Clownquote:Op zondag 21 juni 2009 17:58 schreef remlof het volgende:
Eens met TS.
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
LS, Dementor, laat elkaar ff lekker met rust. En matig je toon ff LS, tot 3x toe "met je vette reet" zeggen maakt je nou niet echt geloofwaardiger.
mengen, mixen whateverquote:Op zondag 21 juni 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
geen idee wat mergen is hoor....las anderhalve bladzijde en dacht van la maar
Hoe is 't met je geile achillespees?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Noek het volgende:
Dat is een typetje uit Mario Kart. Mijn favoriet eigenlijk. Peach is ook tof maar die geile gilletjes beginnen me dan te vervelen en wat moeten de buren wel niet denken??!!
die buren denken nu toch dat je pijn in je voet hebt dus je kan geile gilletjes slaken zoveelquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Noek het volgende:
Dat is een typetje uit Mario Kart. Mijn favoriet eigenlijk. Peach is ook tof maar die geile gilletjes beginnen me dan te vervelen en wat moeten de buren wel niet denken??!!
Opgezwolle! Maar erg attent, Pietje. Bedankt.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe is 't met je geile achillespees?
doet wel pijn zeker...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Opgezwolle! Maar erg attent, Pietje. Bedankt.![]()
Maar het wordt mooi weer en FedEx is onderweg met kleren pour moi dus eigenlijk gaat het best goed.
Pijn wordt steeds minder en dat is maar goed ook. Ik word redelijk suïcidaal van pijn. Ben een watje.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
doet wel pijn zeker...
moet wel een hele lading kleding tegenaan om die te verzachten
Heb je nou al een pofbroek? die stond je écht kekquote:Op zondag 21 juni 2009 19:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Pijn wordt steeds minder en dat is maar goed ook. Ik word redelijk suïcidaal van pijn. Ben een watje.
Ja, kleren.Mocht ik eigenlijk niet meer van mezelf tot aan augustus maar mijn haar wilde ook al niet enzo.
Nou basta. Geluk is te koop hoor, synthetisch geluk.![]()
Eigenlijk moet ik dat geld in een laptop stoppen want die moet ik zo even weer opnieuw starten. Wordt die weer iets sneller van. Maar dat vind ik nou zonde geld, zo'n laptop.
ow.......... dei moet ik effe zoeken dan........quote:Op zondag 21 juni 2009 19:40 schreef Coos het volgende:
Fann heb je die foto nog van de lul met tattoo?? Die mooie je weet wel!!
Stuur die eens naar mij. Ga een geintje uithalen er mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |