Modaal ligt ergens tussen de 35-40k¤ hier geloof ik, dus 2 keer zo hoog is het waarschijnlijk niet (weet niet wat modaal is in Nederland).quote:Op zondag 21 juni 2009 19:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ik mag overigens graag in het verre buitenland naar de kapper gaan. Gewoon omdat het leuk is. En omdat het vaak maar een fractie kost van wat je in NL betaald.![]()
Liggen de lonen in Noorwegen ook 2 keer hoger dan die in Nederland Fogel?
Waarom zit er eigenlijk sla doorheen? Het "gezondheidsalibi"?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:12 schreef Djahani het volgende:
bij ons ziet ie er veel anders uit, wij hebben niet zoveel groeten
Bij ons heb je friet, döner, knoflook, chilli saus, gesmolten kaas, en sla.
Yammmieeeee![]()
[ afbeelding ]
Zo ziet de menukaart van mijn plaatselijk turkse snackkar er ook uitquote:Op zondag 21 juni 2009 19:06 schreef Fogel het volgende:
Vorig topic: [SC] #157: Waar we Fogel feliciteren
[ afbeelding ]
En hier dan maar weer verder over de kapsalon.
Wiskundigen weten dat ook: http://members.home.nl/jvdweg1/Wiskwoordenboek/M.htmquote:
Cool, sinds wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:19 schreef Blik het volgende:
Komende week maar eens een nieuw paspoort halen incl. vingerafdrukken
Vanaf maandag 29 juni. Moet een nieuw paspoort hebben voor mijn vakantie in augustus. ik heb expres gewacht tot die invoering van het nieuwe paspoort zodat ik gewoon een gloednieuwe editie heb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool, sinds wanneer is dat dan?
Ik zit er over te denken om toch maar een keer een ID kaart te gaan halen. Hebben ze daar ook al leuke features aan toegevoegd?
Ik hoor net dat het is uitgesteld tot 21 september, dus geen vingerafdrukken voor mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:59 schreef Liejannuh het volgende:
Goh, had ik helemaal gemist.![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang mijn paspoort nog geldig is. Zal ik ook nog even nakijken, ik wil ook wel een kek exemplaar met vingerafdrukken.
Ja, ik weet het, maar toch... Dit is een nieuwe griep en hoe snel die hier om zich heen grijpt beangstigt me. Dat de WHO fase 6 uitroept wil ook iets zeggen. Die weten toch wel van de hoed en de rand lijkt me. In ieder geval meer dan de gemiddelde Fok´er hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:50 schreef Fogel het volgende:
En hoeveel mensen zijn er aan een normaal influensavirus overleden in dezelfde periode? Vast een stuk meer...
De eerste dodelijke slachtoffers kwamen uit de buitenwijken van Buenos Aires, waar het behoorlijk armoedig is en de ziekenhuizen waarschijnlijk ook niet toereikend. Maar nu sterven er ook mensen uit de betere wijken. Las vanochtend over een 22 jarige zwangere vrouw die het niet heeft overleefd. De baby hebben ze kunnen redden (35 weken). Over de rest weet ik geen details, misschien maar beterquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, er gaan jaarlijks enorm veel mensen dood aan de gewone griep. Je kunt pas wat zinnigs zeggen over het gevaar van de griep als je ook iets weet over de slachtoffers. Waren dat allemaal bejaarden of mensen met een zwak gestel of waren het gezonde en fitte mensen?
Bron?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:40 schreef Fogel het volgende:
de remedie is "lig 1 week op bed en doe rustigaan"
Ok. Maar de zwangere dame mocht geen Tamiflu gebruiken. Dus misschien had ze het wel overleefd als ze dat wel had genomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
De eerste dodelijke slachtoffers kwamen uit de buitenwijken van Buenos Aires, waar het behoorlijk armoedig is en de ziekenhuizen waarschijnlijk ook niet toereikend. Maar nu sterven er ook mensen uit de betere wijken. Las vanochtend over een 22 jarige zwangere vrouw die het niet heeft overleefd. De baby hebben ze kunnen redden (35 weken). Over de rest weet ik geen details, misschien maar beter
Daar is mij net niets vreemds aan opgevallenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:00 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe zou het trouwens zijn met de wenkbrauwen van Vogue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |