Ja, want dieren poepen soms ook oraal.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik dacht dat het zo'n vogelzand was wat op de grond lag
Jeweets zand wat je als je een vogel hebt op de bodem gooit ivm het anaal poepen van deze vogel.
Ik waardeer je post maar ik heb een aantal aanmerkingen:quote:Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
Stoer topic.
Je bent mijn held.
Klacht: KoningDavid noemt zijn hond naar een homo en is dus eigenlijk niet zo christen als die zou willen zijn.
Det mosse neet helop zigge in de buurt van de belsje grens jong! De vogel anaal poepen...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
Jeweets zand wat je als je een vogel hebt op de bodem gooit ivm het anaal poepen van deze vogel.
Nee, van mijn zwager.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:43 schreef koningdavid het volgende:
Subklacht: Het eerste waar ik aan denk als ik die puinhoop zie is niet: "oh, ff helpen opruimen", maar "oh, potentieel KLB-topic, snel foto's maken!"![]()
Fout, vogels poepen cloacaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ze gedroeg zich wel aanmerkelijk anders.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:58 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
EEN HOND KAN NIET SCHULDBEWUST ZIJN DONDERS
Lees het onderzoekje, dat komt door jullie gedrag.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze gedroeg zich wel aanmerkelijk anders.
Ze doet het nog.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:02 schreef Adelante het volgende:
Doet de hond het nog welMeestal als ze dat plastic gaan opeten, gaan ze voortijdig dood
hij had vast veel spul ingesliktquote:Op zondag 21 juni 2009 15:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze gedroeg zich wel aanmerkelijk anders.
Serieus die troep ligt door het hele huis. Die 'soort van balletjes' die in dat kussen zitten blijven overal aan plakken, inclusief aan de hond. Dus voordat we thuis waren lagen er al van die balletjes in de woonkamer, keuken, etc.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:05 schreef Rosbief het volgende:
Jammer dat de hond de tegelvloer in de hal boven het hoogpolig tapijt in de woonkamer verkoos als plaats van delict.
kan hem geen reet schelen, hij is toch maagd.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:11 schreef Rosbief het volgende:
Voor straf krijgt de hond vanavond geen sex!
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Det mosse neet helop zigge in de buurt van de belsje grens jong! De vogel anaal poepen...
En proud of it mayng.quote:
Nee, dat ken ik niet dus daar maar gestopt met lezen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:43 schreef koningdavid het volgende:
Zo hé.![]()
Vaderdag vandaag dus. Ik ging vanochtend eerst zo naar de kerk, jullie kennen het wel.
Om 17.00 uur.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom post TS hier nog? Rond half 4 gaan de meeste refo's nog een keer naar de kerk.
Heiden. Een echte grefo gaat drie keer heen op zondag...quote:
Je bent 23 en je gaat nog met je familie?quote:
Want op je 23e kun je geen band meer hebben met je ouders? Jezus gastquote:Op zondag 21 juni 2009 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent 23 en je gaat nog met je familie?
Dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 21 juni 2009 15:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Want op je 23e kun je geen band meer hebben met je ouders? Jezus gast. Denk even na voor je wat zegt.
Poep jij niet anaal?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
Je geeft aan dat het vreemd is dat hij met zijn ouders naar de kerk gaat, wat het niet is. Oh, en je metafoor om te zeggen dat ik te snel conclusies trek is niet zo mooi.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietVind het alleen opmerkelijk. Je trekt conclusies met de snelheid van een peuter.
Lezen is niet je sterkste kant he, lees de OP nogmaals is door.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Je geeft aan dat het vreemd is dat hij met zijn ouders naar de kerk gaat, wat het niet is. Oh, en je metafoor om te zeggen dat ik te snel conclusies trek is niet zo mooi.
Er staat duidelijk dat hij met z'n familie ging, niet met z'n ouders.quote:Daarna liep ik samen met de family terug naar mijn ouders' huis.
Ik zit in dezelfde kerk als mijn ouders ja. Wat is daar gek aan?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent 23 en je gaat nog met je familie?
We gingen met de family naar mijn ouders omdat het vaderdag was. Kerel, wat is je probleem.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
Er staat duidelijk dat hij met z'n familie ging, niet met z'n ouders.
Een stoma hebben is heul geen pleziertje hoor!quote:
Je doet nu hetzelfde!!!!1quote:Op zondag 21 juni 2009 15:57 schreef justmattie het volgende:
mensen die engelse woorden als family gebruiken in hun zin
Gefeliciteerd. U bent FOK!verslaafd.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:43 schreef koningdavid het volgende:
Subklacht: Het eerste waar ik aan denk als ik die puinhoop zie is niet: "oh, ff helpen opruimen", maar "oh, potentieel KLB-topic, snel foto's maken!"![]()
Dude....quote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef Buschetta het volgende:
Was een test van god om te kijken of jullie gingen werken op zondag....
You FAIL !!!
Dat gaat te ver, maar ik check mijn mail wel eens tijdens de collecte.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. U bent FOK!verslaafd.
De volgende stap is dat je stiekem zit te FOK!ken onder de preek.
inteelt. Staphorst?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zit in dezelfde kerk als mijn ouders ja. Wat is daar gek aan?
voor ts. Niet emotioneel wordenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:43 schreef koningdavid het volgende:
Zo hé.![]()
Vaderdag vandaag dus. Ik ging vanochtend eerst zo naar de kerk, jullie kennen het wel. Daarna liep ik samen met de family terug naar mijn ouders' huis. Het was een uur of half twaalf.
Nietsvermoedend openen wij de voordeur, en wat treffen wij daaraan. Totale chaos!
Zie deze foto:
[ afbeelding ]
De hal bij mijn ouders. Let op: Deze foto is gemaakt nadat het een en ander al was opgeruimd.
De hond (Beau) had haar ligkussen helemaal kapot gemaakt!![]()
Ik loop de woonkamer binnen en daar lag ze schuldbewust half onder de tafel verscholen!
[ afbeelding ]
Beau![]()
KLACHT: Hond veroorzaakt een puinhoop op vaderdag
Anti-klacht: het woord 'berokkenen' kunnen gebruiken in de TT.
Maar goed ook. Een Beau die wél in shape is hebben we namelijk eerder gezien.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:12 schreef piekartz87 het volgende:
jullie beagle is een beetje "out of shape"
Daar begint het mee, maar de volgende stap is dat je gaat FOK!ken tijden s de preek of er FOK!smilies bij gaat denken.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat gaat te ver, maar ik check mijn mail wel eens tijdens de collecte.
Hij is wel wat groot voor een beagle, vind je nietquote:Op maandag 22 juni 2009 11:12 schreef piekartz87 het volgende:
jullie beagle is een beetje "out of shape"
daarom zei ik het ookquote:Op maandag 22 juni 2009 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is wel wat groot voor een beagle, vind je niet
achja als het beestje maar gelukkig en gezond isquote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef koningdavid het volgende:
Ze lijkt op een of andere manier erg groot op die foto, maar het valt wel mee in het echt. Wel is ze wat mollig aan het worden ja.
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Det mosse neet helop zigge in de buurt van de belsje grens jong! De vogel anaal poepen...
dat is jouw meningquote:Op maandag 22 juni 2009 17:46 schreef McFearless het volgende:
Honden zijn kutbeesten.
Idd lijkt groot op de foto. Terwijl een echte beagle een klein beestje is.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:37 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
daarom zei ik het ookof bedoel je te zeggen dat het geen beagle is.
zeg dan "ik vind honden kutbeesten"quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:02 schreef aiemkoel het volgende:
"God heeft het zo gewild" zeg ik dan maar
Ben zelf zaterdag ook naar de kerk geweest...(voor het eerst in 18 jaar). Wat me opviel is hoe WEINIG mensen er in de kerk waren (stuk of 20) en allemaal rond de 70/80 jaar! Alleen 1 vrouwtje waar je van een kilometer afstand al ziet dat het zo'n over-enthousiaste, op z'n hardst meeroepende gelovige was...
Ernstig irritant....
Maar toen ik thuiskwam, lag mijn kat lekker te slapen op de bank! Lekker puh!![]()
(God vind mij dus liever!)
Wel om zelf te hebben; ze stinken, je moet ze uitlaten, stront scheppen, kilo's brokken aanschaffen, heel je huis onder de hondenharen/vlooien, ze blaffen, vragen om aandacht bahquote:
Nee, honden zijn kutbeesten. Punt.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:11 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
zeg dan "ik vind honden kutbeesten"
Ik heb het gewoon niet op honden, heb er geen hekel aan, maar zal zelf nooit zo'n beest nemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wel om zelf te hebben; ze stinken, je moet ze uitlaten, stront scheppen, kilo's brokken aanschaffen, heel je huis onder de hondenharen/vlooien, ze blaffen, vragen om aandacht bah
Nee ik ga een beetje op zondagochtend vroeg opstaan om daarnaartoe te gaan....quote:Op maandag 22 juni 2009 18:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Op zaterdag naar de kerk? Ben jij zo'n Jehova's verslaafde ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |