Ja dat bedoelde ik idd.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef starla het volgende:
[..]
dus de gebeurtenis is de verovering van de zilvervloot + 1
hoe oud ben je dan wel niet?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb dat lied nog moeten leren, om het op Koninginnedag 1980 ten gehore te brengen voor de Burgemeester
Je moet alles om de link zelf heen weghalen, en dan dat tussen [img] tags zetten. Dus:quote:Op zondag 21 juni 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Punten zijn bijgewerkt.
edit; en de rest ook aangepast....maar blijf ruzie houden met de plaatjes.....![]()
Ik hoef niet de exacte benaming maar wel een korte (en uiteraard correcte) uitleg.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef ScottTracy het volgende:
Maar kan niet op de precieze afkorting komen...
Dit is een mooi begin.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:47 schreef ScottTracy het volgende:
Ja dat is ter bestrijding van georganiseerde misdaad
Klinkt goed, ik gun het jequote:Op zondag 21 juni 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze is denk ik te lastig. De RICO-act maakt het mogelijke misdaadgroepen in hun geheel te vervolgen zelfs als maar strafbare feiten van 1 bewezen zijn maar wel bewezen kan worden dat hij in verband staat met de groep en criminele dekmantels moeten bewijzen dat hun inkomsten op legale wijze worden verkregen. En alles wat ook maar door crimineel geld verdiend is kan direct in beslag genomen worden. Heel handig om de georganiseerde misdaad aan te pakken.
Tony Meola?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke bekende acteur speelde Tony Sopranos neef Tony Blundetto?
Mark 1quote:
Die is jarenlang doelman van de USA geweest geloof ik.quote:
Ben geen DA in Amerika hoor.quote:
Ja, klopt. Wilde gok iddquote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is jarenlang doelman van de USA geweest geloof ik.
We zouden Hirsch Ballin op dit topic moeten attenderen, ach dat weet ie al langquote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben geen DA in Amerika hoor.Maar in NL zou zoiets best handig zijn. De crimineel moet dan bewijzen dat hij alles legaal verdiend heeft en niet andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |