Waarom zou dat niet mogen?quote:
Van wie zou ik dat niet mogen?quote:
Is de griep dan wel voorbij ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:49 schreef flipsen het volgende:
Leuk Vogue! Regel dan even een zakentripje naar Argentinie rond 5 december he
Nog van helemaal niemandquote:Op zondag 12 juli 2009 00:41 schreef Bora-Bora het volgende:
Flips, van welke fokkers heb je voor de 5e december al toezeggingen?
Het punt is dat Argentinie nogal negatief in het nieuws is momenteel ivm de Gripe A, dus ik verwacht geen boekingen meer de komende tijd. Dan houdt het ook even op met kadootjes uitdelenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef k_man het volgende:
Wel tof als Tipica de trouwe HTL-users trakteert op een tripje Argentinië ter gelegenheid van jouw huwelijk.
Het is nu ook winter he... Beter seizoen om naar Argentinie te gaan is vanaf oktober. En die baard? Mijn broertje zei dat ik nu eindelijk cool wasquote:Op zondag 12 juli 2009 17:40 schreef k_man het volgende:
Geen cadeau? Zelfs niet als ik zeg dat ik vandaag jarig ben?
Ja, een collega van me zou op vakantie gaan naar Argentinië, maar heeft dat ook geannuleerd. Nog niet eens zozeer uit vrees om iets op te lopen, maar meer omdat zo ongeveer alles nu gesloten schijnt te zijn.
En die baard... neem of een goed verzorgde baard, of geen baard. Dit is inderdaad niet echt tof.
Als jij zegt vandaag jarig te zijn, moeten wij dan ook 'gefeliciteerd' zeggen ?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:40 schreef k_man het volgende:
Geen cadeau? Zelfs niet als ik zeg dat ik vandaag jarig ben?
930 euro voor een retourtje met United of LAN... is dat wat het moet kosten of kan het veel goedkoper?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef flipsen het volgende:
Dan houdt het ook even op met kadootjes uitdelen
Nee! Ik ben denk ik de laatste!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef DutchTrain het volgende:
Dan ben ik waarschijnlijk de laatste van vandaag om je te feliciteren![]()
Oh, ook nog gefeliciteerd dan!quote:Op zondag 12 juli 2009 17:28 schreef flipsen het volgende:
Zou het dan toch aan die baard liggen? Hij gaat er vandaag af
[ afbeelding ]
(Surprise verjaardagsparty op de pokerclub)
[ afbeelding ]
(verjaardag thuis)
Yep, gister was het zwarte zaterdag, maar daar hebben wij verder geen last van, gelukkig.quote:Op zondag 12 juli 2009 08:44 schreef Gaoxing het volgende:
Bora, hoe gaat het in het zuiden? Druk waarschijnlijk; gisteren was toch zwarte zaterdag?
quote:Ik ben een beetje wazig: gisteren thuis gekomen na een maand Europa en (samen met de ukken) aan het jetlaggen. Jongste ligt met koptelefoon naar een van de nieuwe luisterboeken te luisteren. Dat z'n ogen open zijn is volgens mij puur een formaliteit. En het is hier waaaarm! Nou ja, eigenlijk is het hier heel normaal, maar na die laatste paar dagen in NL....![]()
Zoiets is voor mij bijna niet te geloven, aangezien de dochter van Chéri een grondige hekel heeft aan kaas! Ze denkt dat ze er allergisch voor is, en durft zelfs een verpakte kaas niet aan te pakken!!!quote:Vakantie was heerlijk, trouwens. Vooral de weken in de Dordogne. Ik heb er een half jaar gewoond, maar was er nu alweer jaren niet geweest, en het is toch wel een waanzinnig mooi gebied. En dat eten.... oh dear! Oudste dacht dat ze in de hemel was: we hadden 8 soorten kaas op tafel liggen, waar ze vrolijk bij het ontbijt al aan begon. M'n Franse zwager vermaakte zich kostelijk.
Oei, dat klinkt wel ingrijpend indd!quote:Nu maar eens kijken hoe de crisis hier heeft huisgehouden. De Ford families hebben net een verhuisdatum gekregen, ik hoorde een gerucht dat Coca Cola vertrekt, er waren een paar al geplande verhuizingen...... over een maand staat de helft van de huizen leeg.
quote:
Dat klinkt een stuk beter. En ik wilde toch ook nog even langs Washingtonquote:Op maandag 13 juli 2009 20:14 schreef flipsen het volgende:
rond de 600 vanaf Dusseldorf is geen uitzondering.
Hmmm, goeie tips!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:14 schreef flipsen het volgende:
DT: Vanaf Brussel of Dusseldorf kan je goedkopere vluchten scoren, zeker als ze via de US gaan. Zit je wel lekker lang in het vliegtuig en bizarre overstaptijden in de US over het algemeen (als in meer dan 10 uur), waarbij je uiteraard niet zomaar even het vliegveld af mag. Maar ook op de site van Iberia zelf (en dan vooral de Duitse variant) kan je een of twee maanden van tevoren mooie promo-acties scoren, rond de 600 vanaf Dusseldorf is geen uitzondering.
Lief!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:20 schreef flipsen het volgende:
Zonder baard, met uitzicht vanaf de feestzaal gezien
[ afbeelding ]
Hoezo mag je niet het vliegveld af? Je bent gewoon door de douane gegaan en hebt een visum gekregen hoor als je je bagage hebt opgehaald. Je kunt gewoon naar buiten lopen als je wilt. (Heb ik in Miami in ieder geval wel gedaan)quote:Op maandag 13 juli 2009 20:14 schreef flipsen het volgende:
DT: Vanaf Brussel of Dusseldorf kan je goedkopere vluchten scoren, zeker als ze via de US gaan. Zit je wel lekker lang in het vliegtuig en bizarre overstaptijden in de US over het algemeen (als in meer dan 10 uur), waarbij je uiteraard niet zomaar even het vliegveld af mag. Maar ook op de site van Iberia zelf (en dan vooral de Duitse variant) kan je een of twee maanden van tevoren mooie promo-acties scoren, rond de 600 vanaf Dusseldorf is geen uitzondering.
Heb 2 weken geleden al gevierd, van het gekregen geld ga ik lekker mijn Advanced Open Water PADI halenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:38 schreef DutchTrain het volgende:
Zijn er ook al cadeaus ?
[ afbeelding ]
Hmm, ik moet het boek over The World's Most Dangerous Places eerst nog uitlezen. Met uitgebreide handleidingen over hoe te voorkomen dat je ontvoert wordt, wat te doen als dat toch gebeurt, hoe je te gedragen in oorlogssituaties en andere handige tips voor de gemiddelde zonvakantie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:38 schreef DutchTrain het volgende:
Zijn er ook al cadeaus ?
[ afbeelding ]
Tja, hmmm. Bij nader inzien was met baard dan toch leuker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:20 schreef flipsen het volgende:
Zonder baard, met uitzicht vanaf de feestzaal gezien
[ afbeelding ]
@ UIO, K-Man, Liejannuh: Bedanktquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt als een goed boek K_man!
Gefeliciteerd Blik!
Waar kunnen we taart komen halen?
Dat is net te ver fietsen.quote:
Ook dat is nog een km of 60 fietsen.quote:
Ik niet.quote:
Nou, erg sociaal vind ik je niet hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef Hik het volgende:
Tjonge wat een sociaal gebeuren ineens hier!![]()
k_man en Vogue gefeliciteerd met banen en verjaardagen enzo.
Ben ik ook niet.quote:
tss, en dan zelfs nog niet de moeite nemen om me te feliciterenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef Hik het volgende:
[..]
Ben ik ook niet.
Ik ben vooral moe, op het ogenblik...
eh. Gefeliciteerd?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
tss, en dan zelfs nog niet de moeite nemen om me te feliciteren
ik woon in Utrecht, had me uitgenodigdquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:34 schreef Hik het volgende:
[..]
eh. Gefeliciteerd?![]()
Overigens: al die mensen in Utrecht dit weekend en niemand die even een doosje is komen tillen...![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef Hik het volgende:Nog voldoende klussen te doen en dozen uit te pakken.....
That's the spirit!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef Liejannuh het volgende:
Sorry Hik, ik moest kanoën en picknicken en tapas eten. En ik weet niet waar je huis woont.
Anders was ik wel in de weg komen lopen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:33 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet ook een taart foto posten Flipsen!
Maar alsnog gefeliciteerd!
Nee, was op reis. H1N1 is nu ook in opmars in Noorwegen, maar ik vind het nog steeds niks om me druk over te maken.quote:
Je post dat drie weken na dato, vind je het gek...quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef flipsen het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar als ik foto´s post met ´verjaardag thuis´ en ´verjaardag surpriseparty op de pokerclub´, denk dan maar niet dat iemand mij alsnog feliciteert
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:25 schreef flipsen het volgende:
Het gaat om het principe!
Tjee, jij bent een Rat!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
tss, en dan zelfs nog niet de moeite nemen om me te feliciteren
Ja, was een beetje lang geleden indd; ik dacht dat de felicitatieronde allang voorbij was!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef flipsen het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar als ik foto´s post met ´verjaardag thuis´ en ´verjaardag surpriseparty op de pokerclub´, denk dan maar niet dat iemand mij alsnog feliciteert
Wat valt je ditmaal zo tegen precies?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:52 schreef Gaoxing het volgende:
Bora: jawel, hub was wel mee, maar die negeert jetlags, zowel die van hemzelf als die van de kinders. En aangezien hij vanaf afgelopen maandag gewoon weer moest werken ook wel terecht
En ja, het is weer even wennen. Het is ieder jaar weer een beetje een verrassing hoe het is om terug te komen, en het valt me dit keer niet zo erg mee. Ik zit erover te denken om volgende week nog maar een paar dagen met de kids binnen Thailand op vakantie te gaan
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat valt je ditmaal zo tegen precies?
Leuk strandboekie inderdaad! Goeie tip!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:41 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik moet het boek over The World's Most Dangerous Places eerst nog uitlezen. Met uitgebreide handleidingen over hoe te voorkomen dat je ontvoert wordt, wat te doen als dat toch gebeurt, hoe je te gedragen in oorlogssituaties en andere handige tips voor de gemiddelde zonvakantie.
[ afbeelding ]
Heb je de weersvoorspellingen gezien voor zondag?quote:
Amai zennequote:
Ja, ik ben al een possje donateur/uitlener! Super goede club!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
Zijn jullie trouwens al lid van www.kiva.org?
Kiva Fok-team #3-Verstrek een microkrediet aan een ondernemer
Ik vind het echt een geweldig idee!
Allerlei kleine dingen. Het grootste zijnde dat onze lieve huishoudster een flink bedrag 'kwijt' is ("Ja, ik had het maar in m'n kamer gelegd omdat er in het huis zoveel mensen aan het klussen waren, en nu is het weg. Dus is het gestolen. Denk ik. Maar misschien ook niet")quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Bora-Bora het volgende:
Wat valt je ditmaal zo tegen precies?
Jouw ervaring met huurautos?quote:Op maandag 20 juli 2009 08:05 schreef Liejannuh het volgende:
Het is vast een afgeragde boel waar je toch weinig meer aan kunt slopen. En dan toch vinden ze dingen die je hebt gesloopt en mag je betalen.
Nee, niet eens eigenlijk!quote:
Waarschijnlijk wel ja. Ieder jaar kregen we van de reisorganisatie dan ook het nadrukkelijke verzoek om alles grondig te checken en foto's van te maken, dan konden ze je niks maken mochten ze achteraf verschillende dingen claimen.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:05 schreef Liejannuh het volgende:
Het is vast een afgeragde boel waar je toch weinig meer aan kunt slopen. En dan toch vinden ze dingen die je hebt gesloopt en mag je betalen.
Da's wel een erg smerige manier om extra geld te verdienen... waarom heb je dat betaald als jij het niet was?quote:Op maandag 20 juli 2009 08:37 schreef Blik het volgende:
[..]
En dan nog heb ik eens een keer 300 euro mogen aftikken voor een paar zwarte vlekken op de muur die er al zaten
omdat je anders niet naar huis kan, je hebt niet echt een keuze. En we hebben het met z'n 8en betaald, dus de schade viel mee p.p.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's wel een erg smerige manier om extra geld te verdienen... waarom heb je dat betaald als jij het niet was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |