Ja, want dieren poepen soms ook oraal.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik dacht dat het zo'n vogelzand was wat op de grond lag
Jeweets zand wat je als je een vogel hebt op de bodem gooit ivm het anaal poepen van deze vogel.
Ik waardeer je post maar ik heb een aantal aanmerkingen:quote:Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
Stoer topic.
Je bent mijn held.
Klacht: KoningDavid noemt zijn hond naar een homo en is dus eigenlijk niet zo christen als die zou willen zijn.
Det mosse neet helop zigge in de buurt van de belsje grens jong! De vogel anaal poepen...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
Jeweets zand wat je als je een vogel hebt op de bodem gooit ivm het anaal poepen van deze vogel.
Nee, van mijn zwager.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:43 schreef koningdavid het volgende:
Subklacht: Het eerste waar ik aan denk als ik die puinhoop zie is niet: "oh, ff helpen opruimen", maar "oh, potentieel KLB-topic, snel foto's maken!"![]()
Fout, vogels poepen cloacaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ze gedroeg zich wel aanmerkelijk anders.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:58 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
EEN HOND KAN NIET SCHULDBEWUST ZIJN DONDERS
Lees het onderzoekje, dat komt door jullie gedrag.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze gedroeg zich wel aanmerkelijk anders.
Ze doet het nog.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:02 schreef Adelante het volgende:
Doet de hond het nog welMeestal als ze dat plastic gaan opeten, gaan ze voortijdig dood
hij had vast veel spul ingesliktquote:Op zondag 21 juni 2009 15:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze gedroeg zich wel aanmerkelijk anders.
Serieus die troep ligt door het hele huis. Die 'soort van balletjes' die in dat kussen zitten blijven overal aan plakken, inclusief aan de hond. Dus voordat we thuis waren lagen er al van die balletjes in de woonkamer, keuken, etc.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:05 schreef Rosbief het volgende:
Jammer dat de hond de tegelvloer in de hal boven het hoogpolig tapijt in de woonkamer verkoos als plaats van delict.
kan hem geen reet schelen, hij is toch maagd.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:11 schreef Rosbief het volgende:
Voor straf krijgt de hond vanavond geen sex!
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Det mosse neet helop zigge in de buurt van de belsje grens jong! De vogel anaal poepen...
En proud of it mayng.quote:
Nee, dat ken ik niet dus daar maar gestopt met lezen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:43 schreef koningdavid het volgende:
Zo hé.![]()
Vaderdag vandaag dus. Ik ging vanochtend eerst zo naar de kerk, jullie kennen het wel.
Om 17.00 uur.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom post TS hier nog? Rond half 4 gaan de meeste refo's nog een keer naar de kerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |