Als ik dat toch eens wist.. ik weet wel waar ik geeindigd was, en dat was erg dicht bij het witte porceleinquote:
Voor jou natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als mijn ouders niet meer aan de computer mogen zitten, voor wie staat ie er dan?![]()
Ik heb er nog meeste verstand van, moet je nagaan.
Okequote:Op zondag 21 juni 2009 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens wist.. ik weet wel waar ik geeindigd was, en dat was erg dicht bij het witte porcelein
je bent weer beter dus?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:37 schreef Q. het volgende:
Zo, nog eventjes relaxen en dan zo lekker op zondagmiddag naar de kroeg.
Need... beer. Sinds dinsdag geen bier meer gehad! Dat moet ik wel even goedmaken natuurlijk.quote:
Ik heb mijn eigen laptop, al een jaar of 4.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jou natuurlijk![]()
Dat is toch mooi.Dat moet je uitbuitten.
Jaa goedquote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe is 't verder met jou Venco? Nog genoten van je weekend?
Nog een computer hebben kan soms handig zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen laptop, al een jaar of 4.
quote:
en ondertussen de rest aansteken met de mexicaanse griepquote:Op zondag 21 juni 2009 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Need... beer. Sinds dinsdag geen bier meer gehad! Dat moet ik wel even goedmaken natuurlijk.
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa goedGister dan die lunch etc. met Djayzz gehad, was leuk enzo. En 's avonds nog uit eten met mn familie vanwege mijn verjaardag
En met jou?
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gezellig! Wat heb je allemaal gekregen?
Met mij gaat het prima. Beetje brak en aan de studie...
Ik ben lekker niet brakquote:Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]doet me deugt te lezen dat ik niet de enige ben die brak is!
2 boekenbonnen, totaal ¤ 30. Cdbon van ¤ 15 en Mediamarktbon, ook van ¤ 15. En abo. op Psychologiemagazine.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gezellig! Wat heb je allemaal gekregen?
Met mij gaat het prima. Beetje brak en aan de studie...
Zo lang je het maar naar je zin hebt gehad toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
ik ben ook een beetje brak,maar voor 13 uur festival met zon en bier gaat het nog wel.
Oeh, je mag zelf je cadeautjes uitzoeken dus!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
2 boekenbonnen, totaal ¤ 30. Cdbon van ¤ 15 en Mediamarktbon, ook van ¤ 15. En abo. op Psychologiemagazine.
Ff zien wat ik ermee ga doen.![]()
Tot wanneer moet je nog aan de studie?
Was het leuk?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
ik ben ook een beetje brak,maar voor 13 uur festival met zon en bier gaat het nog wel.
Lowlands is best tof, Sonataquote:Op zondag 21 juni 2009 14:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oeh, je mag zelf je cadeautjes uitzoeken dus!![]()
Nog 3 weken... Dan 3 weken niet, daarna 2 weken wel en dan hopelijk naar Lowlands!
Het wordt ook mijn eerste keer. Vorig jaar Pinkpop, dit jaar Lowlands. Gaan gezellig met een groep heen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lowlands is best tof, Sonata![]()
Nooit geweest maar lijkt me weleens leuk ook.
Ga eens zoeken wat ik van de bonnen wel hebben. Gaat in ieder geval goedkomen
Heyquote:
Das wel leuk, met hele groep enzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het wordt ook mijn eerste keer. Vorig jaar Pinkpop, dit jaar Lowlands. Gaan gezellig met een groep heen.
Ofrequote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het wordt ook mijn eerste keer. Vorig jaar Pinkpop, dit jaar Lowlands. Gaan gezellig met een groep heen.
[..]
Hey
Komt ze bijna ja ?quote:
Goede middagquote:
Nee biquote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je een pot was
Ik ook nietquote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je een pot was
quote:
Was je weg dan?quote:
ik en me gezelligheidquote:
Have funquote:Op zondag 21 juni 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga naar beneden. Fijne dag allemaal!
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
Doeiquote:Op zondag 21 juni 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
quote:
Me, myself and Iquote:
Zoals die van jouquote:Op zondag 21 juni 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
Ja eigenlijk welquote:
mag je me weer gaan missenquote:
Goede middag Jannukquote:
quote:
kijkt ff naar beneden,quote:
ha ha, das mooi, nog weg geweest van het weekend?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kijkt ff naar beneden,alles zit nog op zn plek
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ha ha, das mooi, nog weg geweest van het weekend?
Dus alleen nog je headset en je linker polsbeschermer.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]ben in de zoek- en opruimmodus, dus hard aan het werk. Maaaaar, tataaaa,
, mn oplader is terecht
Nou de rest nog
knuffelquote:
Fout, fout, niet goed opgelet, mn RECHTER polsspalkquote:Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
Dus alleen nog je headset en je linker polsbeschermer.
Zou bij verstand beginnen, de rest komt daarna welquote:Op zondag 21 juni 2009 14:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Fout, fout, niet goed opgelet, mn RECHTER polsspalk
En nog vele andere dingen die ik kwijt ben
dan heb ik wel een heel klein verstandje, want het is me nog niet opgevallen bij het ruimen (of ik ben het gewoon al zo lang kwijt dat het onderop de berg ligt)quote:Op zondag 21 juni 2009 14:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zou bij verstand beginnen, de rest komt daarna wel
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dan heb ik wel een heel klein verstandje, want het is me nog niet opgevallen bij het ruimen (of ik ben het gewoon al zo lang kwijt dat het onderop de berg ligt)
zuchtquote:Op zondag 21 juni 2009 14:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
meestal op de laatste plek waar je kijkt
ach Jannuk *knuffel*quote:
thnxquote:
Is goed meid, spreek je laterquote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
thnx![]()
ik ga maar even verder, anders kom ik morgen na het asiel in zo'n zooi thuis.
Ohquote:Op zondag 21 juni 2009 14:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Fout, fout, niet goed opgelet, mn RECHTER polsspalk
En nog vele andere dingen die ik kwijt ben
Doeiquote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
thnx![]()
ik ga maar even verder, anders kom ik morgen na het asiel in zo'n zooi thuis.
Hallo is er nog leven hier? Nee dan ga ik wel iets anders doen.quote:
Zo jij bent vrolijkquote:
Coolquote:
Goeiemiddagquote:
Alle singles hebben opeens een leven.quote:
ja das mooi balen hequote:Op zondag 21 juni 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle singles hebben opeens een leven.En wij niet
je dacht aan mij?quote:
Misschien moeten wij er dan maar wat aan doen dan.quote:
eigenlijk he...moet ik je iets bekennen...quote:Op zondag 21 juni 2009 15:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moeten wij er dan maar wat aan doen dan.
Al oma-dag gevierd ?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef Flena het volgende:
[..]
eigenlijk he...moet ik je iets bekennen...![]()
ik heb ook een levenben blij dat ik nu weer ff rustig kan zitten
Hahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef Flena het volgende:
[..]
eigenlijk he...moet ik je iets bekennen...![]()
ik heb ook een levenben blij dat ik nu weer ff rustig kan zitten
Oma-dag?quote:
ja wel op blijven letten he...wij hebben vaderdag hier omgedoopt tot oma-dagquote:
Okequote:Op zondag 21 juni 2009 15:55 schreef Flena het volgende:
[..]
ja wel op blijven letten he...wij hebben vaderdag hier omgedoopt tot oma-dag
Onweer?? Wij hebben zon, veel zon (en veel wind)quote:
Volgens mij nietquote:
Hoiquote:
Als ik weg ga word het nog saaier hierquote:
Misschien moet je dat ff testen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik weg ga word het nog saaier hier
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef kwaakvaak het volgende:
tsss.. zitten jullie nog nog binnen???
live uit het park![]()
[ afbeelding ]
Oke ik ben al wegquote:
woow kwaak, dies mooi!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef kwaakvaak het volgende:
tsss.. zitten jullie nog nog binnen???
live uit het park![]()
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op zondag 21 juni 2009 16:22 schreef heksehiel het volgende:
Hoi*blaast hopelijk gelijk wat nieuw leven in
Ziet er leuk uit daarquote:Op zondag 21 juni 2009 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
en alsof het feest niet lang genoeg kan duren... nog steeds buiten.. Gelukkig geen andere mensen hier.. stel je voor zeg.. BRRR
[ afbeelding ]
Je auto?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
Is gewoon schijt irritant
Vooral als je al een paar dagen bezig bent :S
weer zo'n mooie fotoquote:Op zondag 21 juni 2009 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
en alsof het feest niet lang genoeg kan duren... nog steeds buiten.. Gelukkig geen andere mensen hier.. stel je voor zeg.. BRRR
[ afbeelding ]
quote:
patserquote:Op zondag 21 juni 2009 17:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gewoon snapshotting met mijn aaifoon
uuh ja dat ookquote:
van de week gemerkt dat mn nookje ook wel mooie foto's maaktquote:
hoiquote:Op zondag 21 juni 2009 17:51 schreef dikkemongul het volgende:
Dag mensen, meld me hier ook maar eens aan. Ik neem aan dat het hier gewoon ervaringen vertellen, een beetje discussiëren en voor de rest wat dom lullen is? Ben namelijk ook weer actief op dit gebied en ben benieuwd naar ervaringen van anderen.![]()
# Hoe oud ben je? 22
# Sekse? man
# Woonplaats/ regio? Overijssel
# Interesses? Uitgaan, Muziek eigenlijk van alles wel
# Seksuele voorkeur? Vrouw!
# Lengte en postuur? 1.85m
# Hoe lang single? Toch al wel weer 3 jaartjes!maar het begint weer te kriebelen...
Ik ben van aant werk ( nu pauze) maar ik heb gewoon alleen maar alles gehaast moeten doen. Constant gezeik van klanten, allemaal teringritten en focking koppijn gekregen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is er aan de hand dan mafkees?*
Dikke mongul!Een twentenaar!
Overijssenaar.. waar vandaan eig?
Adem in.. . adem uitquote:Op zondag 21 juni 2009 18:01 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ik ben van aant werk ( nu pauze) maar ik heb gewoon alleen maar alles gehaast moeten doen. Constant gezeik van klanten, allemaal teringritten en focking koppijn gekregen.
Ik werd echt zo kwaad gewoon, dat ik (ben taxichauffeur) de auto letterlijk tegen een boom wou rijden.
Wat een klotedag is dit zeg.. Toch weer wezen werken, spijt van zegHet loopt gewoon voor geen meter en ik ben het helemaal zat. Gezeik met al die lui daar op de centrale. Achterlijke imbecielen, denk eens mee ofzo
sjemig, ik dacht dat ik de enige was die 5 nachten achter elkaar 15 uur sliep, jij kan dat dus ook?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:01 schreef kingmob het volgende:
verdomme weer 14 uur geslapen. Iets is niet ok
Dat blijkt ja, ik begin inmiddels wat van te balen, had allerlei plannenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
sjemig, ik dacht dat ik de enige was die 5 nachten achter elkaar 15 uur sliep, jij kan dat dus ook?
Dat is dan weer minder inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef kingmob het volgende:
Dat blijkt ja, ik begin inmiddels wat van te balen, had allerlei plannen
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Adem in.. . adem uit
bedenk maar dat het straks allemaal voorbij is, tis maar 1 dagje en (ik weet niet hoelang je nog moet) het is straks weerover
Enschede!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is er aan de hand dan mafkees?*
Dikke mongul!Een twentenaar!
Overijssenaar.. waar vandaan eig?
Je nieuwe avatar is leukquote:
Schat tochquote:Op zondag 21 juni 2009 18:12 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat doe ik nu, maar wat kan ik altijd kwaad worden zeg. Echt fucking druk gewoon, nieteens tijd om 1 slokje te nemen, en wat krijg je terug? Fukking gezeik omdat ik 1 of andere gare kutbus moet pakken voor een kloteritje
Ik moet tot negen, maar nog 1 ding en ik rijd terug naar de zaak. Ik wil al maanden weg, en dit versterkt het alleen maar meer!
1 september afstuderen a 40 u/pw dus dan ben ik 100% weg. Maar tot 1 september...
ff rustig afkoelen nu, moet zo weer weg![]()
![]()
![]()
Stadgenootquote:Op zondag 21 juni 2009 18:14 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Enschede!
Zie dat je ook aan de uni studeert?
achgosiequote:
Tijd om te gaan lenen of een ander baantje te zoeken? Ik werkte in die tijd als receptionist in het weekend bij een bejaardentehuis. Er bestaat geen beter studentenbaantje, trust me.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:12 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat doe ik nu, maar wat kan ik altijd kwaad worden zeg. Echt fucking druk gewoon, nieteens tijd om 1 slokje te nemen, en wat krijg je terug? Fukking gezeik omdat ik 1 of andere gare kutbus moet pakken voor een kloteritje
Ik moet tot negen, maar nog 1 ding en ik rijd terug naar de zaak. Ik wil al maanden weg, en dit versterkt het alleen maar meer!
1 september afstuderen a 40 u/pw dus dan ben ik 100% weg. Maar tot 1 september...
ff rustig afkoelen nu, moet zo weer weg![]()
![]()
![]()
En allemaal dankzij mijquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
achgosie
eenvoor jou dan maar!
en ik ben weer heerlijk fris en fruitig![]()
wat een heerlijk gevoel toch altijd weer
Ik ben even weg geweest vandaarquote:
Ah vandaarquote:Op zondag 21 juni 2009 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stadgenoot
Nop, ben een HBO'erjij dus wel de UT, wat studeer je?
ah goedzoquote:Op zondag 21 juni 2009 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gaat alweer een beetje beter, denk dat ik het al gevonden heb wat er was
Maargoed, etenchinees
quote:
Thnx, thnxquote:
ik ben nu uhm 4/5e jaars, moet nog twee maandenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:19 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ah vandaarIk studeer technische bedrijfskunde wat er op neer komt dat er goed gefeest kan worden.
![]()
Hoeveelste jaars ben je dan?
Wat gaat dit topic trouwens ongelooflijk snel..
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Schat toch![]()
relativeer en relativeerNog 3 uurtjes max, dan is de dag voorbij!! Snap dat het allemaal klote is
MAar nog even doorzetten, verstand op nul en gaan met de banaan
quote:
Dit is ook niet echt verkeerd. Maar als we op deze manier gaan spelen, dan kunnen ze echt de t*ring krijgen... Ik wil dolgraag iets anders... maar wat...? Besides, ik ben in feb. 2010 afgestudeerdquote:Op zondag 21 juni 2009 18:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tijd om te gaan lenen of een ander baantje te zoeken? Ik werkte in die tijd als receptionist in het weekend bij een bejaardentehuis. Er bestaat geen beter studentenbaantje, trust me.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:21 schreef mafkees01 het volgende:
Jij bent mijn R&P kalmeerpopje geworden
Ik moet wel blijven opletten, maargoed... Ik zet de muziek hard aan dan maar
Twentenaar hequote:Op zondag 21 juni 2009 18:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. ik zie dat je ook al vrienden bent geworden met de newbie.
Ben nu 3e jaars tbk en 4e jaars student; zie dat ene jaartje maar als "orientatiejaartje".quote:Op zondag 21 juni 2009 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben nu uhm 4/5e jaars, moet nog twee maandenen jij?
Snel? Schat dit is nog niks
En daar heb je leren feesten zekerquote:Op zondag 21 juni 2009 18:24 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ben nu 3e jaars tbk en 4e jaars student; zie dat ene jaartje maar als "orientatiejaartje".![]()
Twee maanden aan vakken of aan stage etc trouwens?
Alleen z'n naam.. wat moet ik daarvan denken?quote:
Dat ie chubbie is en niet helemaal briljant?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen z'n naam.. wat moet ik daarvan denken?
hmm, dat betekent dus dat ie foto's moet postenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ie chubbie is en niet helemaal briljant?
Ah dus bijna de burgerij in! Moet er nog niet aan denken...quote:Op zondag 21 juni 2009 18:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En daar heb je leren feesten zeker
AfstudeeronderzoekDus wel fulltime bezig, maar moet goedkomen
Maar jij hebt dus nog wel even te gaan
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe mijn best![]()
Beetje muziek erbij, effe meebleren (als dat kan) en dan komt alles weer goed
Indd. tegendeel bewijzen enzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hmm, dat betekent dus dat ie foto's moet posten
De burgerijquote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ah dus bijna de burgerij in! Moet er nog niet aan denken...Maar ik ga nog wel even mee ja in het Enschedesche studentenleven.
En nu ga ik een hot en spicy pizza van de domino's ophalen voor m'n huisgenootjes en ik.
Tot later!
Singles is een goed middel om je ei kwijt te raken, wij vangen hem wel op en bewaren hemquote:Op zondag 21 juni 2009 18:30 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
Kan altijd
Maargoed dat ik hier ff kwaad ben gewordenNormaal gaat dat via de telefoon naar de betreffende persoon, en dat ging niet goed. Dan was ik nu 100% verlost, want ik weet hoe het had geëindigd
Dat plaatje met die trap bedoel je?quote:
Jaquote:Op zondag 21 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat plaatje met die trap bedoel je?
Die is niet meer te zien alstie naar 60*60 pixels moet
Als jij dan toch zo goed met computers bent. Kun jij mij pc dan ook even fixen?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:35 schreef vencodark het volgende:
Btw, het is met de pc gelukt.![]()
Ben nu de juiste programma's aan het installeren dus gaat helemaal goed komen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ja![]()
Balen. Je kan hem wel gebruiken als achtergrond van je computer
Nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dan toch zo goed met computers bent. Kun jij mij pc dan ook even fixen?
Burgerijquote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ah dus bijna de burgerij in! Moet er nog niet aan denken...Maar ik ga nog wel even mee ja in het Enschedesche studentenleven.
En nu ga ik een hot en spicy pizza van de domino's ophalen voor m'n huisgenootjes en ik.
Tot later!
Dat magquote:
Niet aardigquote:
Idd met aardig doen bereik je weinigquote:
Waar dan wel voor?quote:
Goed antwoordquote:
Maar je hoeft nog maar minder dan 2,5 uurquote:Op zondag 21 juni 2009 18:34 schreef mafkees01 het volgende:
![]()
Klopt!
Kweet... Beter tot 10 tellen, maargoed... Ik heb het wel vaker gehad. Ze maken gewoon hun eigen wetten boven de wet- en regelgeving. Soms oke: maar nu.... Dat schiet echt het verkeerde keelgat in na zo'n gefrustreerde werkdag...
En hoe erg ik daar ook een hekel aan had onder het mom van: ik moet straks nog jaren en jaren werken.. heb ik er nu wel zin inquote:
Je kan hetquote:Op zondag 21 juni 2009 18:47 schreef mafkees01 het volgende:
Idd...
Ik ben weer weg! Als het fout gaat zal ik even tot 10 tellen en op het rode telefoontje drukken. Om erger te voorkomen![]()
Werkelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En hoe erg ik daar ook een hekel aan had onder het mom van: ik moet straks nog jaren en jaren werken.. heb ik er nu wel zin in
quote:
Dat kon ik dus ook niet, maar nu dus welquote:Op zondag 21 juni 2009 18:49 schreef mrbox het volgende:
Werkelijkkan me het nog niet zo voorstellen dat je daar zin in hebt
Gebruik m'n laptop om auto bij te stellen maar dat werkte elke keer niet, bleek dat door m'n lader van laptop te komen. (batterij was al aardig leeg)quote:Op zondag 21 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah goedzo(wat was t dan?)
chinees he hmmm best een strak plan, alleen geen zin om te halen, es zien of ze ook brengen....
Zooooo wat saai.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is het hier weer een typische zondag
Hoiquote:
Hoiquote:
Hoest met jou dan?quote:
veels te druk met van alles bezig, verder wel goedquote:
Zal ik er eens iets ingooien?quote:
Mooi.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
veels te druk met van alles bezig, verder wel goed
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een gezwaai hier.. oke stelling :
Het leven van een single is op zondag erg saai
Helemaal mee eensquote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee,quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zal ik er eens iets ingooien?
Afgelopen week heeft er hier in het flatgebouw een man de zonnebank van zijn ex uit het raam geflikkerd. Vanaf 4 hoog.![]()
Iemand hier wel eens spullen van je ex gesloopt?
Hoiquote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef termuis het volgende:
Hallo![]()
Hierbij de vereiste informatie:Hoe oud ben je? 23 Sekse? Man Woonplaats/ regio? Leiden Interesses? Reizen Seksuele voorkeur? Hetro Lengte en postuur? 182 lang normaal Hoe lang single? Twee maanden
Het valt dan weer mee dat er niet gevraagd wordt om de lengte van de laatste relatieMaar goed dat terzijde: Hallo
Helleuw, welkom.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef termuis het volgende:
Hallo![]()
Hierbij de vereiste informatie:Hoe oud ben je? 23 Sekse? Man Woonplaats/ regio? Leiden Interesses? Reizen Seksuele voorkeur? Hetro Lengte en postuur? 182 lang normaal Hoe lang single? Twee maanden
Het valt dan weer mee dat er niet gevraagd wordt om de lengte van de laatste relatieMaar goed dat terzijde: Hallo
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen een videoband (telt dat?)quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef Sinceria het volgende:
Zal ik er eens iets ingooien?
Afgelopen week heeft er hier in het flatgebouw een man de zonnebank van zijn ex uit het raam geflikkerd. Vanaf 4 hoog.![]()
Iemand hier wel eens spullen van je ex gesloopt?
Hoiquote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef termuis het volgende:
Hallo![]()
Ja dat teltquote:
hoiquote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef termuis het volgende:
Hallo![]()
Zou ik vanavond bezoek krijgen, krijg ik net een telefoontje, ook mn avond wordt dus saaiquote:
Als ik er nou een heeeele goede reden voor heb?quote:
Valt me tegen, had van jou wel meer verwachtquote:
Euhm... + 1?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou jaaaaaaaaa, ik ben best lieflijk hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Valt me tegen, had van jou wel meer verwacht
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zou ik vanavond bezoek krijgen, krijg ik net een telefoontje, ook mn avond wordt dus saai
quote:
pfffffffffff, zucht,quote:
quote:
Het was toch iets van je ex dat jij kapot heb gemaakt. Dus jaquote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik er nou een heeeele goede reden voor heb?
1 jaar en 9 maandenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit wat kapot gemaakt van een exOok geen behoefte aan gehad
![]()
Ow en termuis![]()
Hoelang was je laatste relatie?
quote:
als ik zeg van wel, klinkt dat dan geloofwaardig?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
*knuffel* , gaat het veder wel met Jannuk
en vooral onpraktisch.. zeker als je het zelf op moet ruimenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef termuis het volgende:
[..]
1 jaar en 9 maandenen inderdaad iets kapot maken van je ex, vooral naderhand, is wel zo laag
quote:
Dan ben je blijkbaar een van de weinige hierquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
als ik zeg van wel, klinkt dat dan geloofwaardig?
Jaquote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
als ik zeg van wel, klinkt dat dan geloofwaardig?
dat heb je, als je je huis opruimt en allemaal zooi tegenkomt die je niet meer tegen wilt komenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
kunnen we je ook niet helpen
Dan moet je het ook in zijn huis kapot maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en vooral onpraktisch.. zeker als je het zelf op moet ruimen
Nog spullen gevonden die je kwijt was?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dat heb je, als je je huis opruimt en allemaal zooi tegenkomt die je niet meer tegen wilt komen
dus gelijk weg gegooid? en nu niet meer bij stil staanquote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dat heb je, als je je huis opruimt en allemaal zooi tegenkomt die je niet meer tegen wilt komen
logischquote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je het ook in zijn huis kapot maken.
kan het niet gelijk weggooien, zijn spullen van mijn ouders/familie, dus staan nu in een doos, laat ik morgen wel even voor de deur zetten bij een aanhangselquote:Op zondag 21 juni 2009 19:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
dus gelijk weg gegooid? en nu niet meer bij stil staan
zeker als het achteraf isquote:
Ja heel logischquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:58 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kan het niet gelijk weggooien, zijn spullen van mijn ouders/familie, dus staan nu in een doos, laat ik morgen wel even voor de deur zetten bij een aanhangsel
Ik niet ik ben maar 1.81 klein.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:59 schreef Jannuk het volgende:
welke mannen op singles zijn eigenlijk langer dan 1.90?
thnxxquote:Op zondag 21 juni 2009 19:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
*knuffel* komt wel goed schatje
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:59 schreef Jannuk het volgende:
doe maar met danquote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
weet het niet precies, volgens me id precies 1meter90
* tijnbrein zoekt plateauzolenquote:
NIET valsspelen Tijnquote:
Jezus wat een lul!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit iets kapot gemaakt van een ex
Heb die behoefte ook eigenlijk nooit gehad, ja, 1 keer, maar niet serieus genoeg om het ook te doen.
Wel iets van hem gehouden dat ik eigenlijk terug had moeten geven
Hij wel van mij...
Vrij veel zelfs
Het ergste is dat ie ooit een cavia van ons dochtertje tegen de muur heeft gegooid
Wat een idiootquote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb die behoefte ook eigenlijk nooit gehad, ja, 1 keer, maar niet serieus genoeg om het ook te doen.
Hij wel van mij...
Vrij veel zelfs
Het ergste is dat ie ooit een cavia van ons dochtertje tegen de muur heeft gegooid
Den_Haag sowieso, Airwin, Kreator, zbbrox...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:59 schreef Jannuk het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij wel van mij...
Vrij veel zelfs
Ben ik te klein dan?quote:
ziekquote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij wel van mij...
Vrij veel zelfs
*schrijft op*quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Den_Haag sowieso, Airwin, Kreator, zbbrox...
Die weet ik.
Keuze zat dusquote:
quote:
Eens, en nee...quote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Jannuk is met een selectie procedure bezig
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef Jannuk het volgende:
Mijn ex heeft trouwens wel wat van mij kapot gemaakt, maar als ik dat vertel, lachen jullie me uit denk ik zomaar
Sommige mensenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Eens, en nee...
Kwam op school om de kindjes op te halen terwijl ik heel erg overstuur was en aan het huilen, vraagt een van de moeders waarom, ik zei omdat de cavia dood was () Zij: daar hoef je toch niet zo van overstuur te zijn...
Heb haar maar niet verteld hoe het zat..
Ja even erover praten, werkt nog steeds vaak het bestequote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Eens, en nee...
Kwam op school om de kindjes op te halen terwijl ik heel erg overstuur was en aan het huilen, vraagt een van de moeders waarom, ik zei omdat de cavia dood was () Zij: daar hoef je toch niet zo van overstuur te zijn...
Heb haar maar niet verteld hoe het zat..
vibo?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef Jannuk het volgende:
Mijn ex heeft trouwens wel wat van mij kapot gemaakt, maar als ik dat vertel, lachen jullie me uit denk ik zomaar
Neeeeeeeeee, nog ergerquote:
Zoals ik al zei, er zijn er volgens mij nog wel meerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]ik zoek een man die net zo lang of langer is dan ik
Waarom zouden wij dat doen?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef Jannuk het volgende:
mja, ik ben zelf al 1.90quote:Op zondag 21 juni 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zoals ik al zei, er zijn er volgens mij nog wel meer
Ik val meestal ook op lang, boven de 1.90 over het algemeen, al is mn huidige vriendje een stuk kleiner dan dat
Nog ergerderquote:
Hahahaquote:
Ik word nu wel erg nieuwschierigquote:
nog even en ik niet meer er van slapenquote:
quote:
bijna, maar dan nog ergerquote:
Ik ben klein ( 1.65 ) dat scheeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |