Ik ook van jou.quote:
Eventueel. Dacht ik niet eens aan, en daar is nu toch niemand meer.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
Kon dit niet in dat centrale sbs6 vooravond topic
Misschien moeten we die wat uitbreiden, want vorige week was er later op de avond ook al zo'n rapportage (quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Eventueel. Dacht ik niet eens aan, en daar is nu toch niemand meer.
ach lik toch mn klamme zakquote:
Ja die waggelwaggie komt (quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef jagga het volgende:
omg
net ook maar even naar toe gezapt en val meteen met mijn neus in de boter
Zie je een auto helemaal schudden_! met bijbehorende kreuntjes die eruit komen
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:04 schreef reetveter het volgende:
Holy fuck dat wijf is echt kankergoorteeeeeeeeeeering
waggelwaggiequote:
Hij zei dat ie zou terugkomen, dalijk komt ie gewoon vrolijk terug met 16.000quote:
Ik denk omdat ze in de tijd ernaartoe rijden ook een andere klant gehad had kunnen hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef koemleit het volgende:
snap ook niet waarom een hotel duurder moet zijn dan in de auto.
hotel is nog comfortabel voor de hoer ook.
Het duurt even voordat ze weer terugkomt (quote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze in de tijd ernaartoe rijden ook een andere klant gehad had kunnen hebben.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Is het nog leuk?? Dan zap ik ff over...
quote:
Ik zeg doen!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Is het nog leuk?? Dan zap ik ff over...
quote:
mag niet, alleen hun die jou pleasen geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Whahahaha check haar zeiken!!!!!
Je zou dr nog moeten beffen !!! OMFG
dat dusquote:
quote:
en weg is ze met zn geld en hij is niet gekomenquote:
yoquote:
ik moet echt lachen, kutquote:Op zondag 21 juni 2009 23:25 schreef Jimbo het volgende:
9 van de 10 vinden het leuk, wat is het
groeps verkrachting !
Als ik je OP zo lees was 't meer een hoogtepunt.quote:
die is zeker de houdbaarheidsdatum gepasseerdquote:
Nu weet ik waar South Park het van had in die aflevering Erection Day.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef sinadO het volgende:
Echt die jaren 70 blaxploitation voice-over ook.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |