Bohh, 2 handigquote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dat was een inkopper.
Tevens ben ik links.
Aiii.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:20 schreef Hyman het volgende:
Ik speelde vandaag zo mario party bij een vriend. dus deden we zo een minigame.
en dan moest je met die wii controller een fapbeweging maken. en dan zo snel mogelijk.
En DE fapkoning is die jongen dus, maar ik won dus van hem
En ik weet dus niet of ik me nu trots of beschaamd moet gaan voelen![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kwijt? Godverdomme je weet niet wat je mist
Nog niets ervan gezien?quote:
En wat zei je toen?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nog niets ervan gezien?
Btw, meisje van internet vroeg net of ik zin had om wat leuks te doen in de vakantie
Wie is 't? Wie is 't? Komoooppp vertel nouuuuuuuquote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nog niets ervan gezien?
Btw, meisje van internet vroeg net of ik zin had om wat leuks te doen in de vakantie
Gadingquote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
En wat zei je toen?
Was het een meisje van je gading?
Van internet zeg ik tochquote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wie is 't? Wie is 't? Komoooppp vertel nouuuuuuu
Stuur maar door...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nog niets ervan gezien?
Een meisje naar je smaak.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gading_?
En ik heb alle opties opengelaten
Dat had ik al opgemaakt uit de contextquote:Op zondag 21 juni 2009 22:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
Een meisje naar je smaak.
Leer 'ns Nederlands.
Ja maar TL balk.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef Renesite het volgende:
Ik heb ene TLbalk in mijn kamer als externe lichtbron naast mij bed... leuk ding hoor. Nu had ik hem aan en heb ik een heleboel wetsartikelen gearceerd met een gele marker. Ik zo van 'wtf!!! ik zie niets meer van dat gearceerde?"
Komt dat door die TLbalk
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef Desunoto het volgende:
Ik zet hier even een slotje op.
[ afbeelding ]
Mijn TLbalk is hipquote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar TL balk.
Alleen Marokkanen hebben TL balken.
Koolmeesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |