Volgens mij bedoelde hij eerder wat en stad isquote:Op maandag 22 juni 2009 11:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Meeste inwoners is de vraag. Mij lijkt dan ook eerder Moskou dan Istanbul eigenlijk, maar afwachten dan maar....
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:55 schreef pulletje het volgende:
beetje verdacht dat ik het dan zelf goed heb.. Maar ik moet toch gaan lunchen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Kennelijk verschillen ook wikipagina's nog van elkaar
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
We wachten nog maar even dusquote:The question of determining the world's largest cities does not allow a single, simple answer.
Ik heb Tokio-Moskou-New York genoemdquote:Op maandag 22 juni 2009 11:57 schreef Dagobert het volgende:
Zie hier wat rijtjes, geeft niet echt een eenduidig antwoord. En slechts een van de rijtjes is een keer genoemd
Dat gebeurt hier anders wel vakerquote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Dagobert het volgende:
Misschien niemand een punt geven en een nieuwe vraag? Lijkt me toch dat het idee van een quiz is dat er één antwoord is en dat het niet toevallig aan de interpretatie van de vraagsteller zou moeten liggen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Dagobert het volgende:
Misschien niemand een punt geven en een nieuwe vraag?
Nope, want Starla had mumbai, istanbul, new york ook genoemdquote:Op maandag 22 juni 2009 12:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb Tokio-Moskou-New York genoemd
Oh wacht, die bedoelde je ookDacht dat die van pulletje er ook bij stond.
Dat is inderdaad het antwoord wat ik zocht. Sorry jongens voor de verwarring, er zijn dus inderdaad meerdere antwoorden mogelijk. Ik bedoelde eigenlijk de stad zelf, maar wanneer je de hele stedelijke gemeente bekijkt is het weer anders idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:55 schreef pulletje het volgende:
heb even gekeken op wiki:
Shanghai 19.000.000
Bejing 15.000.000
Istanbul 12.573.836
Mumbay 11.914.398
Moskou 10.126.424
New York 8.274.527
Parijs 2.153.600
Zou dus betekenen Shanghai - Istanbul - New York
beetje verdacht dat ik het dan zelf goed heb.. Maar ik moet toch gaan lunchen..
Sowieso is die 'stad zelf' definitie op wiki een beetje vreemd. Berlijn is de hele bondsstaat Berlin en Lima de provincie Lima, maar Mumbai en Delhi zijn alleen de 'gemeentes'. Zo heb je steden van 600 en van 9000 vierkante kilometerquote:Op maandag 22 juni 2009 12:09 schreef BC88 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het antwoord wat ik zocht. Sorry jongens voor de verwarring, er zijn dus inderdaad meerdere antwoorden mogelijk. Ik bedoelde eigenlijk de stad zelf, maar wanneer je de hele stedelijke gemeente bekijkt is het weer anders idd.
Dat komt dus door dat 'stad zelf' gedoe. Cairo zelf heeft 6,758,581 inwoners, het stedelijk gebied 17,285,000quote:Op maandag 22 juni 2009 12:24 schreef Platina het volgende:
Vreemd dat Cairo niet in die lijst staat. Daar woonden volgens mij 16 miljoen mensen.
Don't flatter yourself, we hebben vooral op BC88 gewacht..quote:Op maandag 22 juni 2009 12:38 schreef pulletje het volgende:
jullie hebben op mij gewacht? das aardig..
haha, laat me nou even in mn waan..quote:Op maandag 22 juni 2009 12:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Don't flatter yourself, we hebben vooral op BC88 gewacht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |