Ik krijg dat elke maand keurig vermeld op m'n loonstrookjequote:Op maandag 22 juni 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eens kijken hoeveel ik er nog, als ik de website van ons nog ken
Ik kijk nooit op mijn loonstrookje, ik zal eens zoeken waar die dingen liggenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik krijg dat elke maand keurig vermeld op m'n loonstrookje.
Duinonderzoek toevallig?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn volgende onderzoek is reeds in de planning.
De locatie houd ik nog even geheim.
Probeer jij Zandvoort te promoten?quote:
Ik probeer vooral wandelen in de Waterleidingduinen te promoten en daar een KSC-(mini)meet aan te verbinden. Mooi natuurgebied, waar je genoeg wild kunt tegenkomen (de meeste hertenfoto's die ik hier post, zijn daar gemaakt). Het gebied is heerlijk om te wandelen. Na 100 meter heb je al rust en hoor je zo ongeveer alleen nog je eigen voetstappen en de vogels.quote:
O ja, 26 juli, onder voorbehoud.quote:
En wel en zodoende kwam ik er achter dat er afgelopen maand 6 euro minder dan normaal is gestort. De boekhouding is mij nog steeds een verklaring schuldig.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op mijn loonstrookje, ik zal eens zoeken waar die dingen liggen
Ik kijk alleen op cruciale momenten: verandering van leaseauto, adsl vergoedingsverlenging, dat soort dingen. Die gaan overigens ook altijd misquote:Op maandag 22 juni 2009 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
En wel en zodoende kwam ik er achter dat er afgelopen maand 6 euro minder dan normaal is gestort. De boekhouding is mij nog steeds een verklaring schuldig.
Die zit hier toch zelf ook te spammen?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
Grrrrrrrrrr hoe kan ik nou spammen als mn baas me lastig blijft vallen?
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer vooral wandelen in de Waterleidingduinen te promoten en daar een KSC-(mini)meet aan te verbinden. Mooi natuurgebied, waar je genoeg wild kunt tegenkomen (de meeste hertenfoto's die ik hier post, zijn daar gemaakt). Het gebied is heerlijk om te wandelen. Na 100 meter heb je al rust en hoor je zo ongeveer alleen nog je eigen voetstappen en de vogels.
Want je gaat dit jaar niet meer op vakantie ontdekking?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
Vorig jaar had ik er 26 over. I'm going for a new record
Die ziet jouw dagcijfers en denkt dat je wel wat meer kan doenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
Grrrrrrrrrr hoe kan ik nou spammen als mn baas me lastig blijft vallen?
Geen idee, maar iig niet in de zomer. En als ik in het buitenland ga werken komt het er ook niet vanquote:Op maandag 22 juni 2009 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Want je gaat dit jaar niet meer op vakantie ontdekking?
andere baasquote:
Vast welquote:Op maandag 22 juni 2009 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ziet jouw dagcijfers en denkt dat je wel wat meer kan doen
Heeeeyquote:Op maandag 22 juni 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
En als dat ene niet doorgaat dan kan ik naar Limbabwe om te werken. Dat is ook buitenland, verstaan doe je ze niet
Ik had vorig jaar 6 dagen over. En dit jaar kan ik nog ruim 6 weken vrijnemen, geloof ikquote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
Vorig jaar had ik er 26 over. I'm going for a new record
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
En als dat ene niet doorgaat dan kan ik naar Limbabwe om te werken. Dat is ook buitenland, verstaan doe je ze niet
Ik kom hier te weinig de laatste tijd... Werken in het buitenland?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, maar iig niet in de zomer. En als ik in het buitenland ga werken komt het er ook niet van
the sadnessquote:Op maandag 22 juni 2009 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
'Sterrenmeisje' geeft leugen toe
tada de waarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |