eerst 1 min rustig ademhalen voor je postquote:Op zondag 21 juni 2009 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
goffer salemeJozef, het onweert hier, niet normaal bliksenm slaat om de haverklap in hier. Niet tot 3 tellen, gewoon flits.. KRAKKKKKK... Ligt al een boom in tweeën hier op 50 meter afstand.
Gaaf gewoon.... en hozen dat het doet.... Komt nu zelfs dikke hagel bij. Hoezo het is zomer?
Het valt hier echt met bakken uit de hemel. Maar vooral die onweer recht boven je was spectaculair. Brandweer is er al om die halve boom op te ruimen. Dat was me een klap, geweldig gewoon.quote:
pics van onweer zijn ook altijd mooiquote:Op zondag 21 juni 2009 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het valt hier echt met bakken uit de hemel. Maar vooral die onweer recht boven je was spectaculair. Brandweer is er al om die halve boom op te ruimen. Dat was me een klap, geweldig gewoon.
Regen in de digitale camera, ook leukquote:Op zondag 21 juni 2009 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics van onweer zijn ook altijd mooi
leen echt standaard een camera van mn werk als ik weer dat t kut weer word en ga dan plaatjes schieten
Ik heb mijn batterijen in de lader, want had er graag een foto van willen maken. Nu breekt de zon gewoon door en 5 minuten geleden dikke hagelstenen. Je hoort nu alleen maar het druppelen van de overgelopen dakgoten, die de hele waterstroom niet aan konden. En de lucht klaart helemaal op.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics van onweer zijn ook altijd mooi
leen echt standaard een camera van mn werk als ik weer dat t kut weer word en ga dan plaatjes schieten
Wij van de COS zijn niet zo moeilijk hoor, je kan elk moment weer aanschuivenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik mis zulke tekenfilms
en neuh , ik keek gewoon in AT en kwam weer eens langsmss dat ik me zo kan inlikken hier dat ik nog geaccepteerd word met TBO2 COS hier
![]()
Hier trekken de wolken ook ineens weg. Dus beter kan je het niet hebben. Meteen slakken gaan zoeken, want die komen nu los.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Welk gek, zo'n klein landje en het is hier stralend mooi weer
Je gaat ze toch niet opvreten?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier trekken de wolken ook ineens weg. Dus beter kan je het niet hebben. Meteen slakken gaan zoeken, want die komen nu los.
Bommie je weetzzz, caracoles...
Het ziet er ook een beetje verdeelt uitquote:Op zondag 21 juni 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Welk gek, zo'n klein landje en het is hier stralend mooi weer
waarom is het bij mij zo bewolkt...ik wil ook zonquote:Op zondag 21 juni 2009 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het ziet er ook een beetje verdeelt uit![]()
[ afbeelding ]
Echt welquote:
binnen met een open raam en alleen maar weilanden om je heen ftwquote:
kom naar Rdamquote:Op zondag 21 juni 2009 16:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom is het bij mij zo bewolkt...ik wil ook zon
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Foto's komen wel![]()
Die lieve slakjes en hoe ze in de olijfolie gaan. En dan met je voortanden het slakje uit z'n schelpje zuigen. Net tot aan het strontje. MMMMMMMMMMMMMMMM
Nog ff en ik heb er voor 100 euro in huis en vreet ze lekker zelf op. In een restaurant betaal je je scheel aan die dingen en zijn niet te vreten.
Puur natuur en na een onweersbui, da heb je de beste slakken te pakken.
Wist ik ook nooit, maar heb dat zo geleerd toen ik in Spanje woonde. Gingen de dorpelingen massaal de bergen in om slakken te zoeken na een regenbui. Wat ik nu ook ga doen, welliswaar niet de bergen in, maar wel slakken rapen.
Na de bui nu heldere hemel dus ze komen nu los. Weg ben ik dus....
En vanavond![]()
![]()
Jij ook lijkt me nu de maatschappij jouw schuld heeft voorgeschoten of ben je weer van plan er een puinhoop van te maken?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel iets beters te doen.
Wat heeft een ban te maken met mijn leefgewoontes?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij ook lijkt me nu de maatschappij jouw schuld heeft voorgeschoten of ben je weer van plan er een puinhoop van te maken?![]()
Jammer dat je wederom niets hebt geleerd van die ban.
Ik ben niet zo into slakken en helemaal geen zelf gevangen slakken, waar de honden overheen gepiest kunnen hebbenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Foto's komen wel![]()
Die lieve slakjes en hoe ze in de olijfolie gaan. En dan met je voortanden het slakje uit z'n schelpje zuigen. Net tot aan het strontje. MMMMMMMMMMMMMMMM
Nog ff en ik heb er voor 100 euro in huis en vreet ze lekker zelf op. In een restaurant betaal je je scheel aan die dingen en zijn niet te vreten.
Puur natuur en na een onweersbui, da heb je de beste slakken te pakken.
Wist ik ook nooit, maar heb dat zo geleerd toen ik in Spanje woonde. Gingen de dorpelingen massaal de bergen in om slakken te zoeken na een regenbui. Wat ik nu ook ga doen, welliswaar niet de bergen in, maar wel slakken rapen.
Na de bui nu heldere hemel dus ze komen nu los. Weg ben ik dus....
En vanavond![]()
![]()
Ik vind je best een aardige vent, zolang je niet dit soort acties uithaaltquote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat heeft een ban te maken met mijn leefgewoontes?
Ik heb het helemaal zelf gedaan en heb bewezen dat ik verantwoordelijkheid heb. Is iets anders dan op centen leven van je pappie.
Dus loop niet dom te lullen met je vette reet.
En nee, ik maak er geen puinhoop meer van. Ik heb afgelopen 3 jaar mijn lesje geleerd. Iets waar jij nog nioet aan toe bent, omdat je teert op centen van een ander.
Nu ga je natuurlijk zeggen dat ik dat ook heb gedaan in de schuldsanering, want niet alles kon worden afbetaald. En die kosten zijn betaald door de belastingbetaler. Enige is dat ik mijn best heb gedaan en nu zelfs een baan heb aangenomen op kosten van de staat. In plaats va handje ophouden, doe ik iets voor mijn centen. Mag jij met je vette reet een voorbeeld aan nemen en niet met een vinger naar een ander wijzen.
Nogmaals, wat heeft die ban er mee te maken? Of is dat een verkapte banverzoek? En je mag dan met je vette reet teren op "Bunker crew" De bunker is al weken geleden afgelopen.
Nogmaals, ga sporten want met je vette kop zie je er niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |