ssssst, maar nee, die ook nietquote:
quote:
jij mag niet meer raden, en het waren er tweequote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik gok dat die het wieltje van haar rolstoel heeft lekgestoekn
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wilde dat ook gokken.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je had echt veeeeeel meer kunnen maken van die TT met het onderwerp dat aan de orde was
Weer terug?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
jij mag niet meer raden, en het waren er twee
Dat is toch niets om je voor te schamen, daar moet hij zich voor schamen, sukkelquote:Op zondag 21 juni 2009 20:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
jij mag niet meer raden, en het waren er twee
Indd. gemiste kans!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je had echt veeeeeel meer kunnen maken van die TT met het onderwerp dat aan de orde was
Nee, pak administratie weggewerkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:54 schreef termuis het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar een van de weinige hierdat werkt interesse natuurlijk, gezellig vaderdag ofzo?
![]()
ik was snellerquote:
Nou en!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
trekt allemaal gespuis aan
quote:
dat was het ook, kon niet eens meer weg daarquote:
Jumpstylequote:
Ach ja, das niks nieuws voor een aantal mensen hierquote:Op zondag 21 juni 2009 20:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, pak administratie weggewerkt.![]()
Verder wel met wat mensen afgesproken en naar bijbaan geweest.![]()
@ JB:
Dat sommige mensen daartoe in staat zijn...Wat een klootzak zeg.
quote:
Wederom sommige mensenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dat was het ook, kon niet eens meer weg daar
Okequote:
Je moet toch wat op deze saaie zondagquote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook niets beters te doen dan te F5en.
Jij niet dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
jij ook nietquote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Studeren i.c.m. fokquote:Op zondag 21 juni 2009 20:20 schreef dikkemongul het volgende:
Hier is de chubby newbie mongool weer!
De pizza heeft mijn vetrollen lekker gespekt!
Nee mijn naam komt uit een of ander gaar filmpje van een jaar terug, maar dat ik mongool ben klopt wel omdat ik de naam verkeerd heb overgenomen. Tja nu zit ik er aan vast he.
Iemand nog een idee hoe ik mijn avond door kan komen behalve studeren? De tentamenweek begint morgen alweer namelijk...
Hetnet zeker?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde mn vader een mailtje sturen, maar ik heb al drie keer de mededeling undeliverable gekregen
Mijn vader krijgt dat als hij mailtjes naar mij stuurtquote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde mn vader een mailtje sturen, maar ik heb al drie keer de mededeling undeliverable gekregen
dan moet je maar gaan leren.. zonde om er nog een extra jaar aan vast te moetn plakke hequote:Op zondag 21 juni 2009 20:22 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Dat heeft me inderdaad al enkele studiepunten gekost.
Bij sommige mensen is dat logischquote:Op zondag 21 juni 2009 20:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mijn vader krijgt dat als hij mailtjes naar mij stuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |