quote:Op zondag 21 juni 2009 17:22 schreef appelsjap het volgende:
Oké, laten we weer OT gaan. Don't feed the troll, remember?
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Eerst een heel verhaal typen en dan weghalen? Pauper
Ja dat was idd wat misplaatstquote:
Dat is nogal wiedes dat de CIA geen heel volk kan omkopen of iets dergelijks.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:01 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zit ik het ook zo intensief te volgen.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook gedacht heb dat Neda misschien wel doodgeschoten is door iemand van de mossad![]()
Maar dan nog denk ik wel dat het in eerste instantie uit het volk zelf komt. En dat een eventuele bemoeienis van de CIA hooguit katalyserend kan werken. Maar ik geloof absoluut niet dat een heel volk de straat opgaat omdat de CIA dat graag wil. Khomenei heeft dit aan zichzelf te danken. Wellicht arrogantie.
Ik krijg de kriebels van zulke speculatieve bullshit.quote:En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook gedacht heb dat Neda misschien wel doodgeschoten is door iemand van de mossad
riepen ze dat ook niet toen rusland georgie binnenviel? dit roepen ze zo vaak.....quote:Ik geloof dat dit weleens het startpunt zou kunnen zijn van heel veel, heel erg grote problemen en heel erg grote chaos in de wereld, zeker in combinatie met de economische crisis, wanneer de rest van de wereld posities inneemt en er militaire actie ondernomen zou worden.
Wat een mongool idd.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
http://vrijewoord.blog2bl(...)olutie+in+Iran!.html
Mossad is toch de Israelische geheime dienst?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:33 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van zulke speculatieve bullshit.
wtf....wat is dat voor een bullshit...quote:Op zondag 21 juni 2009 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
http://vrijewoord.blog2bl(...)olutie+in+Iran!.html
Geschreven door een Marokkaan die ook actief is op Marokko.nl. Ik hou normaal niet van zulke praatjes: maar ik moet die jongen echt niet tegenkomen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:42 schreef Dunckie het volgende:
[..]
wtf....wat is dat voor een bullshit...
Ja en ik vind het een beetje gek om te zeggen dat wellicht de Israėlische spionnen daar een beetje op burgers gaan lopen schieten. Terwijl je voor zo'n bewering helemaal geen bewijs hebt.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:37 schreef appelsjap het volgende:
Mossad is toch de Israelische geheimendienst?
Dat laatste heb ik ook aan gedacht. De internationale spanningen kunnen zich wel eens rondom Iran gaan concentreren.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is nogal wiedes dat de CIA geen heel volk kan omkopen of iets dergelijks.
Maar lees het rapport van die professor die zichzelf ineens met stenen zag gooien en dingen voelde die hij daarvoor niet voor mogelijk hield. Een massa kan zo opgehitst worden en adrenaline/opwinding kunnen irrationeel en gewelddadig groepsgedrag voortbrengen. Men hoeft slechts een vlammetje te veroorzaken om alles op te blazen.
Dat is denk ik wat de CIA zou doen als zij ermee te maken hebben, een leidende positie innemen en de rest ophitsen. Zo gaat dat volgens mij altijd. Men heeft een katalysator nodig om over initiele angst heen te komen en die katalysator zou idd weleens de CIA kunnen zijn.
Maar ik weet het verder ook niet. Heb zelf wel erg sterke gevoelens wanneer ik zoveel mensen uit hun dak zie gaan, er geschoten wordt op ongewapenden. Ik word er erg droevig van.
Maar laten we ons niet laten meeslepen door emoties en vooroordelen, laten we proberen waarheid van onwaarheid te onderscheiden. Ik geloof dat dit weleens het startpunt zou kunnen zijn van heel veel, heel erg grote problemen en heel erg grote chaos in de wereld, zeker in combinatie met de economische crisis, wanneer de rest van de wereld posities inneemt en er militaire actie ondernomen zou worden.
Ja klopt, ik denk ook niet dat de Mossad dat meisje heeft neergeschotenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef .txt het volgende:
[..]
Ja en ik vind het een beetje gek om te zeggen dat wellicht de Israėlische spionnen daar een beetje op burgers gaan lopen schieten. Terwijl je voor zo'n bewering helemaal geen bewijs hebt.
Daar geloof ik zelf ook niet in.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Py het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook aan gedacht. De internationale spanningen kunnen zich wel eens rondom Iran gaan concentreren.
Maar het is allemaal begonnen met een volk wat zich bedonderd voelde rondom de verkiezingsuitslag. Niemand geloofde de overweldigende overwinning van Ahmedinejad. Misschien had Ahmedinejad wel echt gewonnen, maar nipt. En wilde Khamenei geen gezeik en heeft de uitslag wat opgepoetst. Stomme fout dan. Maar ik zie onmogelijk CIA-bemoeienis in het feit dat Khamenei de verkiezingsuitslag heeft gemanipuleerd.
Ik kreeg zelf ook kriebels toen ik het bedacht.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:33 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van zulke speculatieve bullshit.
Je bent echt niet goed bij je hoofd als je zulke uitspraken doet. Wat een stumpert ben je ook eigenlijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef Py het volgende:
[..]
Ik kreeg zelf ook kriebels toen ik het bedacht.toch sluit ik het niet uit.
Het is zuiver speculatie idd
Dat dusquote:Op zondag 21 juni 2009 17:49 schreef Sturmvogel het volgende:
Waarom zou de Mossad zo'n meisje doodknallen? Ze hebben echt de Israėlische geheime dienst niet nodig om een onschuldige Iraniėr dood te krijgen, daar zorgen o.a. die zwijnen bij de Baseej wel voor.
Heb ik ook niet. Behalve dat ik weet hoe panisch ze in Israel zijn over de koers van Iran. Het huidige regime steunt en finacieert Hamas en Hezbollah.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef .txt het volgende:
[..]
Ja en ik vind het een beetje gek om te zeggen dat wellicht de Israėlische spionnen daar een beetje op burgers gaan lopen schieten. Terwijl je voor zo'n bewering helemaal geen bewijs hebt.
(jij niet, maar die andere user)
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef Py het volgende:
[..]
Ik kreeg zelf ook kriebels toen ik het bedacht.toch sluit ik het niet uit.
Het is zuiver speculatie idd
Het komt Israėl wel goed uit als de revolutie daar doorzet, maar dat wil niets zeggen over eventuele Mossad activiteiten in Iran. Er zijn misschien wel 50 landen die belang hebben bij regime-verandering in Iran.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:50 schreef Py het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Behalve dat ik weet hoe panisch ze in Israel zijn over de koers van Iran. Het huidige regime steunt en finacieert Hamas en Hezbollah.
Dat is mijn enige motivatie om dat te denken.
quote:Ayatollah Montazeri, Iran's most senior dissident cleric has declared 3days of mourning for those killed in recent violence #iranelection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |