Ik niet.quote:
Nou, erg sociaal vind ik je niet hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef Hik het volgende:
Tjonge wat een sociaal gebeuren ineens hier!![]()
k_man en Vogue gefeliciteerd met banen en verjaardagen enzo.
Ben ik ook niet.quote:
tss, en dan zelfs nog niet de moeite nemen om me te feliciterenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef Hik het volgende:
[..]
Ben ik ook niet.
Ik ben vooral moe, op het ogenblik...
eh. Gefeliciteerd?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
tss, en dan zelfs nog niet de moeite nemen om me te feliciteren
ik woon in Utrecht, had me uitgenodigdquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:34 schreef Hik het volgende:
[..]
eh. Gefeliciteerd?![]()
Overigens: al die mensen in Utrecht dit weekend en niemand die even een doosje is komen tillen...![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef Hik het volgende:Nog voldoende klussen te doen en dozen uit te pakken.....
That's the spirit!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef Liejannuh het volgende:
Sorry Hik, ik moest kanoën en picknicken en tapas eten. En ik weet niet waar je huis woont.
Anders was ik wel in de weg komen lopen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:33 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet ook een taart foto posten Flipsen!
Maar alsnog gefeliciteerd!
Nee, was op reis. H1N1 is nu ook in opmars in Noorwegen, maar ik vind het nog steeds niks om me druk over te maken.quote:
Je post dat drie weken na dato, vind je het gek...quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef flipsen het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar als ik foto´s post met ´verjaardag thuis´ en ´verjaardag surpriseparty op de pokerclub´, denk dan maar niet dat iemand mij alsnog feliciteert
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:25 schreef flipsen het volgende:
Het gaat om het principe!
Tjee, jij bent een Rat!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
tss, en dan zelfs nog niet de moeite nemen om me te feliciteren
Ja, was een beetje lang geleden indd; ik dacht dat de felicitatieronde allang voorbij was!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef flipsen het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar als ik foto´s post met ´verjaardag thuis´ en ´verjaardag surpriseparty op de pokerclub´, denk dan maar niet dat iemand mij alsnog feliciteert
Wat valt je ditmaal zo tegen precies?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:52 schreef Gaoxing het volgende:
Bora: jawel, hub was wel mee, maar die negeert jetlags, zowel die van hemzelf als die van de kinders. En aangezien hij vanaf afgelopen maandag gewoon weer moest werken ook wel terecht
En ja, het is weer even wennen. Het is ieder jaar weer een beetje een verrassing hoe het is om terug te komen, en het valt me dit keer niet zo erg mee. Ik zit erover te denken om volgende week nog maar een paar dagen met de kids binnen Thailand op vakantie te gaan
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat valt je ditmaal zo tegen precies?
Leuk strandboekie inderdaad! Goeie tip!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik moet het boek over The World's Most Dangerous Places eerst nog uitlezen. Met uitgebreide handleidingen over hoe te voorkomen dat je ontvoert wordt, wat te doen als dat toch gebeurt, hoe je te gedragen in oorlogssituaties en andere handige tips voor de gemiddelde zonvakantie.
[ afbeelding ]
Heb je de weersvoorspellingen gezien voor zondag?quote:
Amai zennequote:
Ja, ik ben al een possje donateur/uitlener! Super goede club!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
Zijn jullie trouwens al lid van www.kiva.org?
Kiva Fok-team #3-Verstrek een microkrediet aan een ondernemer
Ik vind het echt een geweldig idee!
Allerlei kleine dingen. Het grootste zijnde dat onze lieve huishoudster een flink bedrag 'kwijt' is ("Ja, ik had het maar in m'n kamer gelegd omdat er in het huis zoveel mensen aan het klussen waren, en nu is het weg. Dus is het gestolen. Denk ik. Maar misschien ook niet")quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Bora-Bora het volgende:
Wat valt je ditmaal zo tegen precies?
Jouw ervaring met huurautos?quote:Op maandag 20 juli 2009 08:05 schreef Liejannuh het volgende:
Het is vast een afgeragde boel waar je toch weinig meer aan kunt slopen. En dan toch vinden ze dingen die je hebt gesloopt en mag je betalen.
Nee, niet eens eigenlijk!quote:
Waarschijnlijk wel ja. Ieder jaar kregen we van de reisorganisatie dan ook het nadrukkelijke verzoek om alles grondig te checken en foto's van te maken, dan konden ze je niks maken mochten ze achteraf verschillende dingen claimen.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:05 schreef Liejannuh het volgende:
Het is vast een afgeragde boel waar je toch weinig meer aan kunt slopen. En dan toch vinden ze dingen die je hebt gesloopt en mag je betalen.
Da's wel een erg smerige manier om extra geld te verdienen... waarom heb je dat betaald als jij het niet was?quote:Op maandag 20 juli 2009 08:37 schreef Blik het volgende:
[..]
En dan nog heb ik eens een keer 300 euro mogen aftikken voor een paar zwarte vlekken op de muur die er al zaten
omdat je anders niet naar huis kan, je hebt niet echt een keuze. En we hebben het met z'n 8en betaald, dus de schade viel mee p.p.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's wel een erg smerige manier om extra geld te verdienen... waarom heb je dat betaald als jij het niet was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |