Als ik dat toch eens wist.. ik weet wel waar ik geeindigd was, en dat was erg dicht bij het witte porceleinquote:
Voor jou natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als mijn ouders niet meer aan de computer mogen zitten, voor wie staat ie er dan?![]()
Ik heb er nog meeste verstand van, moet je nagaan.
Okequote:Op zondag 21 juni 2009 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens wist.. ik weet wel waar ik geeindigd was, en dat was erg dicht bij het witte porcelein
je bent weer beter dus?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:37 schreef Q. het volgende:
Zo, nog eventjes relaxen en dan zo lekker op zondagmiddag naar de kroeg.
Need... beer. Sinds dinsdag geen bier meer gehad! Dat moet ik wel even goedmaken natuurlijk.quote:
Ik heb mijn eigen laptop, al een jaar of 4.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jou natuurlijk![]()
Dat is toch mooi.Dat moet je uitbuitten.
Jaa goedquote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe is 't verder met jou Venco? Nog genoten van je weekend?
Nog een computer hebben kan soms handig zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen laptop, al een jaar of 4.
quote:
en ondertussen de rest aansteken met de mexicaanse griepquote:Op zondag 21 juni 2009 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Need... beer. Sinds dinsdag geen bier meer gehad! Dat moet ik wel even goedmaken natuurlijk.
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa goedGister dan die lunch etc. met Djayzz gehad, was leuk enzo. En 's avonds nog uit eten met mn familie vanwege mijn verjaardag
En met jou?
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gezellig! Wat heb je allemaal gekregen?
Met mij gaat het prima. Beetje brak en aan de studie...
Ik ben lekker niet brakquote:Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]doet me deugt te lezen dat ik niet de enige ben die brak is!
2 boekenbonnen, totaal ¤ 30. Cdbon van ¤ 15 en Mediamarktbon, ook van ¤ 15. En abo. op Psychologiemagazine.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gezellig! Wat heb je allemaal gekregen?
Met mij gaat het prima. Beetje brak en aan de studie...
Zo lang je het maar naar je zin hebt gehad toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
ik ben ook een beetje brak,maar voor 13 uur festival met zon en bier gaat het nog wel.
Oeh, je mag zelf je cadeautjes uitzoeken dus!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
2 boekenbonnen, totaal ¤ 30. Cdbon van ¤ 15 en Mediamarktbon, ook van ¤ 15. En abo. op Psychologiemagazine.
Ff zien wat ik ermee ga doen.![]()
Tot wanneer moet je nog aan de studie?
Was het leuk?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
ik ben ook een beetje brak,maar voor 13 uur festival met zon en bier gaat het nog wel.
Lowlands is best tof, Sonataquote:Op zondag 21 juni 2009 14:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oeh, je mag zelf je cadeautjes uitzoeken dus!![]()
Nog 3 weken... Dan 3 weken niet, daarna 2 weken wel en dan hopelijk naar Lowlands!
Het wordt ook mijn eerste keer. Vorig jaar Pinkpop, dit jaar Lowlands. Gaan gezellig met een groep heen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lowlands is best tof, Sonata![]()
Nooit geweest maar lijkt me weleens leuk ook.
Ga eens zoeken wat ik van de bonnen wel hebben. Gaat in ieder geval goedkomen
Heyquote:
Das wel leuk, met hele groep enzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het wordt ook mijn eerste keer. Vorig jaar Pinkpop, dit jaar Lowlands. Gaan gezellig met een groep heen.
Ofrequote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het wordt ook mijn eerste keer. Vorig jaar Pinkpop, dit jaar Lowlands. Gaan gezellig met een groep heen.
[..]
Hey
Komt ze bijna ja ?quote:
Goede middagquote:
Nee biquote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je een pot was
Ik ook nietquote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je een pot was
quote:
Was je weg dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |