Maat 46 maar hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 15:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Je hebt gewoon belachelijk grote voeten.
wil ik wel eens weten wat jij grote voeten noemtquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar 46![]()
Wat heb jij voor gorillavoeten?
Ik doe ook 1 - 2 - 1 - 2 hoor , maar die treden zijn gewoon de kleinquote:Op zondag 21 juni 2009 15:20 schreef Mirel het volgende:
Je kan wel makkelijk glijden van die kleine trappen.Er op lopen is dan wel irritant, alleen met je tenen erop. Die grote die ze buiten hebben op pleinen etc, die zijn lomp. Ene trede doe je in 1 stap, de andere in 2.
luchtig lopen, nike air ?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je moet ook niet je hele voet op een trede zetten, maar gewoon luchtig de trap oplopen. Op de voorkant van je voet dus.
Ik dacht al, iemand moet die opmerking maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:17 schreef Jimbo het volgende:
beter dan van die uber grote treden zoals de koopgoot in Rdam
je kan geen 2 treden tegelijk nemen met elke stap , maar elke x een traptrede is ook lastig dus moet je 2-1-2-1-2-1-2-1-2-1 lopen ect
Moet je je voet wel even langs een meetlat of iets anders herkenbaars neerzetten zodat we een vergelijking kunnen maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Gaat ie ff een foto van z'n voet nemen.
Die sokken zijn al een KLB topic waardquote:Op zondag 21 juni 2009 15:24 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik doe ook 1 - 2 - 1 - 2 hoor , maar die treden zijn gewoon de klein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |