hoiquote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef termuis het volgende:
Hallo![]()
Hierbij de vereiste informatie:Hoe oud ben je? 23 Sekse? Man Woonplaats/ regio? Leiden Interesses? Reizen Seksuele voorkeur? Hetro Lengte en postuur? 182 lang normaal Hoe lang single? Twee maanden
Het valt dan weer mee dat er niet gevraagd wordt om de lengte van de laatste relatieMaar goed dat terzijde: Hallo
Zou ik vanavond bezoek krijgen, krijg ik net een telefoontje, ook mn avond wordt dus saaiquote:
Als ik er nou een heeeele goede reden voor heb?quote:
Valt me tegen, had van jou wel meer verwachtquote:
Euhm... + 1?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een gezwaai hier.. oke stelling :
Het leven van een single is op zondag erg saai
Nou jaaaaaaaaa, ik ben best lieflijk hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Valt me tegen, had van jou wel meer verwacht
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zou ik vanavond bezoek krijgen, krijg ik net een telefoontje, ook mn avond wordt dus saai
quote:
pfffffffffff, zucht,quote:
quote:
Het was toch iets van je ex dat jij kapot heb gemaakt. Dus jaquote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik er nou een heeeele goede reden voor heb?
1 jaar en 9 maandenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit wat kapot gemaakt van een exOok geen behoefte aan gehad
![]()
Ow en termuis![]()
Hoelang was je laatste relatie?
quote:
als ik zeg van wel, klinkt dat dan geloofwaardig?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
*knuffel* , gaat het veder wel met Jannuk
en vooral onpraktisch.. zeker als je het zelf op moet ruimenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef termuis het volgende:
[..]
1 jaar en 9 maandenen inderdaad iets kapot maken van je ex, vooral naderhand, is wel zo laag
quote:
Dan ben je blijkbaar een van de weinige hierquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
als ik zeg van wel, klinkt dat dan geloofwaardig?
Jaquote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
als ik zeg van wel, klinkt dat dan geloofwaardig?
dat heb je, als je je huis opruimt en allemaal zooi tegenkomt die je niet meer tegen wilt komenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
kunnen we je ook niet helpen
Dan moet je het ook in zijn huis kapot maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en vooral onpraktisch.. zeker als je het zelf op moet ruimen
Nog spullen gevonden die je kwijt was?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dat heb je, als je je huis opruimt en allemaal zooi tegenkomt die je niet meer tegen wilt komen
dus gelijk weg gegooid? en nu niet meer bij stil staanquote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dat heb je, als je je huis opruimt en allemaal zooi tegenkomt die je niet meer tegen wilt komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |