Mwa, ik ben niet zo happig op die omgekeerde bewijs last.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben geen DA in Amerika hoor.Maar in NL zou zoiets best handig zijn. De crimineel moet dan bewijzen dat hij alles legaal verdiend heeft en niet andersom.
Moet ook niet voor elk misdrijf gelden maar voor misdrijven als drugshandel, pooierpraktijken, mensenhandel, afpersing etc. Zaken die zeer moeilijk te bewijzen zijn vanwege de netwerken, handige juristen en boekhouders etc.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mwa, ik ben niet zo happig op die omgekeerde bewijs last.
Als je ergens van beschuldigt word laat hun dan maar bewijzen dat je schuldig bent, en niet dat jij moet bewijzen dat je onschuldig bent.
Zoals ze zeggen, Can't proof a negative.
Ik heb ze niet vaak meegemaakt maar zo af en toe wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef BasOne het volgende:
NN folks, slaapt lekker, speel ze en een goeie maandag... zijn er goeie maandagen?...
Nee kinderboek.quote:
Ja. De boekenserie komt uit Groot Britannië. Gaat over een slungel met bril in een gestreepte trui.quote:
Ciao Qonquote:
Sneijder eigenlijk want Bernd Schneider is een Duitser.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:21 schreef erkel het volgende:
Schneider, vd Vaart, Huntelaar, Robben, van Nistelrooij, Metgod
Twijfel altijd hoe je zijn naam moet schrijven. En trusten.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sneijder eigenlijk want Bernd Schneider is een Duitser.![]()
Truste
Yes. Yankee +1quote:
Wiezoe?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat Siniti dit een leuke vraag vind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen, ciao.
Siniti mijdt de vuvuzela's als de pest, net zoals miljoenen voetbalfans over de hele wereld.quote:
Arsene Wenger?quote:Op maandag 22 juni 2009 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Snelle opener:
Frank Rijkaard - Carlo Ancelotti - Alex Ferguson - ...
Dit zou nog best wel eens goed kunnen zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 11:03 schreef Rucebo het volgende:
Beijing - Istanbul - New York?
Meeste inwoners is de vraag. Mij lijkt dan ook eerder Moskou dan Istanbul eigenlijk, maar afwachten dan maarquote:Op maandag 22 juni 2009 11:31 schreef ScottTracy het volgende:
Het hangt er sterk vanaf welke definitie je gebruikt, want de lijsten verschillen nog al eens. Ik kan het dus niet voor jullie checken, we moeten op de vragensteller wachten.
Ik dacht dat hij reageerde op de Hertog, vandaar mijn lijstjequote:Op maandag 22 juni 2009 11:37 schreef pulletje het volgende:
op het lijstje van Burnett
Shanghai - Parijs - New York
kwam volgens mij de reactie dat er nog maar 1 fout is.. Vandaar ook mijn keuze..
Ja, of dat was op de reactie van DH, dat weet ik dus ook niet zeker.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:37 schreef pulletje het volgende:
op het lijstje van Burnett
Shanghai - Parijs - New York
kwam volgens mij de reactie dat er nog maar 1 fout is.. Vandaar ook mijn keuze..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |