Mooi, dan mag deze dicht en dan open je een 157 zonder eurovisiontrauma referentiesquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef flipsen het volgende:
En direct al een foutje in het topicnummer, want dit is een vervolg op [SC] #156: Waar de crisis geen invloed heeft op onze reizen
Verhuis naar Noorwegen! Ruim 1/3 van de bevolking heeft naar het songfestival gekeken ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hou van het songfestival!
Het is zelfs zo erg dat ik donderdag ontzettend baalde dat ik de halve finale moest missen omdat ik een dagje uit was met mijn collega's! Gelukkig was het voor me opgenomen en heb ik het alsnog kunnen kijken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef Thetallguy het volgende:
Hoe vaker hier gereageerd wordt hoe sneller die ESF-foto van de eerste pagina af is
Ding ding, u heeft zojuist een note verdiendquote:
Ik heb geen banrechten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:18 schreef Thetallguy het volgende:
Dobbelen!
1 - geen actie ondernemen
2 - een note
3 - 24-uurs ban
4 - flipsen alsnog in de TT zetten
5 - TRV-ban voor een week
6 - FOK!-ban voor een week
Geen enkele mod heeft die rechten, maar ik ken veel van de mensen die ze wel hebben persoonlijk.quote:
hehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen enkele mod heeft die rechten, maar ik ken veel van de mensen die ze wel hebben persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |