ssssst, maar nee, die ook nietquote:
quote:
jij mag niet meer raden, en het waren er tweequote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik gok dat die het wieltje van haar rolstoel heeft lekgestoekn
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wilde dat ook gokken.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je had echt veeeeeel meer kunnen maken van die TT met het onderwerp dat aan de orde was
Weer terug?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
jij mag niet meer raden, en het waren er twee
Dat is toch niets om je voor te schamen, daar moet hij zich voor schamen, sukkelquote:Op zondag 21 juni 2009 20:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
jij mag niet meer raden, en het waren er twee
Indd. gemiste kans!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je had echt veeeeeel meer kunnen maken van die TT met het onderwerp dat aan de orde was
Nee, pak administratie weggewerkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:54 schreef termuis het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar een van de weinige hierdat werkt interesse natuurlijk, gezellig vaderdag ofzo?
![]()
ik was snellerquote:
Nou en!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
trekt allemaal gespuis aan
quote:
dat was het ook, kon niet eens meer weg daarquote:
Jumpstylequote:
Ach ja, das niks nieuws voor een aantal mensen hierquote:Op zondag 21 juni 2009 20:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, pak administratie weggewerkt.![]()
Verder wel met wat mensen afgesproken en naar bijbaan geweest.![]()
@ JB:
Dat sommige mensen daartoe in staat zijn...Wat een klootzak zeg.
quote:
Wederom sommige mensenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dat was het ook, kon niet eens meer weg daar
Okequote:
Je moet toch wat op deze saaie zondagquote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook niets beters te doen dan te F5en.
Jij niet dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
jij ook nietquote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Studeren i.c.m. fokquote:Op zondag 21 juni 2009 20:20 schreef dikkemongul het volgende:
Hier is de chubby newbie mongool weer!
De pizza heeft mijn vetrollen lekker gespekt!
Nee mijn naam komt uit een of ander gaar filmpje van een jaar terug, maar dat ik mongool ben klopt wel omdat ik de naam verkeerd heb overgenomen. Tja nu zit ik er aan vast he.
Iemand nog een idee hoe ik mijn avond door kan komen behalve studeren? De tentamenweek begint morgen alweer namelijk...
Hetnet zeker?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde mn vader een mailtje sturen, maar ik heb al drie keer de mededeling undeliverable gekregen
Mijn vader krijgt dat als hij mailtjes naar mij stuurtquote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde mn vader een mailtje sturen, maar ik heb al drie keer de mededeling undeliverable gekregen
dan moet je maar gaan leren.. zonde om er nog een extra jaar aan vast te moetn plakke hequote:Op zondag 21 juni 2009 20:22 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Dat heeft me inderdaad al enkele studiepunten gekost.
Bij sommige mensen is dat logischquote:Op zondag 21 juni 2009 20:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mijn vader krijgt dat als hij mailtjes naar mij stuurt
Word gelijk een stuk vrolijkerquote:
Had dat dan meteen gezegdquote:Op zondag 21 juni 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij woont in België, een Belgische provider...
Wel leuk op vaderdag
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef dikkemongul het volgende:
Oja denken jullie eraan dat het vandaag vaderdag is, ik ga paps nu ook maar eens opbellen. was het straal vergeten...
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, ik ben nog steeds met pc van mijn ouders bezig.![]()
Dussss.
Heb me zelf beloofd dat ik er morgen mee ga beginnen, vanavond is het kamer-opruimtijd heb ik besloten.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan moet je maar gaan leren.. zonde om er nog een extra jaar aan vast te moetn plakke he
Scheelt dat wij er niet aan doenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef dikkemongul het volgende:
Oja denken jullie eraan dat het vandaag vaderdag is, ik ga paps nu ook maar eens opbellen. was het straal vergeten...
Sowieso commerciele feestdagen of bedoelde je dat niet?quote:
Af en toe moet je concessies doenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:22 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Dat heeft me inderdaad al enkele studiepunten gekost.
quote:
ja ook wel....maar met name vaderdagquote:Op zondag 21 juni 2009 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso commerciele feestdagen of bedoelde je dat niet?
Tot zoquote:
Nogsteeds met de Packerd-hellquote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, ik ben nog steeds met pc van mijn ouders bezig.![]()
Dussss.
Gelukkig is het al weer bijna voorbijquote:
ja daarom dat scheeld weerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig is het al weer bijna voorbij
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo! Mijn date is weer naar huis & het was leuk
goeieavondquote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb morgenavond een date met een schatje!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ding liep steeds vast of beeldscherm ging mis bij het herinstallatieproces. Op een gegeven moment ging dat goed dus de juiste programma's installeren enzo. Daarnet had ik geen geluid dus moest ik dat weer zien te fixen. Nu is dat gefixt, reageert de muis niet meer en mijn muis reageert ook niet.quote:
Nog iets bijzonders gedaan samen?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had niet anders verwacht
Jaaaaquote:
Tof!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:29 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een date met een schatje!![]()
Vaders wist trouwens niet eens dat het vaderdag was, nu zit ik er dus aan vast.
Goed om te horenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
quote:
Maar natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had natuurlijk gehoopt op een spannend verhaal
![]()
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Alleen als jij dat zelf wilt.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet ik hem nu bellen omdat ie de mail niet wil versturen?
Daar heb ik geen zin in!
Spannende verhalen vertellen wij nietquote:Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jammerhad natuurlijk gehoopt op een spannend verhaal
![]()
hmm, drivers probleem denk ik, nieuw bios doet vaak wonderen, als het een desktop is kan het een irq probleem zijn, de toewijzing van de onderdelen van de computer,quote:Op zondag 21 juni 2009 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ding liep steeds vast of beeldscherm ging mis bij het herinstallatieproces. Op een gegeven moment ging dat goed dus de juiste programma's installeren enzo. Daarnet had ik geen geluid dus moest ik dat weer zien te fixen. Nu is dat gefixt, reageert de muis niet meer en mijn muis reageert ook niet.Dus nu doen de usbingangen raar ofzo. Kan dus weer niet verder met de laatste dingetjes.
Die wil je niet vertellen. Of die zijn er gewoon niet?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Spannende verhalen vertellen wij niet
Dan heb ik gister ook en date gehad, ben met een vriendin naar het orkest van het oosten geweest. Echt een aanrader als je van klassieke muziek houdt, alleen niet echt een praatdate.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En terechtquote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Nu verwacht hij volgend jaar wel iets...
Beterschapquote:Op zondag 21 juni 2009 20:33 schreef Flena het volgende:
ik ben weer ff weg...dochter is ziek...laterssss
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:33 schreef Flena het volgende:
Oke.. Ik ben alleen geen fan van klassieke muziek, dus ik denk dat dat niets voor mij isquote:Op zondag 21 juni 2009 20:33 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Dan heb ik gister ook en date gehad, ben met een vriendin naar het orkest van het oosten geweest. Echt een aanrader als je van klassieke muziek houdt, alleen niet echt een praatdate.
Tot zoquote:Op zondag 21 juni 2009 20:33 schreef Flena het volgende:
Tijntje, dat is allemaal geheim!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die wil je niet vertellen. Of die zijn er gewoon niet?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tis een desktop ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hmm, drivers probleem denk ik, nieuw bios doet vaak wonderen, als het een desktop is kan het een irq probleem zijn, de toewijzing van de onderdelen van de computer,
Dan houdt het al snel op ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Ik ben alleen geen fan van klassieke muziek, dus ik denk dat dat niets voor mij is
Jammerquote:
Ik ga dan liever naar een musical of cabaretquote:
Sorryquote:
Nou vertel dan maar wat spannendquote:
Voor deze ene keer zie ik het door de vingersquote:Op zondag 21 juni 2009 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga dan liever naar een musical of cabaret![]()
[..]
Sorry
Gelukkig!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:36 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga ook weer weg. Fijne avond lieverds.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |