logischquote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je het ook in zijn huis kapot maken.
kan het niet gelijk weggooien, zijn spullen van mijn ouders/familie, dus staan nu in een doos, laat ik morgen wel even voor de deur zetten bij een aanhangselquote:Op zondag 21 juni 2009 19:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
dus gelijk weg gegooid? en nu niet meer bij stil staan
zeker als het achteraf isquote:
Ja heel logischquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:58 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kan het niet gelijk weggooien, zijn spullen van mijn ouders/familie, dus staan nu in een doos, laat ik morgen wel even voor de deur zetten bij een aanhangsel
Ik niet ik ben maar 1.81 klein.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:59 schreef Jannuk het volgende:
welke mannen op singles zijn eigenlijk langer dan 1.90?
thnxxquote:Op zondag 21 juni 2009 19:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
*knuffel* komt wel goed schatje
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:59 schreef Jannuk het volgende:
doe maar met danquote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
weet het niet precies, volgens me id precies 1meter90
* tijnbrein zoekt plateauzolenquote:
NIET valsspelen Tijnquote:
Jezus wat een lul!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit iets kapot gemaakt van een ex
Heb die behoefte ook eigenlijk nooit gehad, ja, 1 keer, maar niet serieus genoeg om het ook te doen.
Wel iets van hem gehouden dat ik eigenlijk terug had moeten geven
Hij wel van mij...
Vrij veel zelfs
Het ergste is dat ie ooit een cavia van ons dochtertje tegen de muur heeft gegooid
Wat een idiootquote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb die behoefte ook eigenlijk nooit gehad, ja, 1 keer, maar niet serieus genoeg om het ook te doen.
Hij wel van mij...
Vrij veel zelfs
Het ergste is dat ie ooit een cavia van ons dochtertje tegen de muur heeft gegooid
Den_Haag sowieso, Airwin, Kreator, zbbrox...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:59 schreef Jannuk het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij wel van mij...
Vrij veel zelfs
Ben ik te klein dan?quote:
ziekquote:Op zondag 21 juni 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij wel van mij...
Vrij veel zelfs
*schrijft op*quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Den_Haag sowieso, Airwin, Kreator, zbbrox...
Die weet ik.
Keuze zat dusquote:
quote:
Eens, en nee...quote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Jannuk is met een selectie procedure bezig
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef Jannuk het volgende:
Mijn ex heeft trouwens wel wat van mij kapot gemaakt, maar als ik dat vertel, lachen jullie me uit denk ik zomaar
Sommige mensenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Eens, en nee...
Kwam op school om de kindjes op te halen terwijl ik heel erg overstuur was en aan het huilen, vraagt een van de moeders waarom, ik zei omdat de cavia dood was () Zij: daar hoef je toch niet zo van overstuur te zijn...
Heb haar maar niet verteld hoe het zat..
Ja even erover praten, werkt nog steeds vaak het bestequote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Eens, en nee...
Kwam op school om de kindjes op te halen terwijl ik heel erg overstuur was en aan het huilen, vraagt een van de moeders waarom, ik zei omdat de cavia dood was () Zij: daar hoef je toch niet zo van overstuur te zijn...
Heb haar maar niet verteld hoe het zat..
vibo?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef Jannuk het volgende:
Mijn ex heeft trouwens wel wat van mij kapot gemaakt, maar als ik dat vertel, lachen jullie me uit denk ik zomaar
Neeeeeeeeee, nog ergerquote:
Zoals ik al zei, er zijn er volgens mij nog wel meerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]ik zoek een man die net zo lang of langer is dan ik
Waarom zouden wij dat doen?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:06 schreef Jannuk het volgende:
mja, ik ben zelf al 1.90quote:Op zondag 21 juni 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zoals ik al zei, er zijn er volgens mij nog wel meer
Ik val meestal ook op lang, boven de 1.90 over het algemeen, al is mn huidige vriendje een stuk kleiner dan dat
Nog ergerderquote:
Hahahaquote:
Ik word nu wel erg nieuwschierigquote:
nog even en ik niet meer er van slapenquote:
quote:
bijna, maar dan nog ergerquote:
Ik ben klein ( 1.65 ) dat scheeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |