Clownquote:Op zondag 21 juni 2009 17:58 schreef remlof het volgende:
Eens met TS.
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
LS, Dementor, laat elkaar ff lekker met rust. En matig je toon ff LS, tot 3x toe "met je vette reet" zeggen maakt je nou niet echt geloofwaardiger.
mengen, mixen whateverquote:Op zondag 21 juni 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
geen idee wat mergen is hoor....las anderhalve bladzijde en dacht van la maar
Hoe is 't met je geile achillespees?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Noek het volgende:
Dat is een typetje uit Mario Kart. Mijn favoriet eigenlijk. Peach is ook tof maar die geile gilletjes beginnen me dan te vervelen en wat moeten de buren wel niet denken??!!
die buren denken nu toch dat je pijn in je voet hebt dus je kan geile gilletjes slaken zoveelquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Noek het volgende:
Dat is een typetje uit Mario Kart. Mijn favoriet eigenlijk. Peach is ook tof maar die geile gilletjes beginnen me dan te vervelen en wat moeten de buren wel niet denken??!!
Opgezwolle! Maar erg attent, Pietje. Bedankt.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe is 't met je geile achillespees?
doet wel pijn zeker...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Opgezwolle! Maar erg attent, Pietje. Bedankt.![]()
Maar het wordt mooi weer en FedEx is onderweg met kleren pour moi dus eigenlijk gaat het best goed.
Pijn wordt steeds minder en dat is maar goed ook. Ik word redelijk suïcidaal van pijn. Ben een watje.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
doet wel pijn zeker...
moet wel een hele lading kleding tegenaan om die te verzachten
Heb je nou al een pofbroek? die stond je écht kekquote:Op zondag 21 juni 2009 19:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Pijn wordt steeds minder en dat is maar goed ook. Ik word redelijk suïcidaal van pijn. Ben een watje.
Ja, kleren.Mocht ik eigenlijk niet meer van mezelf tot aan augustus maar mijn haar wilde ook al niet enzo.
Nou basta. Geluk is te koop hoor, synthetisch geluk.![]()
Eigenlijk moet ik dat geld in een laptop stoppen want die moet ik zo even weer opnieuw starten. Wordt die weer iets sneller van. Maar dat vind ik nou zonde geld, zo'n laptop.
ow.......... dei moet ik effe zoeken dan........quote:Op zondag 21 juni 2009 19:40 schreef Coos het volgende:
Fann heb je die foto nog van de lul met tattoo?? Die mooie je weet wel!!
Stuur die eens naar mij. Ga een geintje uithalen er mee.
Wel 2. Een zwarte en een olijfgroene.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je nou al een pofbroek? die stond je écht kek
ivm je lippen?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel 2. Een zwarte en een olijfgroene.Nou ja, pof pof, met zo'n laag kruis iig en hij komt tot op den kuit.
Nee! Bedankt voor het melden.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Avond! (of wisten jullie dat al)
ik heb ze per mail naar je toe gestuurd want Pietje en Remlof liggen op de loerquote:Op zondag 21 juni 2009 19:40 schreef Coos het volgende:
Fann heb je die foto nog van de lul met tattoo?? Die mooie je weet wel!!
Stuur die eens naar mij. Ga een geintje uithalen er mee.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel 2. Een zwarte en een olijfgroene.Nou ja, pof pof, met zo'n laag kruis iig en hij komt tot op den kuit.
Turn off the lights and I'll glow
To the extreme I rock a mic like a vandal
Op haar enkel Noekquote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ze per mail naar je toe gestuurd want Pietje en Remlof liggen op de loer![]()
het zijn er twee.... ik weet niet meer welke ik hier had neergezet,
ga je pimpen? zeggen dat je een tatoe hebt laten zetten![]()
ja he...
zie meelquote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ze per mail naar je toe gestuurd want Pietje en Remlof liggen op de loer![]()
het zijn er twee.... ik weet niet meer welke ik hier had neergezet,
ga je pimpen? zeggen dat je een tatoe hebt laten zetten![]()
ja he...
quote:
Heeft ze Coos op haar piemel tatooquote:
mwa.... tis al geregeld...quote:Op zondag 21 juni 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We gaan nu toch niet alles per mail doen hè, gooi het maar gewoon voorlangs. Remlof en Pietje kunnen wel tegen een stootje
Ja hoppa open die PM boxenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We gaan nu toch niet alles per mail doen hè, gooi het maar gewoon voorlangs. Remlof en Pietje kunnen wel tegen een stootje
Het wordt tijd dat wij hier Pietje (veel te braaf) en Remlof (die af en toe zelf voert arme Bong) eens gaan opvoedenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa.... tis al geregeld...
vuile steukerheb ik straks weer 48 uur in de hoek staan
Ikke ook BONGquote:Op zondag 21 juni 2009 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
kan iemand even Muis in een paar zinnen uitleggen wat de bedoeling is....
ik ben lost........
ik ook bijnaquote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zie je wel Fann, Remmy is het er helemaal mee eens, hij wordt er emotioneel van
Niks mis met Remlof, ik las zojuist nog dat hij Bong een excuus zou gaan schrijven maar dat hij even wacht totdat hij wat meer tijd heeftquote:Op zondag 21 juni 2009 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook bijna![]()
straks worden we nog dikke vrienden
toch Rem?
ah da's tof !quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niks mis met Remlof, ik las zojuist nog dat hij Bong een excuus zou gaan schrijven maar dat hij even wacht totdat hij wat meer tijd heeft![]()
Ik vind het top
Nee, ik wacht op zijn excuses voordat een unban wordt overwogen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niks mis met Remlof, ik las zojuist nog dat hij Bong een excuus zou gaan schrijven maar dat hij even wacht totdat hij wat meer tijd heeft![]()
Ik vind het top
Ook tussen hem en jou komt het goed, absoluutquote:Op zondag 21 juni 2009 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ah da's tof !
Ik wist wel dat ie best aardig kon zijn, van horen zeggen dan hé....
Knetter voor je kneiter mot je hebbequote:Op zondag 21 juni 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op zijn excuses voordat een unban wordt overwogen.
we gaan volgende week meeten....... dus komt wel goed, alléén Liesje mocht het nietquote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook tussen hem en jou komt het goed, absoluut![]()
Remlof, zoals je vast wel weet, wordt er hier niet over bans gesprokenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op zijn excuses voordat een unban wordt overwogen.
Ohhquote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga jij nu eerst maar eens een flink vet en dik maagdenvlies scoren Pietje
Pas maar op, zal ik jou eens ff dotterenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es maten geven dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pas maar op, zal ik jou eens ff dotteren.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pas maar op, zal ik jou eens ff dotteren.
Gratis chicksquote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef FANN het volgende:what the fuck is er nou eigenlijk zo leuk aan moderator zijn,
Pietje jij mag eerst![]()
en dan wil ik Remlof wel even horen..
ik snap dat gewoon niet![]()
eçht ! maar ik wil het weten.........
Ik ben heul geen moderator meerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef FANN het volgende:
what the fuck is er nou eigenlijk zo leuk aan moderator zijn,
Nee, ik heb geil te kort sinds L&B, die "trekt" er flink aanquote:Op zondag 21 juni 2009 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
jij geilt op die Dottie van de bunkert hé of niet ?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb geil te kort sinds L&B, die "trekt" er flink aan
Dan mag je blauw zijn/wordenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ook geen twintig meer hè
Ga dan maar niet naar die tienjaarsmeet, 't is óf knallen voor je kop óf dotteren óf ook blauw worden.quote:
pfff, wat een strikvraag op de zondagavondquote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef FANN het volgende:
what the fuck is er nou eigenlijk zo leuk aan moderator zijn,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |