en val meteen met mijn neus in de boter
Zie je een auto helemaal schudden_! met bijbehorende kreuntjes die eruit komen
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:04 schreef reetveter het volgende:
Holy fuck dat wijf is echt kankergoorteeeeeeeeeeering
waggelwaggiequote:
Hij zei dat ie zou terugkomen, dalijk komt ie gewoon vrolijk terug met 16.000quote:
Ik denk omdat ze in de tijd ernaartoe rijden ook een andere klant gehad had kunnen hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef koemleit het volgende:
snap ook niet waarom een hotel duurder moet zijn dan in de auto.
hotel is nog comfortabel voor de hoer ook.
Het duurt even voordat ze weer terugkomt (quote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze in de tijd ernaartoe rijden ook een andere klant gehad had kunnen hebben.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Is het nog leuk?? Dan zap ik ff over...
quote:
Ik zeg doen!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Is het nog leuk?? Dan zap ik ff over...
quote:
mag niet, alleen hun die jou pleasen geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Whahahaha check haar zeiken!!!!!
Je zou dr nog moeten beffen !!! OMFG
dat dusquote:
quote:
en weg is ze met zn geld en hij is niet gekomenquote:
yoquote:
ik moet echt lachen, kutquote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef Jimbo het volgende:
9 van de 10 vinden het leuk, wat is het
groeps verkrachting !
Als ik je OP zo lees was 't meer een hoogtepunt.quote:
die is zeker de houdbaarheidsdatum gepasseerdquote:
Nu weet ik waar South Park het van had in die aflevering Erection Day.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef sinadO het volgende:
Echt die jaren 70 blaxploitation voice-over ook.
quote:
Echt pas in post 92 wordt deze grap gemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef Bolter het volgende:
[..]
Als ik je OP zo lees was 't meer een hoogtepunt.
\quote:Op zondag 21 juni 2009 23:28 schreef jagga het volgende:
oi ze moet janken
Dan zoek je toch wat anders? of ligt t aan mij?
GMTA !quote:
faggot.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik vond 't wel geil toen ze moest huilen. Kreeg er in ieder geval een harde van
ja idd wtfquote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef Jimbo het volgende:
mannen die dr op geilen hoeveel gasten ze al heeft gehad
Het zijn hoeren...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef agentstarling het volgende:
wtf hoezo staan die wijven gewoon naakt op straat?
doen ze in spanje ookquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef agentstarling het volgende:
wtf hoezo staan die wijven gewoon naakt op straat?
dat dusquote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moest echt hard lachen om die kerel.
Na dat stukje net heb ik voorlopig nergens meer zin inquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Jimbo het volgende:
ik heb ook zin gepijpt te worden nu, maar niet door een hoer
how nieuwe hoer; cleo !
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Na dat stukje net heb ik voorlopig nergens meer zin in
Ik heb ook zin ja. Dit lijkt trouwens wel op Nairobi, daar ging het ook zoquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Jimbo het volgende:
ik heb ook zin gepijpt te worden nu, maar niet door een hoer
how nieuwe hoer; cleo !
dat is nog eens een vrouw !quote:Op zondag 21 juni 2009 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Zij doet pijpen voor 20, neuken voor 40!!!!
je moet iets als je de uiterste houdbaarheid datum gepasseerd bent.quote:
daar moet ik heenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ook zin ja. Dit lijkt trouwens wel op Nairobi, daar ging het ook zo![]()
Ik ben in een striptent geweest waar 16 jarige (en jongere) meisjes elkaar gingen likken enzoNee, was niet mijn idee en ik wist niet dat we daarheen zouden gaan. Overigens meteen ook de gevaarlijkste situatie in mijn leven
Whut?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ook zin ja. Dit lijkt trouwens wel op Nairobi, daar ging het ook zo![]()
Ik ben in een striptent geweest waar 16 jarige (en jongere) meisjes elkaar gingen likken enzoNee, was niet mijn idee en ik wist niet dat we daarheen zouden gaan. Overigens meteen ook de gevaarlijkste situatie in mijn leven
Ja serieus, was echt downtown Nairobi in een leipe buurt. Moesten telefoon en portemonnee in de auto laten liggen bij mijn huisgenoot, alleen wat kleingeld mee (in je sok). Meest bizarre ervaring ooit.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja serieus, was echt downtown Nairobi in een leipe buurt. Moesten telefoon en portemonnee in de auto laten liggen bij mijn huisgenoot, alleen wat kleingeld mee (in je sok). Meest bizarre ervaring ooit.
Ik heb een tijdje stage gelopen bij Prorail, die toren naast het Cs.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef reetveter het volgende:
Jezelf verlagen om ook echt zon hoertje op te pikken van de straat
shake that ass ho !quote:Op zondag 21 juni 2009 23:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Succes! Ik zou het niet terug kunnen vinden denk ik
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje stage gelopen bij Prorail, die toren naast het Cs.
Je weet niet wat je ziet. Er stoppen en laden daar de meest vette wagens.
Als je in een Rolls rondgereden wordt, waarom pik je dan zo'n smethoer op?
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
OOOOH DUS DAT IS HET!quote:
sommige mensen gaan liever voor goedkoopquote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef leolinedance het volgende:
Die lelijke wijven verdienen toch niks als er ook lekkere rondlopen?
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef Bullebak het volgende:
[..]wtf
Heb je daar nog zo'n 14-jarig kind uit elkaar getrokken?
Omdat die chicks de meest rare zooi doen omdat ze anders hun crack niet kunnen betalen, naar het schijntquote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Sex sells!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef jagga het volgende:
goed topic dit![]()
moet je eens kijken hoeveel posts in 42 minuten
Best lopende KLB topic van het weekend en de TT bevat sbs6 en hoerenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef jagga het volgende:
goed topic dit![]()
Wat denk je! Ik heb deel twee al klaarstaan, hoef maar op invoeren te drukken.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef jagga het volgende:
goed topic dit![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietZo'n Afrikaanse homie van me haalde op een gegeven moment wel zo'n meisje en zei dat ze haar hand op mijn schwanz moest leggen en dat ik haar tieten aan mocht raken voor niks enzo. Verder niks gedaan, was veel te bang
de anti mug is kutter, klote toonquote:
Dat wordt in ieder geval een hoogtepuntquote:Op zondag 21 juni 2009 23:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat denk je! Ik heb deel twee al klaarstaan, hoef maar op invoeren te drukken.(Voor het geval we met dit topic niet klaar komen.)
Hehe, mooi.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietZo'n Afrikaanse homie van me haalde op een gegeven moment wel zo'n meisje en zei dat ze haar hand op mijn schwanz moest leggen en dat ik haar tieten aan mocht raken voor niks enzo. Verder niks gedaan, was veel te bang
Neee joh!! Die is nog aan de clearasil!quote:
Yup.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:52 schreef Vubarol het volgende:
Is dit die documentaire met zo'n blanke hoer die haar tanden mist en steeds van die gedichten worden voorgelezen door een stem?
Wie weet!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:54 schreef Dartanion het volgende:
Best besproken SBS programma ooit op FOK?
sbs6 ;Dquote:
Kantklossen.quote:
je kan veel zeggen maar ze zijn meestal wel consequentquote:Op zondag 21 juni 2009 23:54 schreef Crack_ het volgende:
Dat wijf heeft vast nog nooit een vriendje gehad als ze liever een pooier wilt ... ._O
nee dat was albertoquote:
Vind je ? Ik denk dat iemand die geen hoer is toch wat consequenter is!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef Dartanion het volgende:
[..]
je kan veel zeggen maar ze zijn meestal wel consequent
Oh ja, tuurlijk. Met z'n vliegtuig.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee dat was alberto
DAT DAT KAN IN NEDERLAND MENSCHEN !?!?!?
kost je 40 euro te trekkenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:56 schreef H-blast het volgende:
yo ik heb het gevonden.
* H-blast haalt piemel uit broek
Stop hem maar terugquote:Op zondag 21 juni 2009 23:56 schreef H-blast het volgende:
yo ik heb het gevonden.
* H-blast haalt piemel uit broek
Idd.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:56 schreef Boe-man het volgende:
Het lijken net ganzen op die schoenen van ze
ook met die trompetquote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Zero17 het volgende:
Tering zeg. Die voice over is zo tering langzaam en quasi gangster.
Ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Zero17 het volgende:
ik val bijna in slaapquote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Zero17 het volgende:
quote:Documentaire Nu iedereen een videocamera kan betalen, worden steeds meer gebeurtenissen met de camera vastgelegd. Van vechtpartijen tot huisvrouwen die vreemdgaan; iedereen wordt door iedereen in de gaten gehouden. Dat dit zowel grote voor- als nadelen heeft, blijkt wel uit de meest schokkende realitybeelden die voorbijkomen.
Ah!quote:
stond jou beter ja !quote:
Ja idd. Wat een faalcombo.quote:
\quote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef Boe-man het volgende:
En die voiceover klinkt net als Cleveland van Family Guy
bijna vol geen deel 2quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:00 schreef H-blast het volgende:
[..]
He hou onze geheimpjes eens voor je, ja!
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef Jimbo het volgende:
bedankt voor het kijken en tot volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |